برندینگ

مقاله برند PDF

در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات انگلیسی مرتبط با موضوع برندینگ و مدیریت برند را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی دریافته شده و فایل PDF انگلیسی آنها را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید.

اصطلاح برند اشاره به مفهوم بازاریابی و کسب و کار دارد که به افراد در شناسایی یک شرکت، محصول یا فرد خاص، کمک می کند. این عناصر، ناملموس هستند و این موضوع به این معناست که واقعا نمی توانید آن ها را لمس کنید. به این ترتیب، این مفاهیم به شکل دادن برداشت افراد از شرکت ها، محصولات آن ها یا افراد کمک می کند. این عناصر معمولا از نشانگرهای هویت برای کمک به ایجاد هویت برند در بازار استفاده می کنند. این مولفه ها ارزش زیادی برای شرکت یا فرد ایجاد کرده و به آن ها برتری رقابتی نسبت به دیگران در یک صنعت می دهد. به این ترتیب، بسیاری از نهادها به دنبال دستیابی به حفاظت قانونی از نام های تجاری خود با دستیابی به علائم تجاری هستند. همانطور که ذکر شد، این مولفه ها، یک دارایی ناملموس بوده که به افراد در شناسایی یک شرکت خاص و محصول آن شرکت کمک می کند. این مساله به ویژه زمانی صادق است که شرکت ها نیاز دارند خودشان را از دیگران که ارائه دهنده محصولات مشابه در بازار هستند، از جمله برندهای عمومی، جدا کنند. این مساله به عنوان ارزش ویژه برند، مورد اشاره قرار می گیرد.

مردم اغلب لوگوها، شعارها یا دیگر علائم قابل تشخیص متعلق به شرکت ها را با برندهای آن ها اشتباه می گیرند. در حالی که این اصطلاحات اغلب به جای همدیگر استفاده می شود، اما متمایز از هم است. اصطلاح لوگوها و شعارها ابزارهای بازاریابی بوده که شرکت ها اغلب از آن برای تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. هنگام استفاده از این اصطلاحات با هم، این ابزارها، هویت را ایجاد می کنند. بازاریابی موفق، می تواند به حفظ تصویر برند شرکت ها در ذهن مشتریان کمک کند. این عناصر به عنوان یکی از مهم ترین و باارزش ترین دارایی های یک شرکت در نظر گرفته می شود. در واقع، بسیاری از شرکت ها اغلب با آن شناخته می شوند، این بدین معناست که این عناصر اغلب جزئی جدایی ناپذیر از شرکت هستند. کوکا کولا یک مثال عالی در این زمینه است که نوشابه ای محبوب بوده که مترادف با نام خودِ شرکت است. این بدین معناست که نام تجاری، ارزش پولی فوق العاده ای داشته که بر قیمت نهایی و ارزش سهامداران یک شرکت تاثیرگذار است. به همین دلیل است که برای شرکت ها، حفظ این عناصر منحصر به فرد از دیدگاه قانونی، مهم است. علائم تجاری، مالکیت انحصاری یک نام تجاری یا محصول را همراه با هر ابزار بازاریابی مرتبط، مشخص می کند. ثبت علائم تجاری مانع از استفاده دیگران از محصولات یا خدمات بدون کسب اجازه از مالک آن خواهد شد.

نام های تجاری، تنها برای استفاده شرکت نیست. در واقع، این عناصر در حال حاضر به طور رایجی توسط افراد، به ویژه در عصر تلویزیون و رسانه اجتماعی نیز استفاده می شود. نمونه های بسیاری از این موارد را می توان در جامعه مشاهده کرد. هنگامی که شرکت تصمیم می گیرد تا نام تجاری را به عنوان تصویر عمومی خود انتخاب کند، ابتدا باید هویت خود را مشخص سازد و یا این که چگونه می خواهد به آن نگاه کند. به عنوان مثال، لوگوی شرکت اغلب حاوی پیام، شعار یا محصول یک شرکت است. هدف از این کار جذاب ساختن، آن در ذهن مشتریان است.

