دانلود ترجمه مقاله معنای تیم در همزادپنداری تیمی
عنوان فارسی |
معنای تیم در همزادپنداری تیمی |
عنوان انگلیسی |
The meaning of team in team identification |
کلمات کلیدی : |
  رفتار مصرفکننده؛ هویت؛ همزادپنداری تیمی |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 50 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. زمینهی پژوهش 4. روش 5. نتایج 6. بحث و بررسی
چکیده – مقالات فراوانی در مورد رابطهی بین همزادپنداری تیمی و افکار، نگرشها، و رفتار مختلف مشتری وجود دارد. با این حال، معنای روانشناختی تیم برای مصرفکنندگان، مجهول باقی میماند، زیرا محققان، همزادپنداری افراد با یک تیم را بدون بررسی تجربی معنای آن، مورد مطالعه قرار دادهاند. نویسندگان، با پیگیری یک حالت تحقیق تفسیری در این مطالعه، از مصاحبهها و نگاشت مفهوم برای درک معنای تیم در میان هواداران دو تیمِ جداگانه استفاده کردند. یک کشف مهم این است که معنای تیم، به دلیل تغییرات زیستمحیطی و تجارب شخصی، رشد میکند. همزمان، نویسندگان تعیین کردند که معنای تیم در همزادپنداری تیمی، دارای سه مؤلفهی گسترده است: مکان، گذشته، و حال، که هر کدام به شکل منحصربهفردی در هویت سهیم هستند. نویسندگان، نتیجهگیری خود را با بحث در مورد پیامدهای این پژوهش برای مقالات پژوهشی همزادپنداری تیمی و ارائهی پیشنهادهایی برای دستاندرکاران و پژوهشگران، مطرح میکنند.
A voluminous literature exists on the relationship between team identification and various consumer thoughts, attitudes, and behaviours. However, the psychological meaning of team to consumers remains unknown, as scholars have studied individuals’ identification with a team without empirically investigating its meaning. Following an interpretive mode of inquiry in this study, the authors used interviews and concept mapping to understand the meaning of team among fans of two separate teams. An important discovery is that the meaning of team evolves due to environmental changes and personal experiences. At the same time, the authors determined that the meaning of team in team identification has three broad components: place, past, and present, each of which uniquely contributes to the identity. The authors conclude by discussing the implications of this research on the team identification literature and offering suggestions to practitioners and researchers.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.