نوآوری و توسعه استراتژیک

مقاله ISI نوآوری و توسعه استراتژیک

در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات انگلیسی مرتبط با موضوع نوآوری و توسعه استراتژیک را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی همچون الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald) و … دریافت شده اند. از اطلاعات این مقالات می توانید در پروژه های دانشگاهی و همچنین به عنوان مقاله بیس پایان نامه استفاده نمایید. نوآوری استراتژیک، فرآیند خلق یا طراحی مجدد استراتژی سازمانی یک سازمان جهت پیشبرد رشد تجاری، ارزش آفرینی برای شرکت و مشتریان آن و خلق مزیت رقابتی می باشد. این نوع نوآوری، برای سازگار شدن سازمان ها با سرعت تغییر فنآوری، فوق العاده مهم است.

هر سازمانی (خصوصی، غیرانتفاعی، ارگان دولتی)، باید نوآوری داشته باشد. در یک جهان بسیار بهم پیوسته، پایداری اقتصادی و رشد بازار، به نوآوری بستگی دارد. سازمان ها در کجا باید نوآوری داشته باشند و چگونه؟ چه ابزارها و سیستم هایی برای کمک به سازمان های نوآور جهت رقابت و رشد در بازارهایی، موجود و در دسترس می باشد؟ نوآوری به معنای چیزی فراتر از فقط اتخاذ و بکارگیری جدیدترین فنآوری ها است. نوآوری، در هسته نحوه مدیریت تغییر و سازگاری با شرایط در حال تغییر، قرار دارد.

نوآوری و توسعه استراتژیک

مقاله ترجمه شده نوآوری و توسعه استراتژیک

در این صفحه می توانید لیستی از مقالات انگلیسی مربوط به مبحث نوآوری و توسعه استراتژیک را مشاهده نمایید. فایل PDF مقالات انگلیسی را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. همچنین، این مقالات توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت ترجمه شده و در قالب فایل ورد (WORD) آماده شده اند. این فایل ها دارای فرمت doc یا docx بوده و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند. جهت دریافت ترجمه مقالات با قیمتی تقریبا رایگان، می توانید آنها را خرید و دانلود نمایید.

نوآوری استراتژیک، یک چارچوب توسعه تجاری متمرکز بر آینده است که فرصت های رشد و توسعه را شناسایی می کند، تصمیمات تجاری را شتاب می دهد و تاثیر کوتاه مدت و قابل سنجش در زمینه یک دیدگاه بلندمدت تر برای مزیت رقابتی پایدار، بوجود می آورد. این چارچوب با ترکیب رویکردهای غیرسنتی و خلاقانه در مورد نوآوری تجاری با مدل های مشاوره سنتی، تیم های چندکاره متشکل از بازیگران اصلی تغییر سازمانی را انگیزه می دهد و آنها را به سمت شناسایی جریان های درآمد جدید، هدایت می کند، تا استراتژی های رشد را خلق کنند، محصولات، خدمات و مدل های تجاری نوین را تعریف نمایند و همچنین، انگیزه روابط تجاری جدید بوجود بیاورند و در مورد شیوه های تجاری فعلی، مجدداً فکر کنند.

قدرت نوآوری استراتژیک، دو جنبه دارد: اول اینکه، رویکردهای غیرسنتی و سنتی مربوط به استراتژی تجاری را ترکیب می کند، شیوه های «پیش بینی صنعت»، «نگرش مشتری مدار» و «همراستایی استراتژیک» را به عنوان یک بنیان بکار می اندازد و آنها را با مدل های مشاوره سنتی در صورت مناسب بودن، تکمیل می کند. دوم اینکه، تفکر گسترده و شفاف را با اقدام عملگرایانه ترکیب می کند، احتمالات بلندمدت را اکتشاف می کند و در عین حال یک رویکرد پیاده سازی انتخاب می کند که باعث بوجود آمدن تاثیر تجاری کوتاه مدت و قابل سنجش می شود.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi