دانلود ترجمه مقاله شناسایی عوامل موثر بر ارزش تبلیغات بر رسانه اجتماعی بازیکنان

عنوان فارسی

شناسایی عوامل موثر بر ارزش تبلیغات بر رسانه اجتماعی بازیکنان و باشگاه های فوتبال: یک آنالیز انتخاب گسسته

عنوان انگلیسی

Identifying factors affecting the value of advertisements on football clubs' and players' social media: a discrete choice analysis

کلمات کلیدی :

  بازاریابی رسانه اجتماعی؛ تبلیغات ورزشی؛ فوتبال؛ تمایل به پرداخت؛ انتخاب گسسته

درسهای مرتبط مدیریت ورزشی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 91
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
64,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بینش نظری مربوط به بازاریابی در رسانه اجتماعی ورزشی 3. روش 4. نتایج و بحث و بررسی 5. پیامدهای عملی و محدودیت ها 6. نتیجه گیری و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: تبلیغ کنندگان اغلب از رسانه اجتماعی برای اهداف بازاریابی رابطه مند مشتری محور و تعاملی (RM) استفاده می کنند. علاوه بر این، باشگاه های ورزشی و بازیکنان از حساب های رسانه اجتماعی خود برای ارسال مطالب حامیان مالی خود و دیگر شرکت های تبلیغ کننده استفاده می کنند. چنین پُست هایی قابل مشاهده بوده و دارای ارزش هایی برای این شرکت های تبلیغاتی است، چیزی که به طور تجربی در منابع موجود مورد سنجش قرار نگرفته است. بنابراین، هدف این مقاله شناسایی عوامل یا ویژگی های موثر بر ارزش چنین پُست های تبلیغاتی است. طرح / روش / رویکرد: رویکرد انتخاب گسسته به منظور برآورد تجربی سودی که مدیران مالی از پست تبلیغاتی شرکت یا محصول آن ها در رسانه های اجتماعی باشگاه ها و بازیکنان فوتبال کسب می کنند، استفاده می شود. یافته ها: نتایج نشان می دهد که هر چه تعداد دنبال کنندگان بیشتر باشد، عملکرد درون میدان بهتر بوده و قیمت پایین تر به میزان قابل توجهی سود شرکت های تبلیغاتی را افزایش می دهد. علاوه بر این، کانال رسانه اجتماعی مورد استفاده دارای تاثیر بسیار قابل توجهی بر تبلیغات است، چون فیس بوک و اینستاگرام به دلیل درجات محدود آزادی توئیتر برای تبلیغ کنندگان نسبت به توئیتر ترجیح داده می شود. نتایج / محدودیت های پژوهش: با توجه به عوامل دیگری مانند تناسب تصویر بین حامی مالی و حمایت شونده و حضور در بازار رسانه اجتماعی چین، مسیر جالبی برای تحقیقات آینده فراهم شده است. پیامدهای عملی: برآورد تجربی به مدیران تجاری باشگاه ها و بازیکنان اجازه می دهد تا تمایل نسبی شرکت ها به پرداخت (WTP) را برای تغییرات در مشخصات تبلیغات بر روی رسانه های اجتماعی آن ها از سودمندی های محاسبه شده افزایش دهند. این اطلاعات می تواند در تصمیم قیمت گذاری هنگام فروش پُست های رسانه اجتماعی یا قرار دادن آن ها در بسته های حمایت مالی استفاده شود. اصالت / ارزش: این اولین مطالعه ای بوده که از مدل سازی انتخاب گسسته برای ایجاد ارتباط بین بازاریابی رسانه اجتماعی (SMM) و بازاریابی ورزشی استفاده می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: Advertisers frequently use social media for interactive and customer-oriented relationship marketing (RM) purposes. Moreover, sports clubs and players have been using their social media accounts to post content of their sponsors and other advertising companies. Such posts create visibility and have value for these advertising companies, something which has not been empirically quantified in the existing literature. Hence, this paper's purpose is to identify the factors or attributes that influence the value of such advertisement posts. Design/methodology/approach: A discrete choice approach is used to empirically estimate the utility that sponsorship managers derive from a post advertising their company or product on football clubs' and players' social media. Findings: The results indicate that more followers, better on-field performance and a lower price significantly increase the advertising company's utility. Moreover, the used social media channel has a significant influence too, since Facebook and Instagram are preferred over Twitter, due to the latter's limited degrees of freedom for advertisers. Research limitations/implications: Considering additional factors such as the image fit between sponsor and sponsee and presence on the Chinese social media market offers an interesting avenue for future research. Practical implications: The empirical estimates allow commercial managers of clubs and players to derive companies' relative willingness to pay (WTP) for changes in characteristics of advertisements on their social media from the calculated utilities. This information can be used in the pricing decision when social media posts are sold or included in sponsorship packages. Originality/value: This is the first study applying discrete choice modelling to link social media marketing (SMM) and sports marketing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 28 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 22 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 64,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله شناسایی عوامل موثر بر ارزش تبلیغات بر رسانه اجتماعی بازیکنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi