مدیریت بازاریابی

پایان نامه انگلیسی رشته مدیریت بازاریابی

در این صفحه به صورت تخصصی به ارائه پایان نامه انگلیسی معتبر در حیطه مدیریت بازاریابی پرداخته شده است. این پایان نامه ها از دانشگاه های مطرح بین المللی همچون دانشگاه های اروپایی و آمریکایی جمع آوری شده و فایل PDF آنها نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی قرار داده شده است. لازم به توضیح است که در راستای سرعت بخشیدن به فرآیندهای پژوهشی شما، ترجمه فارسی این پایان نامه ها نیز توسط تیمی از مترجمین متخصص این رشته انجام شده و قابل دریافت از سایت می باشند. تلاش ما در وب سایت فرداپیپر بر این است تا این صفحه را به روز نگه داریم و همواره جدیدترین پایان نامه هایی که در این زمینه منتشر می شوند را در اختیار شما پژوهشگران گرامی قرار دهیم.

مدیریت بازاریابی یکی از رشته های مطرح و محبوب در سطح بین المللی است و در چند سال اخیر با ظهور فناوری های ارتباطی، دامنه فعالیت این رشته نیز گسترده تر شده و علاقه مندان بیشتری را به سمت خود جلب نموده است. شاید دیگر آن روش های بازاریابی متداولی که در چند دهه قبل وجود داشته اند، امروزه دیگر کاربرد چندانی نداشته باشند؛ در همین راستا، همه ساله تحقیقات دانشگاهی گسترده ای در راستای ارائه روش های نوین تر و بررسی اثربخشی آنها انجام می گیرد؛ به همین دلیل است که دانشجویان این رشته باید همواره موضوعات پژوهشی خود را از بین جدیدترین مسائل موجود در حوزه بازاریابی انتخاب کنند تا بتوان کاربردهای آنها در حوزه سازمان ها و شرکت ها را نیز متصور شد. دانشجویان این رشته عمدتا با مفاهیم کلیدی در حوزه های تحلیل بازار، تحقیقات بازار، استراتژی های نوین بازاریابی، تبلیغات و … آشنا می شوند. این رشته را می توان از جمله رشته های بسیار پرکاربرد و پویا محسوب کرد که کاربردهای بسیار گسترده ای مخصوصا در حوزه های تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات دارد. فارغ التحصیلان این رشته با داشتن توانایی هایی همچون تحلیل رقبا، محصولات، خدمات، قیمت ها، مکان کسب و کار و … قادر خواهند بود تا در کسب و کارهای مختلفی فعالیت کرده و نهایتا سازمان را به اهداف خرد و کلان بازاریابی برسانند.

جدیدترین موضوعات پایان نامه بازاریابی

در این صفحه از وب سایت فرداپیپر، لیستی از جدیدترین و معتبرترین پایان نامه های انگلیسی ارائه شده در دانشگاه های مطرح دنیا را در اختیار شما پژوهشگران گرامی قرار داده ایم. بازاریابی از جمله رشته های مطرح در سطح بین المللی بوده و از زیرشاخه های رشته مدیریت محسوب می گردد. دسترسی به بانک جامعی از پژوهش های انجام شده در سطح بین المللی باعث می شود تا ایده های زیادی را از موضوعات کار شده بگیرید و نهایتا نیز در پایان نامه اصلی خود استفاده نمایید. همچنین لازم به توضیح است که بخش های مختلف پایان نامه های انگلیسی مانند پیشینه پژوهش، روش تحقیق، تحلیل داده ها و … می توانند یک منبع آموزشی بسیار خوب برای دانشجویان محسوب گردند؛ چرا که به عنوان مثال در بخش روش تحقیق، به صورت مفصل تری به بررسی موضوع پرداخته می شود و در بخش پیشینه تحقیق نیز نسبت به مقالات، به صورت جامع تری به مطالعه مقالات مرتبط گذشته پرداخته می شود.

در دنیای امروز که رقابت در عرصه کسب و کار به شدت افزایش یافته است، مدیریت بازاریابی به عنوان یکی از عناصر و مولفه های حیاتی در حوزه تجارت، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. مدیریت بازاریابی را به صورت کلی می توان به عنوان فرآیندی تعریف کرد که شامل تحلیل بازار، برنامه ریزی استراتژیک، پیاده سازی و کنترل اقدامات مربوط به بازاریابی در راستای رسیدن به اهداف می باشد که فروش یکی از اهداف اصلی این حوزه محسوب می گردد. با استفاده از ابزارهای این رشته می توان شناخت بهتری از مشتریان به دست آورد و با ایجاد ارتباط و تعامل مثبت با مشتریان به افزایش فروش رسید. موضوعات مطرح در پایان نامه های این رشته در چند سال اخیر را می توان مرتبط با مواردی شامل بازاریابی دیجیتال، بررسی رفتار مصرف کننده، نقش رسانه های اجتماعی، ارائه استراتژی های نوین قیمت گذاری، برندینگ و … دانست. همچنین یکی از موضوعات مطرح در این رشته مرتبط با کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی می باشد که می توان به بررسی های مختلفی در زمینه آن پرداخت.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi