در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات انگلیسی مرتبط با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی همچون الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald) و .. جمع آوری شده اند. مقالات انگلیسی با فرمت PDF را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به زبان ساده به معنی ترکیبی از شیوه ها، استراتژی ها و فناوری ها است که شرکت از آن به منظور مدیریت و آنالیز تعاملات مشتری و داده در طول چرخه حیات مشتری استفاده می کند. هدف، بهبود خدمات رسانی به مشتری و کمک به حفظ مشتری و تحریک رشد فروش است. سیستم های CRM، داده های مربوط به مشتری را در سراسر کانال های مختلف یا نقاط تماس بین مشتری و شرکت، جمع آوری کرده که می تواند شامل وب سایت شرکت ها، تلفن، چت، پست مستقیم، مواد بازاریابی و شبکه های اجتماعی باشد. سیستم های CRM می تواند اطلاعات دقیقی درباره کارکنان در مواجهه با مشتری مانند اطلاعات شخصی مشتریان، تاریخچه خرید، اولویت ها و نگرانی های خرید را ارائه کنند.
استفاده از این سیستم ها می تواند مزایایی برای سازمان ها اعم از کسب و کارهای کوچک تا شرکت های بزرگ به همراه داشته باشد:
در این صفحه می توانید لیستی از موضوعات و مقالات مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را مشاهده نمایید. از این مقالات می توانید به عنوان پروژه درسی، تحقیق دانشگاهی و همچنین مقاله بیس پایان نامه استفاده نمایید. ترجمه تخصصی این مقالات در قالب فایل ورد (WORD) و توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت، انجام شده اند. فایل ها دارای فرمت doc یا docx بوده و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، یک فناوری برای مدیریت همه روابط و تعاملات شرکت با مشتریان و مشتریان بالقوه است. هدف ساده است: بهبود ارتباطات کسب و کار. این سیستم به پشتیبانان کمک می کند تا در ارتباط با مشتریان بمانند، فرایندها را ساده سازی کرده و سودآوری را بهبود بخشند.
هنگامی که افراد درباره این سیستم صحبت می کنند، معمولا اشاره ابزاری دارند که به مدیریت تماس، مدیریت فروش، بهره وری عامل و غیره کمک می کند. ابزارهای این سیستم در حال حاضر می تواند به منظور ارتباط در سراسر چرخه حیات مشتری، بازاریابی، فروش، تجارت دیجیتال و تعاملات خدمات مشتری، استفاده شود.
این سیستم به سازمان ها کمک می کند تا بر روی ارتباط با افراد از جمله مشتریان، کاربران خدمات، همکاران یا عرضه کنندگان از طریق چرخه حیات با آن ها از جمله یافتن مشتریان جدید، برنده شدن کسب و کار آن ها و ارائه خدمات پشتیبانی و اضافی در روابط متمرکز شوند. این سیستم به واسطه فروش، خدمات مشتری، توسعه کسب و کار، استخدام، بازاریابی یا هر لاین دیگری از کسب و کار، شیوه بهتری برای مدیریت تعاملات و روابط خارجی ارائه کرده که محرک موفقیت است. ابزار CRM این امکان را می دهد که اطلاعات تماس مشتری را ذخیره، فرصت های فروش را شناسایی، مسائل مربوط به خدمات را ثبت و کمپین های بازاریابی را مدیریت کرده و اطلاعات مربوط به هر تعامل با مشتری را در دسترس هر کسی که ممکن است در شرکت به آن نیاز داشته باشد، قرار داده شود.
با دسترسی آسان به داده ها، همکاری و افزایش بهره وری نیز آسانتر است. هر کسی در شرکت می تواند ببیند که چگونه با مشتریان تعامل برقرار می شود، چه چیزی خریداری کرده اند، آخرین بار چه زمانی خرید کرده اند، چه مقدار هزینه پرداخت کرده اند و بسیاری موارد دیگر. سیستم تعامل با مشتری می تواند برای شرکت ها با هر اندازه ای در رشد کسب و کار به ویژه برای کسب و کارهای کوچک، مفید بوده و به آن ها کمک کند تا با کمترین هزینه، بهترین شیوه ها را برای انجام کار بیشتر، به کار گیرند.