در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات انگلیسی مربوط به موضوع استراتژی قیمت گذاری را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی دریافت شده اند و فایل PDF آنها را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. یک کسب و کار می تواند از انواعی از استراتژی های قیمت گذاری هنگام فروش یک محصول یا خدمات استفاده کند. به منظور تعیین موثرترین استراتژی برای یک شرکت، مدیران ارشد ابتدا باید موقعیت قیمت گذاری شرکت، بخش قیمت گذاری، قابلیت قیمت گذاری و استراتژی واکنش قیمت گذاری رقابتی خود را شناسایی کنند. استراتژی ها و تاکتیک های این موضوع، از شرکتی تا شرکت دیگر متغیر بوده و در میان کشورها، فرهنگ ها، صنایع و در طول زمان با بلوغ صنایع و بازارها و تغییرات در شرایط اقتصادی گسترده تر نیز متفاوت می باشد.
این استراتژی ها، قیمتی که شرکت ها برای محصولاتشان در نظر می گیرند را مشخص می کند. این گزینه می تواند برای به حداکثر رساندن سودآوری برای هر واحد فروش یا به طور کلی از بازار، تنظیم شود. همچنین می تواند برای دفاع از بازار موجود در برابر شرکت های جدید، افزایش سهم بازار در یک بازار یا ورود به بازار جدید نیز استفاده شود. این استراتژی ها می توانند مزایا و معایب رقابتی برای یک شرکت به همراه داشته باشند و اغلب بیانگر موفقیت یا شکست یک کسب و کار هستند؛ بنابراین، انتخاب استراتژی مناسب، بسیار ضروری است.
در این صفحه، لیستی از جدیدترین مقالات مربوط به استراتژی های قیمت گذاری، ارائه شده اند. این مقالات به صورت انگلیسی هستند و ترجمه فارسی آنها نیز توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت و به صورت کاملا تخصصی، انجام شده است. ترجمه ها در قالب فایل ورد (WORD) بوده و دارای فرمت doc یا docx می باشند. این فایل ها کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی هستند و گزینه های بسیار مناسبی برای منبع پروژه های درسی و دانشگاهی می باشند.
بسیاری از کسب و کارها، قیمت های خود را بدون تفکر زیاد درباره آن، تعیین می کنند. این اشتباهی است که باعث شده از همان ابتدا، پول روی میز بگذارند. خبر خوب این است که وقت گذاشتن برای قیمت گذاری محصول می تواند به عنوان اهرم رشد قدرتمندی، عمل کند. در صورتی که این رویکردها، بهینه باشد به گونه ای که افراد بیشتری مایل به پرداخت مبلغ بالاتری باشند، در نهایت منجر به ایجاد درآمد بیشتر برای کسب و کار خواهد شد. این مساله، واضح به نظر می رسد، اما به ندرت پیش می آید که کسب و کارها تلاش زیادی برای یافتن بهترین استراتژی در این زمینه، انجام دهند.
قیمت گذاری به عنوان مقدار پولی که برای محصولات یا خدمات دریافت می شود، تعریف می گردد، اما درک این مساله، مستلزم چیزی بیش از یک تعریف ساده است. در این فرآیند، شاخص هایی وجود دارد که به مشتریان بالقوه نشان می دهد که یک کسب و کار، چقدر برای برند، محصول و مشتریان خود، ارزش قائل است. این فرآیند یکی از اولین چیزهایی است که می تواند مشتری را به سمت خرید محصول، سوق دهد، یا از خرید آن دور سازد. به این ترتیب، باید این موضوع، با قطعیت محاسبه شود. این استراتژی ها اشاره به فرایندها و روش های کسب و کار دارد که برای تعیین قیمت محصولات و خدمات از آن استفاده می شود. استراتژی های قیمت گذاری متفاوتی برای انتخاب وجود دارد، اما برخی از رایج ترین آن ها عبارتند از قیمت گذاری نفوذی، ارزش محور، رقابتی، اقتصادی، گزاف، پویا و قیمت گذاری به همراه هزینه گذاری.