حسابداری 2022

جدیدترین مقالات حسابداری

ما همه ساله در فرداپیپر تلاش می کنیم تا با آغاز هر سال، جدیدترین مقالات هر رشته را جمع آوری نموده و در اختیار شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی قرار دهیم. این فرآیند طی چندین سال گذشته با موفقیت پیاده سازی شده است. در این دسته می توانید جدیدترین مقالات حسابداری 2022 را مشاهده و استفاده نمایید. اصطلاح «حسابداری» به نحوه ثبت، سازماندهی و تحلیل داده های مالی یک کسب و کار اشاره دارد. حسابداری مثل ماشینی است که شما اطلاعاتی در مورد فعالیت های مالی خود به آن تغذیه می کنید. سپس ماشین تراکنش ها، مالیات ها، پیش بینی ها و داده های دیگر شما را ثبت، پردازش و تحلیل می کند. وقتی کار تمام شود، ماشین یک داستان قابل فهم از نحوه کار مالی کسب و کارتان به شما می دهد.

به عبارت دیگر، حسابداری به شما می گوید پول چگونه وارد کسب و کار شما می شود یا از آن خارج می گردد (گردش پول نقد شما)، مقدار دارایی (اقلام ارزشمند) و تعهدات (بدهی ها، هزینه ها و …) شما چقدر است. همچنین به روشن شدن این که کدام بخش های کسب و کار شما درآمدزا هستند کمک می کند. این ابزار به مالکان کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا عملکرد مالی شرکت خود را ارزیابی کنند. این علم، بسیار مهم است، چراکه اطلاعات مهمی در مورد درآمد، هزینه ها، سود و زیان ارائه می کند. همچنین به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا فرآیندهای کاری خود را به طور کارآمد، برنامه ریزی و کنترل می کنید یا نه.

مقاله ISI حسابداری PDF سال 2022

شما در مجموعه مقالات حسابداری می توانید تعداد زیادی از جدیدترین مقالات این رشته که در ژورنال های معتبر جهانی چاپ شده اند را مشاهده نمایید. خود مقالات که به فرمت PDF می باشند را می توانید به صورت رایگان دریافت و استفاده نمایید. البته فایل ترجمه شده مقالات را می توانید با هزینه ای نسبتا پایین از سایت دانلود کنید. حسابداری یکی از رشته های پرطرفدار در ایران می باشد و بازار کار خوبی نیز در انتظار فارغ التحصیلان آن است. اگر با حسابداری و دفترداری آشنا نباشید، مدیریت امور مالی در هنگام اداره یک کسب و کار کوچک می تواند گول زننده باشد. شاید بخواهید برای اطمینان از این که حساب های شما به درستی عمل می کند، یک حسابدار یا دفتردار حرفه­ای استخدام کنید تا کار را از دوش شما بردارد. یک حسابدار خواهد توانست توصیه هایی به شما ارائه کند تا امور مالی خود را به طور کارآمدتری مدیریت کنید تا موفق تر باشید.

حسابداری 2022

مقاله معتبر بیس حسابداری

همانطور که ذکر شد، مقالاتی که انتخاب می کنیم از بین مقالاتی هستند که جدیدا در ژورنال های معتبر خارجی همچون الزویر و امرالد به چاپ رسیده اند و دانشجویان و پژوهشگران از آنها به عنوان مقاله بیس استفاده می کنند. حسابداری رشته بسیار ارزشمندی برای تمامی کسب و کارها و سازمان ها می باشد و فارغ التحصیلان این رشته دارای جایگاه های برتری در هر سازمان و شرکت هستند. یکی از دلایل اصلی که کسب و کارهای کوچک شکست می خورند مدیریت مالی ضعیف به ویژه در سال اول است. کسب و کارهای کوچک عموماً بودجه و منابع محدودی دارند، پس حسابداری نقش حیاتی در بیشینه سازی این منابع برای رشد و توسعه بازی می کند.

حسابداری به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا:

  • رد جریان پول نقد خود را حفظ کنند.
  • مفاهیم هزینه های ثابت و هزینه های متغیر را درک کنند و هزینه های یک پروژه را به دقت ارزیابی نمایند.
  • با یادگیری خواندن ترازنامه، صورت وضعیت درآمد و صورت وضعیت گردش وجوه نقد، درک بهتری از وضعیت خوب کسب و کار به دست آورند.
  • کلاهبرداری و دزدی مشتریان، کارکنان و تامین کننده ها را شناسایی و از آن اجتناب کنند.
  • شانس دریافت وام های شتاب دهنده را افزایش دهند. این برای مالکان کسب و کارهایی که امور مالی کسب و کار خود را مدیریت می کنند و الزامات مالی را درک می کنند، مطمئن تر و جذاب تر است.

حتی اگر یک تاجز تنها، پیمانکار یا مالک یک شرکت کوچک باشید، کلید رشد کسب و کار شما، بررسی منظم صورت وضعیت های مالی است. تمایل خواهید داشت از مهارت های حسابداری خود (یا حسابدارتان) برای ایجاد بودجه­ای استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا با ناکارآمدی هایی که مانع پیشرفت شما می شوند، روبرو شوید. برای نمونه، با صرفه جویی اندک در چند هزینه مختلف می توانید در طولانی مدت، بودجه بزرگی جمع آوری کنید.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi