بازاریابی الکترونیکی

مقاله بازاریابی الکترونیکی PDF

در این صفحه می توانید مقالات انگلیسی مرتبط با موضوع بازاریابی الکترونیکی را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی در این حوزه، دریافت شده اند و فایل PDF آنها را می توانید به صورت رایگان از سایت، دریافت نمایید. بازاریابی الکترونیکی اشاره به بازاریابی انجام شده از طریق اینترنت دارد. دو مترادف بازاریابی الکترونیکی شامل بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین بوده که اغلب به جای هم استفاده می شود. این فرآیند همان روال بازاریابی یک برند (شرکت، محصول یا خدمات) با استفاده از اینترنت از طریق کامپیوتر و دستگاه های موبایل است. مطابق با چنین تعریفی، این مبحث شامل همه فعالیت هایی است که یک کسب و کار از طریق شبکه جهانی اینترنت با هدف جذب کسب و کار جدید، حفظ تجارت فعلی و توسعه هویت برند خود انجام می دهد.

مزایای این حوزه به شرح زیر است:

  • توانایی دستیابی سریع تر و ارزان تر به مشتریان
  • کاهش هزینه های بازاریابی از طریق خودکار سازی رسانه الکترونیکی
  • تعامل زمان واقعی بین بازاریاب و کاربر نهایی
  • توانایی تعیین کمّی و جمع آوری داده های کاربر
  • تجربه بازاریابی یک به یک
  • افزایش تعامل
  • توانایی اجرای استراتژی های بازاریابی در بازه زمانی کوتاه
  • توانایی افزایش سهم بازار
  • ایجاد علایق جدید
  • هدف قرار دادن جغرافیایی

بازگشت سرمایه گذاری در این حوزه می تواند بسیار بیشتر از استراتژی های بازاریابی سنتی باشد. همچنین، شفافیت اینترنت به بازاریاب، امکان دسترسی به آنالیز و داده ها در یک زمان واقعی جهت انجام تغییرات همسو با واکنش بازار را داده و بنابراین می توان آن را راهکاری ترجیحی برای متخصصان بازاریابی عنوان کرد.

بازاریابی الکترونیکی

مقاله رایگان بازاریابی الکترونیکی

در این صفحه، لیستی از جدیدترین مقالات با موضوع بازاریابی الکترونیکی، ارائه شده اند. این مقالات توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت، و به صورت کاملا تخصصی، ترجمه شده اند و جهت دریافت فایل ورد (WORD) آنها می بایست اقدام به خرید از سایت نمایید. ترجمه مقالات با قیمتی تقریبا رایگان در اختیار شما قرار داده شده اند. ترجمه ها دارای فرمت doc یا docx می باشند و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی هستند. بازاریابی الکترونیکی، فرایند برنامه ریزی و اجرای مفهوم، توزیع، ترویج و قیمت گذاری محصولات و خدمات در یک محیط کامپیوتری و شبکه بندی شده مانند اینترنت و شبکه جهانی وب به منظور تسهیل مبادلات و تحقق خواسته های مشتری است. این ابزار دارای دو مزیت منحصر به فرد نسبت به بازاریابی سنتی است. این نوع بازاریابی، قیمت های رقابتی تر و راحتی بیشتری را برای مشتریان فراهم کرده و به کسب و کارها، امکان کاهش هزینه های عملیاتی را خواهد داد.

از آنجا که کسب و کارها، فرآیند خرید را به صورت آنلاین ارائه می کنند، مشتریان می توانند اطلاعات بازار را از طریق کامپیوترها و تلفن های خود دریافت کرده و اقدام به خرید کالا یا خدمات نهایی، بدون نیاز به خروج از خانه در طی بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته کنند. آن ها می توانند تبلیغات را بر روی شبکه اینترنت یا ایمیل خوانده، کوپن های الکترونیکی دریافت کنند، تصاویر کالاها را مشاهده کرده، قیمت ها را مقایسه و با چند کلیک با موس خود، اقدام به خرید محصولات مورد نظر و صرفه جویی در زمان و هزینه خرید حضوری در فروشگاه کنند. در عین حال، کسب و کارهای الکترونیکی می توانند هزینه های مربوط به کانال های توزیع و فضای فیزیکی فروشگاه را کاهش داده و در نتیجه هزینه های مشتری برای خرید را کاهش دهند.

برای موثر و کارامدتر شدن این ابزار، مدیران کسب و کارهای الکترونیکی باید از رفتار مشتری آنلاین، تکنیک ها، هزینه ها و مزایای این حوزه نسبت به انواع دیگر بازاریابی و مشکلات و مسائل قانونی آن، آگاهی داشته باشند.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi