دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی در آموزش مدیریت ورزشی
عنوان فارسی |
رسانه اجتماعی در آموزش مدیریت ورزشی: معرفی لینکدین |
عنوان انگلیسی |
Social media in sport management education: Introducing LinkedIn |
کلمات کلیدی : |
  رسانه اجتماعی؛ لینکدین؛ آموزش مدیریت ورزشی؛ نوآوری آموزشی؛ شغل حرفه ای |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 16 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. دستورالعمل هایی برای استفاده موثر از لینکدین در دوره های مدیریت ورزشی 3. بازتاب های نهایی
چکیده – رسانههای اجتماعی چارچوبهای آموزشی و یادگیری نوآورانه ای را ارائه میکنند که ابزار ارتباطات درون موسسات دانشگاهی را تغییر داده و دانش آموزان را قادر میسازد تا مهارتهای دیجیتالی که برای یک شغل حرفهای موفق مفید است را توسعه دهند. لینکدین، یک ابزار رسانه های اجتماعی که بر شبکه های حرفه ای و پیشرفت شغلی تمرکز دارد، به محبوب ترین شبکه اجتماعی- حرفه ای تبدیل شده است که توسط تمام ذینفعان صنعت ورزش مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل می تواند توسط دانشجویان برای ارتباط با متخصصان و آخرین روندها در صنعت ورزش استفاده شود. هدف از این مقاله، تعریف ویژگی های اصلی و کارآمدی لینکدین از نظر مدیریت ورزشی و به اشتراک گذاری دستورالعمل هایی برای پذیرش و معرفی موثر آن در دوره های مدیریت ورزشی است. مقدمه: فناوری راه بسیاری از اصلاحات آموزشی و نوآوری های را گشوده است (تایاگ، 2020). به عنوان مثال ، اینترنت شیوه تعامل دانش آموزان، معلمان و دانشگاه ها را تغییر داده است (اسکات و استانوی، 2015) و امکان ظهور مدل های جدید یادگیری مانند یادگیری آنلاین را فراهم کرده است که از ابتدای قرن با رشد بالایی مواجه بوده است. (گودیر ، سالمون ، اسپکتور ، استیپلز ، و تیکنر ، 2001). گسترش این نوآوری های های جدید در زمینه آموزشی که شامل استفاده از فناوری های دیجیتال و کانال های ارتباطی جدید مانند رسانه های اجتماعی است در طول همه گیری های COVID-19 رونق قابل توجهی را تجربه کرده است که بر کل جامعه آموزشی تأثیر گذار بوده است. پلت فرم ها و برنامه های رسانه های اجتماعی برای اهداف مختلف در کلیه صنایع محبوبیت فراوانی یافته اند (مالک، هیمان-سچروم وجوهاری، 2019) با این وجود ، در محیط دانشگاه ، ادغام رسانه های اجتماعی یا در فرایند آموزش-یادگیری یا به عنوان ابزاری برای ارتباط با ذینفعان در مقایسه با معیارهای گسترده تر صنعت، به کندی صورت می گیرد (ابویله، 2014). این امر می تواند عمدتا به این واقعیت مربوط شود که پلت فرم های رسانه های اجتماعی با هدف صریح پشتیبانی از فعالیت های آموزشی یا سایر فعالیت های مرتبط با یادگیری طراحی نشده اند (تس ، 2013). بعلاوه، دانشکده ها به طور طبیعی در تغییر روش های تدریس و یادگیری خود محتاط هستند و غالباً این مسئله مطرح است که دلیل و تأثیرات احتمالی تغییر آموزش در کیفیت فرآیند آموزش-یادگیری و مزایای ناشی از آن چیست (سلمون ، 2005 ) بنابراین، تحقیقات فعلی نشان داده است که همچنان امکانات آموزشی رسانه های اجتماعی به طور جزئی مورد استفاده قرار گرفته است (مانکا ، 2020).
Social media provide innovative teaching and learning pedagogical frameworks that change means of communication within academic institutions and enable students to develop digital skills that are helpful for a successful professional career. LinkedIn, a social media tool that focuses on professional networking and career development, has become the most popular professional social network, used by all stakeholders of the sport industry, and can therefore be used by students to stay in touch with experts and the latest trends in the sports industry. The purpose of this article is to define the main features and functionalities of LinkedIn from a sport management perspective and share guidelines to embrace and introduce it effectively into sport management courses. Introduction: Technology has opened the path for many educational reforms and innovations (Tayag, 2020). For instance, the Internet has reshaped the way students, teachers and universities interact (Scott & Stanway, 2015), enabling the emergence of new learning models, such as online learning, which, since the beginning of the century, started to experience high growth (Goodyear, Salmon, Spector, Steeples, & Tickner, 2001). The expansion of these new pedagogies in the educational field – which include the use of digital technologies and new communication channels, such as social media – experienced a boom during the COVID-19 pandemic that has impacted the whole educational community. Social media platforms and applications have become widely popular across all industries, for a variety of purposes (Malik, Heyman-Schrum, & Johri, 2019). In university environment, however, integration of social media either in the teaching-learning process or as a communication tool to connect with stakeholders, happens rather slowly compared to the wider industry benchmarks (O'Boyle, 2014). This can be mainly attributed to the fact that social media platforms were not designed with the explicit purpose of supporting educational or other learning-related activities (Tess, 2013). Furthermore, faculty are naturally reticent to change their teaching and learning methods, and there is often an issue regarding why, how, and what impact the pedagogical change may have concerning the quality of the teaching-learning process and its resulting benefits (Salmon, 2005). Therefore, current research has shown that the educational possibilities of the social media are still only partially exploited (Manca, 2020).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.