دانلود ترجمه مقاله رفتارهای ورزشی و بازار تفریحات ورزشی و توصیه های بازاریابی سرگرمی

عنوان فارسی :

بررسی رفتارهای ورزشی و بازار تفریحات ورزشی و توصیه های بازاریابی سرگرمی آنلاین در تایوان

عنوان انگلیسی :

Investigating sports behaviors and market in Taiwan for sports leisure and entertainment marketing online recommendations

کلمات کلیدی :

  بازاریابی اوقات فراغت و سرگرمی ورزشی؛ دسته بندی محصولات/خدمات ورزشی؛ مدل های تحویل ورزشی؛ داده کاوی؛ سیستم های توصیه کننده؛ محاسبات سرگرمی

درسهای مرتبط : مدیریت ورزشی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 45
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. طرح پژوهش 4. نتایج داده کاوی 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و مطالعات آینده

نمونه متن انگلیسی مقاله

Sports are not only physical and mental activities, but also include leisure and entertainment activities. Sports leisure and entertainment marketing is an element of sports promotion that involves a wide variety of sectors and events in the sports industry. This particular style of marketing is concerned less with using a single strategy and more with using the content of sports, leisure and entertainment to assist online marketing efforts. This study examines the behaviors of Taiwan sports behaviors and market, a total of 1200 valid questionnaire data is organized for a database design. Data mining approach for entertainment computing, including cluster analysis and association rules, is used to determine the sports models of delivery and products. Using cluster analysis, we divide Taiwan sports participants into three clusters and then find each group’s profiles. In addition, this study implements a rule-based recommendation approach, association rules, for investigating subjects’ sporting as well as leisure and entertainment behaviors in terms of sports leisure and entertainment marketing and personalized recommendations.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ورزش ها نه تنها فعالیت های جسمی و ذهنی هستند، بلکه شامل فعالیت های اوقات فراغت و سرگرمی نیز می باشند. بازاریابی تفریح و سرگرمی ورزش، عنصری از تبیلغات ورزش است که دربرگیرنده مجموعه گسترده ای از بخش ها و رویدادها در صنعت ورزش است. این سبک خاص بازاریابی ارتباط کمتری با استفاده از یک استراتژی منفرد و ارتباط بیشتری با استفاده از محتوای ورزشی، اوقات فراغت و سرگرمی در کمک به تلاش های بازاریابی اینترنتی، دارد. این مطالعه، رفتارها و بازار ورزش تایوان را مورد بررسی قرار می دهد. در مجموع 1200 داده پرسشنامه ای معتبر برای طراحی پایگاه داده ای فراهم شد. برای تعیین مدل های تحویل و محصولات ورزشی، از روش داده کاوی برای محاسبات سرگرمی، که شامل تحلیل خوشه ای و قوانین انجمنی است، استفاده می شود. با استفاده از تحلیل خوشه ای، شرکت کنندگان ورزشی تایوان را به سه خوشه تقسیم می کنیم و سپس مشخصات و پروفایل های هر گروه را پیدا می کنیم. علاوه بر آن، این مطالعه یک روش توصیه قانون مند، یعنی قوانین انجمنی، را برای بررسی رفتارهای ورزشی و همچنین اوقات فراغتی و سرگرمی آزمودنی ها (افراد) از نظر بازاریابی اوقات فراغت و سرگرمی ورزشی و توصیه های سفارشی شده، مورد استفاده قرار می دهد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله رفتارهای ورزشی و بازار تفریحات ورزشی و توصیه های بازاریابی سرگرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.