دانلود ترجمه مقاله بسط کارآفرینی مبتنی بر ورزش از طریق تحقیق پدیدارشناختی
عنوان فارسی |
بسط کارآفرینی مبتنی بر ورزش از طریق تحقیق پدیدارشناختی |
عنوان انگلیسی |
Extending sport-based entrepreneurship theory through phenomenological inquiry |
کلمات کلیدی : |
  کارآفرینی ورزشی؛ کارآفرینی اجتماعی؛ دیدگاه فرآیندی؛ صنعت تناسب اندام؛ رفتار کارآفرینی؛ پدیدارشناسی |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 92 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. صنعت تناسب اندام 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی و پیامدها 6. محدودیتها
چکیده – این مقاله، با استفاده از تحقیق پدیدارشناختی زندگی کارآفرینی یازده کارآفرین تناسب اندام، یک دیدگاه فرآیندی را در مورد کارآفرینی ورزشی در صنعت تناسب اندام اتخاذ میکند. هدف این مقاله، نشان دادن این موضوع است که کارآفرینان تناسب اندام، چگونه استراتژی مزیت رقابتی در یک صنعت غیر سنتی را تدوین و آن را دنبال میکنند. یافتههای ما نشان میدهند که در حالی که کارآفرینان تناسب اندام، شباهتهای زیادی با کارآفرینان غیر ورزشی دارند، کارآفرینان تناسب اندام، تحت تأثیر انواع عوامل منتسب به کار در یک صنعت غیرمعمول هستند. مطالعهی حاضر، به بحثهای نظری نوظهور حول مفهوم کارآفرینی ورزشی کمک میکند و بر ارزش دیدگاههای فرآیندی در هنگام بررسی فعالیتهای کارآفرینی تأکید میکند. بنابراین، هیچ مطالعهی تجربیای تا کنون انجام نشده است که به دنبال روشن کردن ماهیت دقیق تکتک کارآفرینان ورزشی باشد. این مطالعه، یک گام اول در توسعهی فرضیههای آزمونپذیر و مقایسهی کارآفرینی ورزشی با کارآفرینی غیرورزشی است. به علاوه، پژوهش ما، اطلاعاتی در مورد چیزی که کارآفرینان تناسب اندام در هنگام پیگیری اهداف کسبوکار خود با آن مواجه هستند را برای این کارآفرینان فراهم میکنند. در نهایت، برنامهی کارآفرینی و مدیریت ورزشی میتوانند بر اساس اطلاعات جمعآوری شده در این مطالعه، ارتقا یابند.
This paper adopts a process perspective on sport entrepreneurship in the fitness industry, utilizing phenomenological inquiry into the entrepreneurial lives of eleven fitness entrepreneurs. The purpose of this paper is to reveal how fitness entrepreneurs strategize and pursue competitive advantage in a non-traditional industry. Our findings show that while fitness entrepreneurs share many similarities with non-sport entrepreneurs, fitness entrepreneurs are affected by a variety of factors attributable to working in a non-conventional industry. The present study contributes to the emerging theoretical discussions surrounding the concept of sport entrepreneurship and highlights the value of process perspectives when examining entrepreneurial activities. No empirical studies thus far exist that seek to illuminate the exact nature of individual sport entrepreneurship. This study is a first step in developing testable hypotheses and to contrast sport entrepreneurship to non-sport entrepreneurship. Additionally, our research provides fitness entrepreneurs in the industry with information on what they may face when pursuing their own business objectives. Finally, sport management and entrepreneurship curricula can be enhanced based on information gathered in this study.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.