در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات انگلیسی مربوط به مدیریت ورزشی را مشاهده نمایید. این مقالات انگلیسی را می توانید با فرمت PDF و به صورت رایگان از سایت، دریافت نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی همچون الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald) و … دریافت شده اند.
مدیریت ورزشی شامل هر ترکیبی از مهارت های مرتبط با برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، کنترل، بودجه بندی، رهبری و ارزیابی در چارچوب یک سازمان یا بخش است که محصول یا خدمات اصلی آن مربوط به ورزش یا فعالیت بدنی می باشد. مدیران ورزشی، این مهارت ها را در انواع محیط های سازمانی، مانند: ورزش های دانشگاهی، ورزش حرفه ای، ورزش های آماتور از جمله بازی های المپیک، بازاریابی ورزشی و شرکت های مدیریت، شرکت های ارتباطات ورزشی و رسانه های خبری، شرکت های حمایت مالی و تبلیغاتی، شرکت های لوازم ورزشی، باشگاه ها، استادیوم ها، مراکز مدنی و غیره، بکار می بندند.
این رشته یکی از حوزه های کسب و کار، محسوب می گردد که به طور مستقیم بر ورزش و تفریح متمرکز است. موضوعات بسیار مختلفی مانند مدیریت، امور مالی، امور حقوقی و اخلاقی در این رشته گنجانده شده است. داشتن مدرک در این حوزه، می تواند به فرصت های شغلی در دنیای ورزش و تفریح، تبدیل شود. بسته به علاقه پژوهشگران و دانشجویان این رشته، گزینه های مختلف شامل کار مستقیم با ورزشکاران، مربیان و سازمان ها یا کار در پشت صحنه به عنوان یک مروج، مدیر بازاریابی یا اقتصاددان ورزشی می توانند پیش روی علاقه مندان این حوزه باشد.
جنبه های مختلفی از مدیریت ورزشی وجود دارد. امور مالی (فایننس) ورزشی، یک صنعت میلیارد دلاری است. افرادی که به جنبه های مالی و اقتصادی دنیای ورزش علاقه مند هستند، می توانند مطالعات خود را بر روی امور مالی و موضوعات مرتبط، متمرکز کنند. به طور مشابه، مدیران ورزشی که می خواهند برای سازمان های ورزشی بین المللی کار کنند، باید دوره هایی مانند بازاریابی بین المللی را نیز بگذرانند.
در این صفحه می توانید لیستی از مقالات مرتبط با مدیریت ورزشی را مشاهده نمایید. این مقالات، به صورت انگلیسی می باشند و ترجمه فارسی آنها نیز توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت انجام شده اند و با قیمتی تقریبا رایگان در اختیار شما، قرار داده شده اند.
برخی افراد، ورزش را دوست دارند. بعضی ها عاشق فرصت ها و چالش ها هستند. این ویژگی ها با هم، ترکیبی برنده را برای یک حرفه در مدیریت ورزشی می سازند که شامل هر جنبه تجاری ورزش و تفریح می شود. این رشته را می توان یک حوزه بسیار گسترده دانست. می توان مدیران ورزشی را در حال کار برای تیم های حرفه ای، برنامه های جامع آنها (مانند لیگ ملی فوتبال، انجمن ملی بسکتبال، لیگ برتر بیسبال و …)، کالج ها و دانشگاه ها، واحدهای مرتبط با تفریح و شرکت های بازاریابی ورزشی مشاهده نمود. همچنین، این متخصصین می توانند مدیران رویدادهای ورزشی، مدیران تاسیسات ورزشی، اقتصاددانان ورزشی، کارشناسان مالی، تبلیغاتی یا اطلاعاتی باشند. این افراد، می توانند دفتر اصلی را اداره کنند، در پشت صحنه کار کنند یا به عنوان رابط بین بازیکنان، مربیان و رسانه ها عمل کنند. در تمام این نقش ها، انرژی، انگیزه، روحیه ورزشی خوب و کار گروهی، دارایی های قوی محسوب می شوند.