دانلود ترجمه مقاله بازاریابی مواد غذایی و نوشیدنی ها از طریق ورزش
عنوان فارسی |
بازاریابی مواد غذایی و نوشیدنی ها میان جوانان، از طریق ورزش |
عنوان انگلیسی |
Marketing Food and Beverages to Youth Through Sports |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی مواد غذایی؛ ورزش ها؛ سیاست عمومی؛ چاقی؛ سیاست غذایی؛ بازاریابی برای کودکان؛ تأییدیه ورزشکار؛ حمایت مالی |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی؛ مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 108 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوبی نظری برای درک بازاریابی مواد غذایی و مواد آشامیدنی 3. استفاده ی شرکت های موادغذایی از حمایت های ورزشی، تایید ورزشکاران و قرار دادن تبلیغ محصولات در بازی های ویدیویی 4. روانشناسیِ حمایت های ورزشی، تأیید ورزشکاران و قراردادنِ محصولات در بازی های ویدئویی 5. توصیه هایی در رابطه با حمایت های مالی و حمایت های ورزشی
چکیده – بازاریابیِ موادغذایی و نوشیدنی ها به عنوان یک رقیب اصلی برای چاقی محسوب می شود؛ با این حال، حمایت از ورزش همچنان رایج است و میلیون ها دلار برای تبلیغات این موضوع هزینه می شود. تحقیقات نشان می دهند که محصولات غذایی و نوشیدنی های مرتبط با ورزش (به عنوان مثال، استفاده از لوگوی M&M (نوعی شکلات) که توسط انجمن ملی برای مسابقه ی اتومبیلرانی طراحی شده است) احساسات مثبت، هیجان و حس خود مثبت انگاری را در میان بزرگسالان و کودکان ایجاد می کند. با این وجود تعهدات خودمراقبتی که توسط شرکت های تولیدکننده ی موادغذایی برای محدود ساختنِ ارائه ی محصولات ناسالم برای کودکان سپرده شده است، موجب نشده است که کیفیت مواد غذایی موجود در بازار که برای کودکان ارائه شده اند، بهبود یابد. ما ادبیات پژوهشی مربوط به بازاریابی موادغذاییِ مرتبط با ورزش را بررسی کردیم؛ از جمله مواردی همچون: استفاده ی شرکت های موادغذایی و نوشیدنی ها از حمایت های ورزشی، دریافت تایید ورزشکاران، و درج لوگوی شرکت ها در بازی های ویدیوییِ ورزشی. این بررسی نشان می دهد در مواردی که حمایت های ورزشی از شرکت های تولیدکننده ی موادغذایی و نوشیدنی، به عمل آمده است، موادغذایی تبلیغ شده، اغلب کالاهایی با انرژی کم، یا مواد مغذی کم می باشند؛ این در حالیست که بسیاری از این تبلیغات به طور صریح جوانان را هدف قرار نمی دهند؛ بازاریابی مرتبط با ورزش، بر ادراکات و ترجیحات غذایی جوانان تاثیر می گذارد. علاوه بر این، تأیید محصولات ناسالم توسط ورزشکاران حرفه ای، پیام های متفاوتی را به مخاطب می رساند؛ اگرچه ورزشکاران ممکن است تمایل به انجام فعالیت های فیزیکی را افزایش دهند، اما آنها به طور همزمان مخاطب را به مصرف محصولات ناسالم نیز تشویق می کنند که این امر می تواند منجر به ایجاد نتایج منفی در سلامتی شود. ما استدلال می کنیم که بیشترِ ورزشکاران و سازمان های ورزشی باید ترویج مصرف موادغذایی و نوشیدنی های ناسالم را متوقف کنند و کارشناسان بهداشت و درمان نیز باید برای تشویق جوانان به عادات غذایی سالم اقدام نمایند.
Food and beverage marketing has been identified as a major driver of obesity yet sports sponsorship remains common practice and represents millions of dollars in advertising expenditures. Research shows that food and beverage products associated with sports (e.g., M&M's with National Association for Stock Car Auto Racing logo) generate positive feelings, excitement, and a positive self-image among adults and children. Despite this, self-regulatory pledges made by food companies to limit exposure of unhealthy products to children have not improved the nutritional quality of foods marketed to children. We reviewed the literature about sports-related food marketing, including food and beverage companies' use of sports sponsorships, athlete endorsements, and sports video games. This review demonstrates that sports sponsorships with food and beverage companies often promote energy-dense, nutrient-poor products and while many of these promotions do not explicitly target youth, sports-related marketing affects food perceptions and preferences among youth. Furthermore, endorsement of unhealthy products by professional athletes sends mixed messages; although athletes may promote physical activity, they simultaneously encourage consumption of unhealthy products that can lead to negative health outcomes. We argue that more athletes and sports organizations should stop promoting unhealthy foods and beverages and work with health experts to encourage healthy eating habits among youth.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.