مدیریت بازاریابی و صادرات

مقالات بیس مدیریت بازاریابی و صادرات

در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات انگلیسی مربوط به مبحث مدیریت بازاریابی و صادرات را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی جمع آوری شده اند. موضوع این مقالات می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای انجام پژوهش های دانشگاهی و همچنین مقاله بیس پایان نامه ها باشند.

جهانی سازی و تجارت الکترونیک، به افزایش حجم تجارت بین المللی در دوران اخیر، کمک نموده اند. چیزی که در گذشته فقط توسط کسب و کارهای کلان دست یافتنی بود، اکنون توسط شرکت های کوچک، و شرکت های فعال در حوزه فروش نیز، امکان پذیر است. محصولات و خدمات اغلب در سطح بین المللی تولید شده و هزینه های تامین آن ها بشدت کاهش می یابند. گسترش فعالیت های تجاری به سطح بین المللی و برون سپاری تولید، گزینه های مناسبی برای کسب و کارها محسوب می شوند. اما خیلی ها هنوز مزایای تجارت جهانی در صنعت مربوط به خود را درک ننموده اند. حتی آن هایی که درک خوبی از این شرایط داشته، در کشف نقطه شروع مشکل دارند.

بازاریابی صادرات، روشی است که طی آن، شرکت محصولات و خدمات خود را به یک کشور خارجی می فروشد. محصولات در کشور مبدا تولید یا توزیع شده، و به خریداران در سایر نقاط جهان تحویل داده می شوند. بین محصولات موجود در بازارهای خارجی و محصولات بازاریابی شده برای آن بازارها، تفاوت وجود دارد. اینجاست که اهمیت برنامه بازاریابی صادرات، مورد توجه قرار می گیرد.

امروزه کسب و کارها با گسترش محصولات به سطح بین المللی، فروش را دو یا سه برابر می کنند. اما نمی توان تصور کرد که بازارهای خارجی، به اندازه مشتریان محلی به محصولات یک شرکت علاقه مند باشند. تفاوت های فرهنگی، هزینه های انتقال و زمانبندی آن، سیاست گذاری ها و سیاست های تجارت بین الملل، همگی مانعی سر راه ارتباط بازاریابی بین تامین کنندگان و خریداران خارجی به حساب می آیند.

مقاله مدیریت بازاریابی و صادرات

مقاله ترجمه شده مدیریت بازاریابی و صادرات

در این صفحه، لیستی از جدیدترین موضوعات و مقالات در مبحث مدیریت بازاریابی و صادرات، ارائه شده اند. این مقالات توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت، و به صورت کاملا تخصصی، ترجمه شده اند. ترجمه مقالات در قالب فایل ورد (WORD) انجام شده و دارای فرمت doc یا docx می باشند. این محصولات کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند.

بازاریابی صادرات، هنگامی استفاده شده که شرکت بخواهد دستاوردهای خود را صادر کند، یا در حال صادرات محصولات / خدمات به بازارهای خارجی باشد. شرکت، دستاوردهای خود را در سایر نقاط جهان، بازاریابی می کند. بسیاری از شرکت ها، علاقه دارند تا صادرات به بازارهای خارجی را تجربه کنند.

بازاریابی صادرات روی بازاریابی محصولات به سایر کشورها، بجای کشور اصلی تمرکز می کند. هرچند استراتژی های آن شبیه بازاریابی داخلی هستند، اما این فرآیند، چالش برانگیزتر است. در این زمینه باید روی فرهنگ ها، ایده آل ها و ذائقه های مختلف، تمرکز شود. قوانین و مقررات هر مکانی نیز با سایر نقاط فرق دارند. باید در نظر داشت که این حوزه، در معرض ریسک های بیشتری است، و به منابع مالی چشمگیری نیاز دارد. در این راستا، به استراتژی بازاریابی حساب شده و تهاجمی تری نیاز است. برای پیاده سازی این رویکرد، باید مراحل صحیحی طی شود تا اطمینان حاصل گردد که فروش خارجی، افزایش پیدا می کند.در این زمینه، حیاتی است که در برنامه ی کسب و کار تجارت بین الملل، موقعیت نسبت به بازارهای بالقوه تعیین شود. ضمناً اهداف مربوطه بوضوح تعریف می شوند. یک برنامه عملیاتی استراتژیک، با گردآوری و تحلیل اطلاعات مرتبط، در نظر گرفتن محدودیت ها، و مشخص کردن گام های اجرایی، روی اهداف بازاریابی تمرکز می کند. شرکت بایستی اهداف دست یافتنی را تعریف کرده، و جدول زمانی منطبق با آن ها را مشخص کند تا بتوان به خواسته ها، جامه عمل پوشاند. همچنین انعطاف پذیری برای تغییر اهداف، در صورت تغییر شرایط نیز حفظ می شود.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi