پیگیری و نحوه خرید

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.

در این قسمت میخواهیم شما را با نحوه ی خرید کردن از سایت فرداپیپر آشنا کنیم.

سایت حاوی مقالات ترجمه شده و یا شبیه سازی شده می باشد. البته برخی از مقالات موجود در سایت هم ترجمه دارند و هم شبیه سازی که در قسمت محتوی بسته در شکل زیر محتویات بسته دانلود شده ذکر شده است.

محتوی بسته

در صورتی که مقاله ترجمه داشته باشد و آماده خرید باشد، قیمت خرید آن قابل مشاهده است. کافیست بر روی “خرید و دانلود” کلیک کنید تا به صفحه ی سفارشات ارجاع داده شوید.

سفارشات

حال در این صفحه شما باید ایمیل خود را وارد کنید. شماره تماس نیز اختیاری است که می توانید وارد کنید یا نکنید!! (وارد کنید بهتره ولی اجباری نیست)

حال بر روی “ادامه و دانلود” کلیک کنید. با صفحه ای همانند شکل زیر که فاکتوری از محصول خرید شما است مواجه خواهید شد

ارجاع

و حال می توانید با کلیک بر روی پرداخت هزینه مورد نظر که ذکر شده است، به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی “بانک ملت” پرداخت نمایید. شکل زیر ادامه را برای شما نشان میدهد:

ملت

بعد از پرداخت به صفحه ای همانند صفحه ی زیر ارجاع می شوید. (این کار به صورت خودکار بعد از پرداخت صورت می گیرد)

لینک

همانطور که مشاهده می کنید لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود و با کلیک بر روی آن فایل مورد نظر دانلود خواهد شد. فقط در نظر داشته باشید باید برنامه zip بر روی کامپیوتر شما نصب باشد تا بتوانید این فایل را باز کنید. وقتی این فایل زیپ را باز کردید محتویاتی که در محصول نوشته شده بود را مشاهده خواهید کرد:

محصول

اگر به دلایلی این برنامه (zip) بر روی سیستم شما نصب نیست باید با پشتیبانی تماس بگیرید (09109602006-09360147484) تا به صورت دستی فایل ورد یا سایر محتویات برای شما فرستاده شود.


هشدار!!!

گاهی بعد از واریز پول ممکن است به لینک دانلود ارجاع نشوید یا لینک دانلود برای شما باز نشود چه باید کرد؟ این موضوع در سایت های دانلودی همیشه وجود دارد و یک مشکل غیرقابل حل برای تمام سایت های دانلودی است. به هیچ عنوان ناراحت نباشید! (هر چند ناراحت کننده است) شما مشکل سروری پیدا کرده اید و بعد از پرداخت ارتباط با سرور به دلیل کندی ناگهانی لحظه ای سرعت اینترنت قطع شده است. (از 100 مورد 1 مورد اینظور میشه البته ما تا بحال خیلی کم داشتیم). تا 12 ساعت بعد از خرید به ایمیلی که شما وارد کردید لینک دانلود از طرف سرور به صورت خودکار ایمیل می شود. اما بلافاصله بعد از وقوع این مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید تا آنها سریعتر برای حل این مشکل اقدام کنند.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi