دانلود ترجمه مقاله رابطه مسئولیت اجتماعی شرکتی و عملکرد بازاریابی سازمان های ورزشی حرفه ای

عنوان فارسی :

بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکتی و عملکرد بازاریابی سازمان های ورزشی حرفه ای در آفریقای جنوبی

عنوان انگلیسی :

Exploring the relationship between corporate social responsibility and the marketing performance of professional sport organisations in South Africa

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکتی؛ سازمان های ورزش حرفه ای؛ عملکرد بازاریابی؛ آفریقای جنوبی

درسهای مرتبط : مدیریت ورزشی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. یافته ها و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری 5. مشارکت ها در مقالات و عمل 6. محدودیت ها و توصیه ها

نمونه متن انگلیسی مقاله

There has been a significant increase in research around Corporate Social Responsibility (CSR) in the sport management context and it has been argued that CSR outcomes have marketing implications. Despite this increase, there is a gap in identifying the influence that CSR initiatives have on marketing performance within a professional sport management context. Moreover, the South African sport industry is rapidly professionalising with a need for the application of business management practices to the unique sport industry. This study explored the relationship between CSR and the marketing performance of selected professional sport organisations across South Africa. Six organisations were selected, representative of the three major professional sport codes in the country, namely cricket, rugby and soccer. Following a qualitative research approach, key personnel at the organisations were purposefully selected for in-depth interviews. Thematic analysis was conducted and the following core themes emerged: marketing objectives; income/revenue growth; marketing share; and CSR initiatives. The study proposed a set of criteria to assess the influence of CSR on marketing performance, which included: tickets and sales; brand loyalty; brand perception; media coverage; and sponsorship. The study clarifies the relationship between CSR and marketing performance in the South African professional sport environment and presents policy and practice-based recommendations based on these findings.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – افزایش قابل توجهی در پژوهش های مربوط به «مسئولیت اجتماعی شرکتی» (CSR) در زمینه مدیریت ورزش بوجود آمده است و استدلال شده است که پیامدهای CSR، دلالت ها و کاربردهایی برای بازاریابی دارند. علیرغم این افزایش، خلاء هایی در شناسایی تاثیری که ابتکارعمل های CSR بر عملکرد بازاریابی در یک زمینه مدیریت ورزش حرفه ای دارند، وجود دارد. علاوه بر آن، صنعت ورزش آفریقای جنوبی سریعاً در حال تخصصی شدن است و در نتیجه کاربرد شیوه های مدیریت تجاری برای صنعت منحصربفرد ورزش لازم شده است. این مطالعه، رابطه بین CSR و عملکرد بازاریابی سازمان های ورزش حرفه ای منتخب از سراسر آفریقای جنوبی را مورد بررسی قرار داد. شش سازمان انتخاب شدند که نماینده سه آیین نامه ورزش حرفه ای عمده در این کشور، یعنی کریکت، راگبی و فوتبال آمریکایی بودند. به پیروی از یک روش پژوهشی کیفی، پرسنل کلیدی سازمان ها، به صورت هدفمند برای مصاحبه های تفصیلی انتخاب شدند. تحلیل مضمونی انجام شد و مضامین اصلی زیر پدیدار شدند: اهداف بازاریابی: رشد درآمد؛ سهم بازاریابی و ابتکارعمل CSR. این مطالعه، یک مجموعه ضابطه برای ارزیابی تاثیر CSR بر عملکرد بازاریابی، پیشنهاد کرد که شامل این موارد بودند: بلیط ها و فروش ها؛ وفاداری برند؛ ادراک برند؛ پوشش رسانه ای و حمایت مالی. این مطالعه، رابطه بین CSR و عملکرد بازاریابی را در محیط ورزش حرفه ای کشور آفریقای جنوبی، مشخص می کند و توصیه های مرتبط با سیاست و شیوه اجرایی را براساس این یافته ها، ارائه می دهد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله رابطه مسئولیت اجتماعی شرکتی و عملکرد بازاریابی سازمان های ورزشی حرفه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.