در این صفحه می توانید لیستی از جدیدترین مقالات انگلیسی در مورد مدیریت کارآفرینی را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی همچون الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald)، اسپرینگر (Springer) و … دریافت شده اند. فایل PDF مقالات انگلیسی را می توانید به صورت رایگان از سایت، دریافت نمایید.
کارآفرینان، ویژگی هایی دارند که به آنها در تاسیس یک کسب و کار جدید کمک می کنند، این ویژگی ها شامل نوآوری و شور و اشتیاق شدید می باشند. برای فراهم کردن یک جهت دقیق تر برای یک کسب و کار جدید، کارآفرینان بایستی با اصول کلی این رشته، آشنا شوند. درک ساختار لازم برای مدیریت شرکت، می تواند به موفقیت و پیشرفت کسب و کار، کمک کند.
مدیریت کارآفرینی، شیوه ارائه یک ساختار مدیریت منسجم تر به یک نوآوری نهفته در کارآفرینی می باشد. بسیاری از کارآفرینان جدید، ایده هایی برای کسب و کارهای جدیدی که می خواهند شروع کنند یا محصولاتی که می خواهند خلق کنند، دارند، اما نمی دانند که چگونه یک کسب و کار کوچک را بطور موثر، مدیریت کند. با این حال، مدیریت یک کسب و کار جدید و مدیریت یک شرکت از قبل موجود، نیاز به روش ها و اصول مختلفی دارد. به واسطه این ابزار می توان، یک کسب و کار رو به رشد را بدون محدود کردن خلاقیت یا شور و شوق یک استارت آپ، مدیریت کرد.
این فرآیند، به معنای بهره گیری از توانایی های خلاق و نوآوری و تخصص برای تاسیس و مدیریت کارآمد یک سازمان استارت آپ، می باشد. همچنین، ابزاری برای حل یک مسئله عمده از طریق یک راهکار تجاری منحصربفرد و سودآور است. یک کارآفرین، همیشه به صورت یک حل کننده مسئله دیده می شود. وی، یک مسئله کلان را مشاهده می کند و یک راهکار نوآورانه برای آن پیدا می کند. همانگونه که می دانیم، مردم، پرداخت و خرید خوب و منصفانه ای خواهند داشت، اگر آن ایده کسب و کار، راهکاری برای مسائل اساسی آنها فراهم کند؛ در این راستا، استفاده از ابزارهای مختلف این رشته، بسار مفید خواهد بود.
در این صفحه می توانید لیستی از موضوعات و مقالات تحقیقاتی جدید در مورد مباحث مختلف مدیریت کارآفرینی را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که جهت تسریع در فرآیندهای پژوهشی شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی، این مقالات توسط تیمی از بهترین مترجمین این رشته، ترجمه شده و با قیمتی تقریبا رایگان در اختیار شما قرار داده شده اند. ترجمه مقالات در قالب فایل ورد (WORD) انجام شده و دارای فرمت doc یا docx می باشند. ترجمه مقالات، کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی بوده و می توانید موضوع تحقیق کارآفرینی خود را از بین آنها جستجو نمایید.
کارآفرینی، خلق یا استخراج ارزش است. براساس این تعریف، کارآفرینی به صورت یک تغییر دیده می شود که عموماً در برگیرنده ریسکی فراتر از آن میزان می باشد که معمولاً در راه اندازی یک کسب و کار مشاهده می شود، و این می تواند شامل ارزش های دیگری بجز فقط ارزش های اقتصادی باشد. یک فعال این حوزه، فردی است که یک کسب و کار جدید ایجاد می کند، بیشترین ریسک ها را تحمل و تقبل می کند و بیشترین بهره را از پاداش ها می برد. فرآیند راه اندازی یک کسب و کار، کارآفرینی نامیده می شود. کارآفرین معمولاً به صورت یک مخترع، یک منبع ایده ها، کالاها، خدمات و کسب و کار یا رویه های جدید، دیده می شود.
تعاریف دقیق تر، این ابزار را به صورت فرآیند طراحی، اجرا و مدیریت یک کسب و کار جدید، توصیف می کنند که اغلب مشابه با یک کسب و کار کوچک یا هنگامی که «ظرفیت و رغبت برای توسعه، سازمان دهی و مدیریت یک کسب و کار همراه با هرگونه ریسک آن برای تولید سود، افزایش یابد»، می باشد. افرادی که این کسب و کارها را خلق می کنند را اغلب کارآفرین می نامند. درحالی که تعاریف مرتبط با این حوزه، عموماً بر راه اندازی و مدیریت کسب و کارها تمرکز دارند، اما بخاطر ریسک زیاد راه اندازی یک استارت آپ، قسمت قابل توجهی از شرکت های فعال در این زمینه، باید بخاطر «عدم تامین مالی، تصمیمات نامناسب، سیاست های دولتی، بحران اقتصادی، عدم وجود تقاضای بازار یا ترکیبی از همه این ها، تعطیل شوند».
در رشته اقتصاد نیز این اصطلاح برای نهادی بکار گرفته می شود که توانایی تبدیل اختراع ها یا فنآوری ها به محصولات و خدمات را دارد. از این نظر، کارآفرینی، فعالیت هایی را توصیف می کند که هم از سمت شرکت های جا افتاده در این حوزه هستند و هم کسب و کارهای جدید.