قوانین و مقررات

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت فرداپیپر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فرداپیپر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

برای خرید نیازی به عضویت در سایت نیست و مشتری با مشاهده محصول و پسند آن، محصول مورد نظر را از طریق درگاه بانکی (کلیه کارتهای عضو شتاب) و پر کردن فرم مورد نظر (شماره تماس(اختیاری) ایمیل(اجباری))، خرید خود را تکمیل نماید. بعد از تکمیل بلافاصله لینک دانلود ظاهر خواهد شد و شما می توانید با کلیک بر روی لینک دانلود محصول خود را دانلود نمایید. این مورد را می توانید از طریق راهنمایی نحوه خرید از سایت مطالعه نمایید. در حالت کلی می توان قوانین مربوط به سایت فرداپیپر را به صورت زیر دسته بندی نمود:

1 – در سایت های دانلودی ممکن است بعد از واریز وجه ارتباط با اینترنت دچار مشکل گردد و لینک دانلود بنا به دلایل سروری برای شما ظاهر نگردد. فرداپیپر سعی می کند از بهترین سرورهای کشور برای خدمات رسانی به مشتریان خود استفاده نماید و تا حد امکان چنین مشکلات را حداقل نماید. در صورت وقوع این مشکل (احتمال بسیار کم) سایت فرداپیپر موظف است تا 12 ساعت بعد از خرید محصول شما را به ایمیل وارد شده ارسال نماید. در صورتیکه زمان بیشتر از 12 ساعت باشد فرداپیپر نه تنها لینک دانلود محصول را در اختیار شما قرار خواهد داد، بلکه مبلغ واریزی شما را نیز عودت می نماید.

2 – فرداپیپر صرفا بر روی محصولات خود (آنگونه که در لینک محصول مرتبط نوشته شده است) اعم از محتویات بسته دانلودی و … موظف به پاسخگویی بعد از خرید مشتریان است. در صورت وجود هر گونه نقص نسبت به محتوی بسته نوشته شده، فرداپیپر موظف به عودت مبلغ واریزی کاربران می باشد.

3- در صورتی که مقاله ای جهت ترجمه سفارش داده باشید و یکی از زمان های تحویل ترجمه را انتخاب نمایید، توجه داشته باشید زمان از لحظه ی واریز بیعانه شروع می شود نه از لحظه ی سفارش ترجمه. بعد از سفارش ترجمه اسمس و ایمیل واریز بیعانه برای شما ارسال خواهد شد و مقاله شما بعد از واریز بیعانه به مترجم سپرده خواهد شد.

4 – در صورتی که برای سفارش ترجمه مهلت یک روزه را انتخاب نمایید ممکن است تحویل ترجمه به مدت دو الی سه ساعت دیرکرد داشته باشد که در این صورت از طرف مدیریت تخفیفی نیز برای شما ارائه خواهد شد اما سفارشات ترجمه سه روز و یک هفته، مطمئنا ساعاتی زودتر از مهلت مقرر برای تان ارسال خواهد شد.

5 – مقاله ای که سفارش ترجمه آن داده می شود، پس از انجام و تحویل به مشتری، روی سایت برای فروش قرار داده خواهد شد، مگر اینکه مشتری در زمان سفارش، عنوان کند که مقاله پس از ترجمه روی سایت قرار نگیرد.

6 – کاربرانی که از سایت خرید می نمایند، باید دقت لازم را در رابطه با محصولی که قصد خرید آن را دارند، داشته باشند. هر گونه بی دقتی مسئولیتی برای فرداپیپر ایجاد نمی نماید.

7 – خرید محصولات از سایت فرداپیپر صرفا برای مطالعات علمی مجاز می باشد و در اختیار قرار دادن آنها برای اشخاص دیگر و یا بازفروش محصولات در کانال و یا سایتهای دیگر و یا از هر طرق مختلف ممنوع بوده و طبق قوانین کپی رایت از جمله قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مولف پیگرد قانونی داشته که این حقوق را فرداپیپر از طریق مراجع قضایی مورد پیگرد قانونی قرار‌ خواهد داد.
امید است با همکاری یکدیگر گامی هر چند کوچک در سرافرازی درخت علم و دانش این مملکت برداریم%

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi