بازاریابی اینترنتی

دانلود رایگان مقاله بازاریابی اینترنتی

در این صفحه می توانید مقالات انگلیسی مرتبط با موضوع بازاریابی اینترنتی را مشاهده نمایید. مقالات انگلیسی را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی از جمله الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald) و … دریافت شده اند. بازاریابی اینترنتی، تبلیغ یک شرکت و محصولات یا خدمات آن ها از طریق ابزارهای آنلاین بوده که منجر به ایجاد سرنخ ها، افزایش ترافیک خرید و تقویت فروش خواهد شد. این حوزه به عنوان بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتال نیز شناخته شده که متکی بر کانال های دیجیتال برای توزیع پیام های تبلیغاتی است. این فرآیند، یک اصطلاح کلی است که طیف گسترده ای از استراتژی ها و مسیرهای بازاریابی را پوشش می دهد.

موضوع مشترک همه این تاکتیک ها از طریق ایمیل، موتورهای جستجو، پست های رسانه ای و مقالات وبلاگ، این است که بر روی ارائه محتوا، متمرکز می شوند. با بازاریابی محتوا، دوران فروش امیدوار کننده بازاریابی سنتی گذشته است. در حال حاضر، کسب و کارها می توانند مخاطب هدف خود را با دقت زیاد انتخاب کرده و اطلاعات مفیدی را به آن ها ارائه کنند. این مساله، عالی است، چون دقیقا همان چیزی است که مصرف کنندگان امروزی به دنبال آن هستند. مردم تمایلی به شنیدن اطلاعات و اخبار درباره محصولات و خدماتی که برایشان جالب نیست، ندارند.

این حوزه اشاره به نوعی از بازاریابی دارد که فقط به صورت آنلاین، انجام می شود. به عبارت دیگر، تلاش های بازاریابی که توسط کسب و کارها صرفا از طریق اینترنت انجام می گردد به عنوان بازاریابی اینترنتی شناخته می شود. این نوع بازاریابی شامل چندین روش برای افزایش ترافیک در وب سایت تبلیغ کننده است. همچنین شامل اقدامات بازاریابی برای هدایت ترافیک به سمت وب سایت هایی است که مصرف کنندگان می توانند محصولات تبلیغ کنندگان را خریداری کنند. بازاریابی دیجیتال نیز مشابه این حوزه است، اما می تواند شامل برخی ابزارهای بازاریابی الکترونیکی غیراینترنتی نیز شود.

بازاریابی اینترنتی

مقاله بازاریابی اینترنتی PDF

در این صفحه می توانید لیستی از جدیدترین مقالات و موضوعات مربوط به بازاریابی اینترنتی را مشاهده نمایید. این مقالات به صورت انگلیسی هستند و ترجمه آنها نیز توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت انجام شده و در قالب فایل ورد (WORD)، تایپ شده اند. این فایل ها دارای فرمت doc یا docx بوده و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند. لازم به ذکر است که فایل PDF مقالات انگلیسی را می توانید به صورت رایگان، دریافت نمایید. بازاریابی از طریق اینترنت، یک کسب و کار با رشد سریع است که به دلیل استفاده روزانه افراد از اینترنت، به سرعت در حال رشد می باشد. همچنین به دلیل این که افراد بیشتری اقدام به خرید کالاها و خدمات اینترنتی می کنند، و به دلیل رونق گرفتن خرید آنلاین، این نوع بازاریابی به سرعت در حال گسترش است. لیست های ایمیل، تبلیغات بنری، پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی رسانه های اجتماعی، همگی نمونه هایی از روش های مورد استفاده در بازاریابی اینترنتی است که به عنوان یک کسب و کار در حال رشد سریع، شناخته می شود.

این موضوع اشاره به استراتژی های مورد استفاده برای محصولات و خدمات آنلاین بازار و دیگر ابزارهای دیجیتال دارد. این پلتفرم ها می تواند شامل انواعی از ابزارهای آنلاین و سیستم های ارائه محتوای آنلاین به شرح زیر باشند:

  • محتوا و طراحی وب سایت
  • بازاریابی ایمیلی
  • رسانه های اجتماعی
  • وبلاگ نویسی
  • ویدیو / پادکست
  • تبلیغات آنلاین
  • حمایت های مالی و تبلیغات پولی

در حالی که هدف ظاهری این حوزه، فروش کالاها و خدمات یا تبلیغات از طریق اینترنت است، این امر تنها دلیل انجام یک کسب و کار اینترنتی نیست. یک شرکت ممکن است به صورت آنلاین، بازاریابی کرده تا بدین وسیله، پیامی درباره خود (در حال ساخت برند خود) یا انجام تحقیقات، به مشتری ارسال کند. این ابزار می تواند شیوه ای موثر برای شناسایی بازار هدف، کشف خواسته ها و نیازهای بخش بازاریابی، ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان یا ایجاد اقتدار و تخصص در یک صنعت نیز باشد.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi