دانلود ترجمه مقاله رابطه مسئولیت اجتماعی شرکتی و عملکرد بازاریابی سازمان های ورزشی حرفه ای

عنوان فارسی

بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکتی و عملکرد بازاریابی سازمان های ورزشی حرفه ای در آفریقای جنوبی

عنوان انگلیسی

Exploring the relationship between corporate social responsibility and the marketing performance of professional sport organisations in South Africa

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکتی؛ سازمان های ورزش حرفه ای؛ عملکرد بازاریابی؛ آفریقای جنوبی

درسهای مرتبط مدیریت ورزشی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
taylor
قیمت دانلود ترجمه مقاله
74,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. یافته ها و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری 5. مشارکت ها در مقالات و عمل 6. محدودیت ها و توصیه ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – افزایش قابل توجهی در پژوهش های مربوط به «مسئولیت اجتماعی شرکتی» (CSR) در زمینه مدیریت ورزش بوجود آمده است و استدلال شده است که پیامدهای CSR، دلالت ها و کاربردهایی برای بازاریابی دارند. علیرغم این افزایش، خلاء هایی در شناسایی تاثیری که ابتکارعمل های CSR بر عملکرد بازاریابی در یک زمینه مدیریت ورزش حرفه ای دارند، وجود دارد. علاوه بر آن، صنعت ورزش آفریقای جنوبی سریعاً در حال تخصصی شدن است و در نتیجه کاربرد شیوه های مدیریت تجاری برای صنعت منحصربفرد ورزش لازم شده است. این مطالعه، رابطه بین CSR و عملکرد بازاریابی سازمان های ورزش حرفه ای منتخب از سراسر آفریقای جنوبی را مورد بررسی قرار داد. شش سازمان انتخاب شدند که نماینده سه آیین نامه ورزش حرفه ای عمده در این کشور، یعنی کریکت، راگبی و فوتبال آمریکایی بودند. به پیروی از یک روش پژوهشی کیفی، پرسنل کلیدی سازمان ها، به صورت هدفمند برای مصاحبه های تفصیلی انتخاب شدند. تحلیل مضمونی انجام شد و مضامین اصلی زیر پدیدار شدند: اهداف بازاریابی: رشد درآمد؛ سهم بازاریابی و ابتکارعمل CSR. این مطالعه، یک مجموعه ضابطه برای ارزیابی تاثیر CSR بر عملکرد بازاریابی، پیشنهاد کرد که شامل این موارد بودند: بلیط ها و فروش ها؛ وفاداری برند؛ ادراک برند؛ پوشش رسانه ای و حمایت مالی. این مطالعه، رابطه بین CSR و عملکرد بازاریابی را در محیط ورزش حرفه ای کشور آفریقای جنوبی، مشخص می کند و توصیه های مرتبط با سیاست و شیوه اجرایی را براساس این یافته ها، ارائه می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

There has been a significant increase in research around Corporate Social Responsibility (CSR) in the sport management context and it has been argued that CSR outcomes have marketing implications. Despite this increase, there is a gap in identifying the influence that CSR initiatives have on marketing performance within a professional sport management context. Moreover, the South African sport industry is rapidly professionalising with a need for the application of business management practices to the unique sport industry. This study explored the relationship between CSR and the marketing performance of selected professional sport organisations across South Africa. Six organisations were selected, representative of the three major professional sport codes in the country, namely cricket, rugby and soccer. Following a qualitative research approach, key personnel at the organisations were purposefully selected for in-depth interviews. Thematic analysis was conducted and the following core themes emerged: marketing objectives; income/revenue growth; marketing share; and CSR initiatives. The study proposed a set of criteria to assess the influence of CSR on marketing performance, which included: tickets and sales; brand loyalty; brand perception; media coverage; and sponsorship. The study clarifies the relationship between CSR and marketing performance in the South African professional sport environment and presents policy and practice-based recommendations based on these findings.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 20 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 8 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 74,400 تومان

دیدگاهها

  1. رضا احمدی

    با سلام
    آیا این مقاله مربوط به ژورنال معتبری هست تا بتونم از داده هاش توی پروژه استفاده کنم؟

    • مرتضی موسی زاده

      با سلام خدمت شما پژوهشگر گرامی
      بله این مقاله از تیلوراندفرانسیس انتخاب شده که یکی از مجلات مطرح پژوهشی است
      با تشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi