بازاریابی مجازی

مقاله بازاریابی مجازی PDF

در این صفحه، مقالات انگلیسی مربوط به موضوع بازاریابی مجازی ارائه شده اند. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی دریافت شده و فایل PDF انگلیسی آنها را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. بازاریابی بخش اساسی هر شرکت است، چون مشتریان جدید را به سمت کسب و کار سوق می دهد. راه های زیادی وجود دارد که می توان به بهترین شکل، به مشتریان جدید دسترسی پیدا کرد. کلید بازاریابی موفق، آگاهی از این است که چه کاری، چگونه و کجا باید انجام گردد.

بازاریابی مجازی، اساساً نام دیگری برای بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی ویروسی است. هر سه این اصطلاحات به معنای بازاریابی است که در فضای مجازی یا دیجیتال انجام می شود و در اصل بازاریابی بدون حضور فیزیکی است. این حوزه، یکی از محبوب ترین شکل های بازاریابی است که با استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان، رو به افزایش است. این فرآیند دارای شکل های زیادی است، اما برخی از محبوب ترین آن ها شامل بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک، است. ظاهرا فرم های بی شمار دیگری از بازاریابی ویروسی که اصطلاح دیگر مورد استفاده برای بازاریابی مجازی است، وجود دارد که هر یک دارای مزایای قابل توجه و نیازمند مهارت های ویژه ای می باشند و شامل بازاریابی ایمیلی و SEO تا آنالیز داده و طراحی تجربه کاربر است. در صورتی که این نوع بازاریابی از طریق کامپیوتر انجام شود یا برای کار نیاز به اینترنت باشد، احتمالا در دسته بازاریابی مجازی قرار می گیرد. این ابزار، شامل همه استراتژی ها یا تاکتیک های بازاریابی مبتنی بر وب به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش استراتژیک است و شامل بازاریابی ایمیلی، وبلاگ ها، بنرها، خبرنامه ها و … نیز می باشد.

با این حال، درک این نکته، حیاتی است که اینترنت، ابزار موثر دیگری برای بازاریابی کسب و کار است. هر چند که، این به معنای جایگزینی با کانال های بازاریابی مختلف نیست. علاوه بر این، رویکرد بازاریابی مبتنی بر وب به برنامه کسب و کار اضافه نمی شود. در عوض، استفاده از اینترنت برای فروش کسب و کار باید بخشی از استراتژی تبلیغات و بازاریابی عمل محور و هماهنگ باشد که شامل رسانه های چاپی و تعاملی است. شرکت های چند ملیتی بیشتر در تلاش برای تغییر کامل زمان و مکان هستند. به طور کلی، اینترنت یک تجربه مجازی 24 ساعته برای جستجوی اطلاعات در سراسر جهان در هر منطقه از بازار فراهم می سازد. به دنبال آن، از بازاریابی مجازی که مجموعه ای از تکنیک های بازاریابی مبتنی بر وب بوده که به مشتریان اجازه تحریک، سفارشی سازی و تجربه کالاها و خدمات در فضای مجازی همانند دنیای واقعی را می دهد، استفاده می گردد.

مقاله بازاریابی مجازی

مقاله ترجمه شده بازاریابی مجازی

در این صفحه، مقالات و موضوعات مرتبط با بازاریابی مجازی، ارائه شده اند. این مقالات انگلیسی، توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت، و به صورت کاملا تخصصی، ترجمه شده و در قالب فایل ورد (WORD) آماده شده اند. این فایل ها دارای فرمت doc یا docx بوده و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند. ترجمه مقالات با قیمتی تقریباً رایگان در سایت قرار داده شده اند و برای دریافت آنها می توانید اقدام به خرید نمایید.

بازاریابی مجازی شامل استفاده از تکنیک های آنلاین یا دیجیتال برای دستیابی به اهداف فروش و بازاریابی استراتژیک بدون توسل به استراتژی های بازاریابی حضوری سنتی مانند شبکه سازی در رویدادهای زنده، جلسات حضوری و سمینارها یا نمایشگاه های تجاری است. در عوض، جایگزین های دیجیتال مانند بهینه سازی موتور جستجو، رسانه اجتماعی، کنفرانس های ویدیوئی نیز برای جذب، تعامل و ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان جدید، استفاده می شود.

توسعه کسب و کار مجازی اشاره به بخشی از فرایند کلی کسب و کار جدید دارد که شامل فرصت های کسب و کار جدید، تهیه پیشنهادات و تبدیل افراد بالقوه به مشتری است. در سایر شرایط، کسب و کار بنگاه به بنگاه، این فعالیت ها اغلب فروش نامیده می شوند. با این حال، در خدمات حرفه ای، عملکرد فروش سنتی معمولا اشاره به توسعه کسب و کار دارد. به منظور ساده سازی، از بازاریابی مجازی به عنوان فراگیرترین اصطلاح، استفاده شده که اشاره به کل فرایند یافتن، پرورش و ارتباط نزدیک با مشتریان جدید دارد.

در سال های اخیر، این حوزه از بازاریابی، اهمیت بالایی پیدا کرده است. در همین راستا، کسب و کارها باید مسیرهایی را دنبال کنند که مشتریان بالقوه به آنها علاقه نشان می دهند. تحقیقات نشان داده که مشتریان، تغییرات زیادی در رفتار خرید حرفه ای نشان داده اند و به دنبال استفاده از روش های دیجیتال برای نیازهای تجازی و انتخاب تامین کنندگان بوده اند. در عین حال، استفاده از رویکردهای سنتی برای یافتن ارائه دهندگان خدمات حرفه ای، رو به کاهش است و بیشتر این اقدامات به صورت آنلاین، صورت می پذیرد.

این مورد را نیز باید در نظر داشت که رویکرد مجازی یا دیجیتال، دارای مزایای اقتصادی مهمی است. شرکت هایی که از استراتژی های دیجیتال موثر استفاده می کنند، سریع تر از همتایان سنتی تر خود رشد می کنند. اما مساله به همین جا ختم می شود. این رویکرد به احتمال زیاد دارای سودآوری بالایی است.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi