دانلود ترجمه مقاله فن آوریهای آنلاین و ورزش: عصر جدیدی برای حمایت مالی
عنوان فارسی |
فن آوریهای آنلاین و ورزش: عصر جدیدی برای حمایت مالی |
عنوان انگلیسی |
Online technologies and sports: A new era for sponsorship |
کلمات کلیدی : |
  فنآوری؛ ورزش؛ حمایت مالی؛ اینترنت؛ پلتفرم های دیجیتال؛ قصد خرید؛ آگاهی؛ نگرش؛ بازدید کنندگان از سایت |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 65 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. دلالت های عملی 7. محدودیت ها و تحقیقات بیشتر
چکیده – فنآوریهای دیجیتال اینترنتی، ثابت کرده اند که به جنبه مهمی از برندسازی و همچنین حمایت مالی ورزشی بین المللی تبدیل شده اند، زیرا ظرفیت تعامل با مشتریان در مقیاس جهانی از طریق تعداد بسیار زیادی از پلتفرم های دیجیتال را دارند. گسترش فنآوریهای دیجیتال اینترنتی، نحوه خلق، تبلیغ، ارتقاء، تحویل و مصرف ورزش را تغییر داده است. هدف این مطالعه بررسی دقیق تر عوامل اصلی رفتار حمایت کننده خریدار مرتبط با حمایت مالی از ورزش ها در چارچوب دیجیتال اینترنتی، می باشد. به بیان دقیق تر، اثر چهار متغیر پیشآیند (یعنی، میزان مشارکت طرفداران در ورزش، میزان دلبستگی آنها به باشگاه محبوب شان، عقیده آنها در مورد حمایت مالی به طور عام و همچنین تعداد دفعات بازدید آنها از شبکه های اجتماعی اینترنتی باشگاه ورزشی و صفحات وب آن) بر دو متغیر میانجی اصلی (یعنی، آگاه هواداران و نگرش آنها در مورد اسپانسرها) و تاثیر بعدی آنها بر قصد خرید کالاها و خدمات اسپانسر توسط هواداران، مدنظر قرار می گیرد. برای انجام پژوهش حاضر، از روش کمیتی استفاده شد و 3434 پرسشنامه توسط هوادارانی که با استفاده از گوشی های خود از سایت ورزشی دیدن کرده اند، گردآوری شد و سپس با موفقیت توسط SPSS و AMOS، تحلیل شدند. طبق پیامدها، مشخص شد که تعیین کننده هایی مانند میزان دلبستگی به باشگاه ورزشی، مشارکت در ورزش و اعتقاد در مورد حمایت مالی، تاثیر زیادی بر آگاهی هواداران و همچنین نگرش آنها در مورد شرکت های حامی مالی، داشتند. علاوه بر آن، پیامدها آشکار کردند که هدف خرید حامیان، تحت تاثیر معناداری از نگرش آنها در مورد شرکت های حمایت کننده مالی و همچنین آگاهی آنها از شرکت های حمایت کننده قرار می گیرد.
Online digital technologies have proved to be an important aspect of branding as well as international sport sponsorship since they have the capacity to interact with customers on a global scale through an abundance of digital platforms. The assimilation of online digital technologies has altered the way sports are created, promoted, delivered and consumed. The purpose of this study was to delve more deeply into the main factors of favorable buyer behavior connected to the sponsorship of sports in the online digital framework. In more detail, the effect of four antecedents variables (i.e. fans' degree of involvement with sport, their degree of attachment with their favorite club, their beliefs about sponsorship in general as well as the frequency of their visits to sport club's online social networks and website pages) on the two main intermediate variables (i.e. fans' awareness of and attitude towards sponsors) and their subsequent impact on fans' purchase intentions regarding sponsors' goods and services. A quantitative approach was used for the purposes of the current research and 3.434 questionnaires were collected by fans who attend sport online with the use of digital/portable devices, which were successfully analyzed by SPSS and AMOS. In accordance with the outcomes, determinants such as sports club attachment, sports involvement and beliefs about sponsorship were discovered to greatly affect supporters ‘awareness of as well as their attitude towards sponsoring companies. In addition, outcomes revealed that supporters’ buying aim was significantly influenced with regard to their attitude towards sponsoring companies as well as their awareness of sponsoring companies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.