استراتژی تبلیغات

دانلود مقاله انگلیسی مدیریت و استراتژی تبلیغات

در این صفحه، مقالات انگلیسی مربوط به موضوعات مدیریت و استراتژی تبلیغات، ارائه شده اند. این مقالات انگلیسی از ژورنال های معتبر بین المللی از جمله الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald) و … دریافت شده اند و فایل PDF آنها را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید.

استراتژی تبلیغاتی می تواند به عنوان یک برنامه گام به گام برای رسیدن به مشتریان و متقاعد کردن آن ها برای خرید محصولات تعریف شود. یک استراتژی تبلیغاتی برنامه ریزی شده خوب نه تنها مزایای محصول را به مشتری انتقال می دهد، بلکه وی را متقاعد می کند تا محصول را به محصول رقبا، ترجیح دهد. تبلیغات، روشی برای ارتقای محصول یا خدمات است. هدف از آن، دستیابی به افرادی است که مایل به پرداخت هزینه برای خرید محصول یا خدمات هستند. این ابزار، یک استراتژی گام به گام برای متقاعد کردن مشتریان جهت انتخاب محصول یا خدمات نسبت به محصول و خدمات رقبا است.

یک استراتژی موثر در این زمینه منجر به بازگشت حداکثر سرمایه خواهد شد. بنابراین، انتخاب یک استراتژی مناسب برای تبلیغ محصولات یا خدمات، ضروری است. یک استراتژی که ممکن است در گذشته مفید بوده باشد، شاید به دلیل تغییر درک افراد که منجر به تغییر نیازهای آن ها می شود، امروزه کارساز نباشد. ایم ابزار را می توان برنامه ای برای دستیابی و تشویق مشتری به خرید محصول یا خدمات دانست. عناصر اصلی این طرح به شرح زیر است: 1) خودِ محصول و مزایای آن، 2) مشتری و مشخصات وی، 3) مزایای نسبی مسیرهای جایگزین که به موجب آن مشتری می تواند از محصول مطلع شود و 4) بهینه سازی انتخاب محصول با توجه به محدودیت های بودجه. در واقع، این بدان معناست که اهدف باید واضح باشد، محیط باید درک شود، ابزارها باید رتبه بندی شود و انتخاب ها باید بر اساس منابع موجود، انجام گیرد. ارزیابی موثر محصول، تعیین بازار، آنالیز رسانه و انتخاب بودجه، منجر به ایجاد یک برنامه بهینه می شود اما به دلیل محدود بودن همیشگی منابع، این برنامه، کامل نیست.

مقاله استراتژی تبلیغات

تحقیق در مورد استراتژی تبلیغات

در این صفحه، لیستی از مقالات مربوط به موضوع استراتژی و مدیریت تبلیغات ارائه شده است. این مقالات توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت، ترجمه شده است. از این فایل ها می توان به عنوان منبعی برای تحقیقات و پروژه های درسی و دانشگاهی استفاده نمود. ترجمه ها در قالب فایل ورد (WORD) و دارای فرمت doc یا docx می باشند و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی هستند.

استراتژی تبلیغات یک طرح تبلیغاتی بوده که توسط کسب و کارها به منظور ایجاد آگاهی میان مشتریان درباره محصول یا خدمات و ایجاد انگیزه در آن ها برای خرید این محصولات و خدمات، توسعه یافته است. این استراتژی ها شامل دو جزء است: اطلاعات و متقاعد سازی. بخش اطلاعات شامل آگاه سازی مشتریان درباره ویژگی ها و مزایای محصول و تغییرات قیمت بوده و برای ایجاد تقاضای اولیه، حیاتی است. متقاعد سازی در استراتژی تبلیغات برای ایجاد اولویت برند و یا تغییر درک خریداران به ویژه در بازارهای رقابتی، مهم است.

در هر کمپین تبلیغاتی، ابتدا باید میان مشتریان درباره محصول، آگاهی ایجاد شود و سپس، کمپین اقدام به ایجاد علاقه میان مخاطبان به منظور ایجاد انگیزه برای خرید آن ها کند. یک استراتژی موثر در این زمینه، شامل عواملی مانند مشخصات گروه هدف، درک محیط، تعریف بازار و ارزیابی موثر محصول است. رسانه های ارتباطاتی هنگام تدوین یک استراتژی دقیق، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بعد از تقسیم بندی مخاطب، ارزیابی مناسب کانال های رسانه ای مورد نظر، باید انجام گیرد. کانال های اصلی که کسب و کارها در اجرای استراتژی های خود از آن استفاده می کنند شامل ویدیو (تلویزیون)، صدا (رادیو)، رسانه چاپی (روزنامه ها، مجلات، آگهی ها) و تبلیغات در فضای باز (حمل و نقل عمومی) و به صورت آنلاین (در سایت ها و شبکه های اجتماعی) است.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi