دانلود ترجمه مقاله رفتارهای ورزشی و بازار تفریحات ورزشی و توصیه های بازاریابی سرگرمی
عنوان فارسی |
بررسی رفتارهای ورزشی و بازار تفریحات ورزشی و توصیه های بازاریابی سرگرمی آنلاین در تایوان |
عنوان انگلیسی |
Investigating sports behaviors and market in Taiwan for sports leisure and entertainment marketing online recommendations |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی اوقات فراغت و سرگرمی ورزشی؛ دسته بندی محصولات/خدمات ورزشی؛ مدل های تحویل ورزشی؛ داده کاوی؛ سیستم های توصیه کننده؛ محاسبات سرگرمی |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 45 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. طرح پژوهش 4. نتایج داده کاوی 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و مطالعات آینده
چکیده – ورزش ها نه تنها فعالیت های جسمی و ذهنی هستند، بلکه شامل فعالیت های اوقات فراغت و سرگرمی نیز می باشند. بازاریابی تفریح و سرگرمی ورزش، عنصری از تبیلغات ورزش است که دربرگیرنده مجموعه گسترده ای از بخش ها و رویدادها در صنعت ورزش است. این سبک خاص بازاریابی ارتباط کمتری با استفاده از یک استراتژی منفرد و ارتباط بیشتری با استفاده از محتوای ورزشی، اوقات فراغت و سرگرمی در کمک به تلاش های بازاریابی اینترنتی، دارد. این مطالعه، رفتارها و بازار ورزش تایوان را مورد بررسی قرار می دهد. در مجموع 1200 داده پرسشنامه ای معتبر برای طراحی پایگاه داده ای فراهم شد. برای تعیین مدل های تحویل و محصولات ورزشی، از روش داده کاوی برای محاسبات سرگرمی، که شامل تحلیل خوشه ای و قوانین انجمنی است، استفاده می شود. با استفاده از تحلیل خوشه ای، شرکت کنندگان ورزشی تایوان را به سه خوشه تقسیم می کنیم و سپس مشخصات و پروفایل های هر گروه را پیدا می کنیم. علاوه بر آن، این مطالعه یک روش توصیه قانون مند، یعنی قوانین انجمنی، را برای بررسی رفتارهای ورزشی و همچنین اوقات فراغتی و سرگرمی آزمودنی ها (افراد) از نظر بازاریابی اوقات فراغت و سرگرمی ورزشی و توصیه های سفارشی شده، مورد استفاده قرار می دهد.
Sports are not only physical and mental activities, but also include leisure and entertainment activities. Sports leisure and entertainment marketing is an element of sports promotion that involves a wide variety of sectors and events in the sports industry. This particular style of marketing is concerned less with using a single strategy and more with using the content of sports, leisure and entertainment to assist online marketing efforts. This study examines the behaviors of Taiwan sports behaviors and market, a total of 1200 valid questionnaire data is organized for a database design. Data mining approach for entertainment computing, including cluster analysis and association rules, is used to determine the sports models of delivery and products. Using cluster analysis, we divide Taiwan sports participants into three clusters and then find each group’s profiles. In addition, this study implements a rule-based recommendation approach, association rules, for investigating subjects’ sporting as well as leisure and entertainment behaviors in terms of sports leisure and entertainment marketing and personalized recommendations.
ترجمه این مقاله در 23 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 15 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.