دانلود ترجمه مقاله تاثیر کیفیت برنامه های آموزشی و کیفیت خدمات آموزشی بر تجارب دانش آموز
عنوان فارسی |
تاثیر کیفیت برنامه های آموزشی و کیفیت خدمات آموزشی بر تجارب دانش آموز: یک مطالعه موردی در برنامه های مدیریت ورزشی |
عنوان انگلیسی |
Influence of curriculum quality and educational service quality on student experiences: A case study in sport management programs |
کلمات کلیدی : |
  آموزش مدیریت ورزشی؛ کیفیت برنامه های آموزشی؛ کیفیت خدمات آموزشی؛ ارزش درک شده؛ رضایت؛ وفاداری |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی؛ مدیریت آموزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی
چکیده – بر اساس مدل شاخص رضایت متشریان آمریکایی، مطالعه حاضر در ابتدا به بررسی تاثیر کیفیت آموزشی در برنامه های مدیریت ورزشی (از جمله کیفیت برنامه آموزشی و کیفیت خدمات آموزشی) بر ارزیابی آموزشی دانشجویان می پردازد. نتایج آنالیز فاکتور نشان داد که در آموزش مدیریت ورزشی چهار ابعاد اصلی کیفیت برنامه های آموزشی و پنج ابعاد کیفیت خدمات آموزشی وجود دارد. نتایج مدل ارتباط ساختاری نشان داد که تاثیر کیفیت برنامه های آموزشی و کیفیت خدمات آموزشی در ابتدا منجر به تغییر کیفیت درک دانشجویان از دروس ارائه شده شده و این تغییر کیفیت درک، به طور مستقیم بر وفاداری دانشجویان تاثیر گذاشته و به طور مستقیم از طریق رضایت دانشجویان، وفاداری آن ها افزایش می یابد.
Building upon the American Customer Satisfaction Index model, the current study initially explored the influence of educational quality of Sport Management programs (including curriculum quality and educational service quality) on student educational evaluation. The results of confirmatory factor analysis show that four major dimensions of curriculum quality in Sport Management education, and five dimensions of educational service quality. The results of structural relationship model indicated that the influence of curriculum quality and educational service quality first leads to a change in students’ perceived quality; this change in perceived quality further directly impact loyalty and indirectly impact loyalty via satisfaction.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.