مقاله برندینگ

تحقیق در مورد برندینگ

در این صفحه، لیستی از موضوعات و مقالات مرتبط با مبحث برند قرار داده شده است. این مقالات انگلیسی، توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت، به صورت تخصصی ترجمه شده و متن فارسی آنها نیز، قابل دریافت از سایت می باشند. از این مقالات می توان به عنوان منبعی برای تحقیق های درسی و دانشگاهی و همچنین مقاله بیس پایان نامه استفاده نمود. ترجمه مقالات در قالب فایل ورد (WORD) انجام شده و دارای فرمت doc یا docx می باشند و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی هستند.

شرکت ها معمولا با یک شرکت، تیم طراحی یا نرم افزار طراحی لوگو مشورت می کنند تا ایده هایی برای ابعاد بصری یک برند، مانند لوگو یا نماد ارائه کنند. یک نام تجاری موفق، پیام یا احساسی که شرکت می خواهد به مشتریان برساند را به دقت به تصویر می کشد. این کار منجر به ایجاد آگاهی از برند یا شناخت هویت آن و آنچه آن محصول ارائه می دهد، خواهد شد. از طرف دیگر، ناکارآمدی در این زمینه، اغلب حاصل عدم ارتباط موفق با مشتریان است. هنگامی که این عنصر، احساس مثبتی را در میان مخاطبان هدف خود ایجاد می کند، گفته می شود که شرکت دارای ارزش ویژه برند است. برخی شرکت ها با این موضوع، شناخته شده اند که از جمله آنها می توان به مایکروسافت، کوکاکولا، فراری، اپل و متا (فیسبوک سابق) اشاره کرد.

اگر نامگذاری، به درستی انجام شود، منجر به افزایش فروش نه تنها برای محصول خاص در حال فروش خواهد شد، بلکه باعث شده که محصولات دیگر همان شرکت نیز به فروش برسد. یک نام تجاری خوب باعث ایجاد اعتماد در مشتریان شده و پس از داشتن تجربه خود با یک محصول، مصرف کننده به احتمال زیاد محصول دیگری را نیز خریداری و امتحان خواهد کرد؛ این پدیده اغلب به عنوان وفاداری به برند خوانده می شود.

ایجاد یک نام تجاری دارای مزایای متعدد برای شرکت و فرد است. برندسازی یا برندینگ موفق منجر به برداشت های مثبت زیادی از محصول از دید مشتری خواهد شد. اما این مساله به چه معناست؟ شرکتی که بتواند پیام خود را به مشتری منتقل کند، قادر به تحریک القاء و احساسات در میان مشتریان خود خواهد شد. این مشتریان روابط منحصر به فردی را با این شرکت ها توسعه داده و به شرکت وفادار می مانند. شرکت ها برای کمک به جذب مشتریان جدید نیز متکی به این مشتریان فعلی خود هستند. این کار به شرکت ها کمک کرده تا از اعتماد و اعتبار بیشتری برخوردار شوند. به هر حال، مردم تمایل بیشتری به خرید کالاها و خدمات از شرکت هایی که می شناسند و به آن اعتماد دارند، خواهند داشت. این مساله منجر به ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت در برابر رقبای خود خواهد شد. حفظ برندها در ذهن مشتریان به معنای سودآوری بیشتر یک شرکت است. این مساله به شرکت ها در معرفی محصولات و خدمات جدید نیز کمک خواهد کرد. از آنجا که مصرف کنندگان به مواردی که می شناسند و به آن اعتماد دارند، وفادار می مانند، به احتمال زیاد هزینه بیشتری هنگام عرضه محصولات جدید صرف می کنند، حتی اگر آن محصولات، گرانتر باشد. برندسازی، موضوعی مهم است، چون تنها چیزی است که تاثیر ماندگاری بر ذهن مشتریان می گذارد. این همان شیوه ای است که برای متمایز کردن یک شرکت از رقبای خود و بهتر نشان دادن یک شرکت از دید مشتریان، استفاده می شود. این روش باید به صورتی پیاده سازی شود که نشان دهنده شخصیت واقعی یک کسب و کار باشد.

زمینه های زیادی از جمله تبلیغات، خدمات به مشتری، مسئولیت اجتماعی، شهرت و اعتبار، وجود دارد که برای توسعه، از آن استفاده می شود. همه این عناصر و بسیاری موارد دیگر در همکاری با هم یک نمایه منحصر به فرد و جالب توجه از شرکت را ایجاد می کنند.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi