در این صفحه می توانید مقالات انگلیسی مربوط به بازاریابی دیجیتال را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی در این حوزه، دریافت شده اند. فایل مقالات انگلیسی با فرمت PDF به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده اند و قابل دانلود از سایت، می باشند. بازاریابی همیشه درباره برقراری ارتباط با مخاطب در زمان و مکان مناسب بحث می کند. بازاریابی دیجیتال که به عنوان بازاریابی آنلاین نیز نامیده می شود، اشاره به اقدامات بازاریابی داشته که در اینترنت انجام می شود. کسب و کارها از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو، رسانه اجتماعی، ایمیل و وب سایت های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه استفاده می کنند. این موارد شامل برقراری ارتباط از طریق پیام های متنی یا چند رسانه ای نیز می باشد.
این فرآیند به عنوان استفاده از تاکتیک ها و کانال های دیجیتال متعدد برای برقراری ارتباط با مشتریانی که بیشتر وقت خود را به صورت آنلاین سپری می کنند، تعریف می شود. بهترین بازاریاب های این حوزه دارای تصویر واضحی از نحوه حمایت هر کمپین از اهداف کلی خود هستند و این موضوع، وابسته به اهداف استراتژیک آن هاست؛ بازاریاب ها می توانند از طریق کانال های رایگان و پولی که در اختیار دارند از کمپین بزرگتر، حمایت کنند. این حوزه با صاحبان کسب و کار در دستیابی به مخاطبان بیشتر نسبت به روش های سنتی و همچنین مشتریان بالقوه ای که احتمال خرید آن ها از محصول یا خدمات، بالاست، کمک خواهد کرد. علاوه بر این، این ابزار، اغلب مقرون به صرفه تر از بازاریابی سنتی است و امکان سنجش موفقیت را به صورت روزانه خواهد داد.
در سطح بالا، این فرآیند اشاره به تبلیغاتی دارد که از طریق کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو، وب سایت ها، رسانه اجتماعی، ایمیل و اپلیکیشن های موبایل، ارائه می شود. با استفاده از این کانال های رسانه آنلاین، بازاریابی دیجیتال روشی است که شرکت ها از طریق آن، کالاها، خدمات و برندهای خود را به فروش می رسانند. مشتریان به شدت متکی به ابزارهای دیجیتال برای تحقیق درباره محصولات هستند. به عنوان مثال، به لطف رسانه بازاریابی گوگل مشخص شد که بیش از نصف مشتریان از طریق موتورهای جستجو، اقدام به کسب آگاهی از محصولات می کنند، در حالی که موارد دیگر نیز مربوط به وب سایت های برند و اپلیکیشن های موبایل می باشند.
در حالی که این حوزه در دنیای امروز، یک سیستم گسترده از کانال ها است که به بازاریاب ها اجازه می دهد به راحتی برندهای خود را وارد مرزها کنند، اما تبلیغات آنلاین، بسیار پیچیده تر از کانال ها می باشد. به منظور دستیابی به پتانسیل واقعی این حوزه گسترده، بازاریاب ها باید در دنیای گسترده و پیچیده امروزی، کانالی را جستجو کنند که استراتژی هایی را کشف کند که بر بازاریابی تعاملی، تاثیرگذار باشد. بازاریابی تعاملی روشی برای شکل گیری تعاملات معنادار با مشتریان بالقوه بر اساس داده هایی است که در طول زمان، جمع آوری شده است. با تعامل مشتریان در یک چشم انداز دیجیتال، آگاهی از برند ایجاد می شود و نهایتا یک کسب و کار می تواند خود را به عنوان یک رهبر فکری، معرفی کند.
در این صفحه می توانید لیستی از جدیدترین مقالات در حوزه بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) را مشاهده نمایید. این مقالات توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت و به صورت کاملا تخصصی ترجمه شده اند. مقاله های فارسی در قالب فایل ورد (WORD) و دارای فرمت doc یا docx بوده و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی هستند.
بازاریابی دیجیتال شامل استفاده از اینترنت، دستگاه های موبایل، رسانه اجتماعی، موتورهای جستجو و کانال های دیگر برای دستیابی به مشتریان است. برخی از کارشناسان، این حوزه را به عنوان یک اقدام کاملا جدید می دانند که نیازمند روشی جدید برای نزدیک شدن به مشتریان و شیوه های جدید درک نحوه رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی است. این حوزه، بخش خاصی از پایگاه مشتریان را مورد هدف قرار داده و تعاملی است. در جهان امروز، شاهد گسترش وسیع این حوزه هستیم که شامل تبلیغات نتایج جستجو و توئیت های تبلیغاتی می باشد (این ابزارها شامل هر چیزی هستند که بازاریابی را با بازخورد مشتری یا تعامل دو طرفه بین شرکت و مشتری ترکیب می کند). لازم به ذکر است که بازاریابی دیجیتال با بازاریابی اینترنتی متفاوت است. بازاریابی اینترنتی نوعی تبلیغات است که صرفا بر روی اینترنت صورت می گیرد، در حالی که بازاریابی دیجیتال می تواند از طریق دستگاه های موبایل، در سکوی مترو، در یک بازی ویدیوئی یا از طریق یک برنامه تلفن هوشمند نیز انجام شود.
این حوزه، بخشی از بازاریابی بوده که از فناوری های دیجیتال آنلاین و مبتنی بر اینترنت مانند کامپیوترهای رومیزی، تلفن های همراه و دیگر رسانه ها و پلتفرم های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. توسعه این نوع بازاریابی در اواخر دهه نود میلادی، نحوه استفاده برندها و کسب و کارها از فناوری را برای بازاریابی، تغییر داد. همانطور که پلتفرم های دیجیتال به طور فزاینده ای در برنامه های بازاریابی و زندگی روزمره ما گنجانده شده اند و از آنجا که مردم به طور فزاینده ای از دستگاه های دیجیتال به جای بازدید فیزیکی از فروشگاه ها استفاده می کنند، کمپین های این حوزه نیز با کاربرد ترکیبی از بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی محتوا، بازاریابی تاثیرگذار، اتوماسیون محتوا، بازاریابی کمپین، بازاریابی داده محور، بازاریابی تجارت الکترونیکی، بازاریابی رسانه اجتماعی، بهینه سازی رسانه اجتماعی، بازاریابی مستقیم با ایمیل، تبلیغات نمایشی، کتاب های الکترونیکی و صفحات نوری و بازی ها نیز به محبوبیت بالایی دست یافته اند. این حوزه به سمت کانال های غیر اینترنتی که رسانه های دیجیتال مانند تلویزیون، تلفن های همراه و فراخوانی مجدد ارائه می کنند، بسط داده شده است. گسترش کانال های غیراینترنتی، این حوزه را از تبلیغات آنلاین متمایز می سازد.