بازاریابی بین المللی

بازاریابی بین المللی PDF

در این صفحه می توانید مقالات انگلیسی مرتبط با موضوع بازاریابی بین المللی را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی در این حوزه، دریافت شده اند و فایل PDF آنها را می توانید به صورت رایگان از سایت، دریافت نمایید. بازاریابی جهانی به عنوان بازاریابی در مقیاس جهانی در جهت استفاده از تفاوت ها، تشابه ها و فرصت های عملیاتی جهانی به منظور دستیابی به اهداف جهانی، تعریف می شود. بازاریابی جهانی یک زمینه مطالعاتی در مدیریت تجارت عمومی بوده که محصولات، راه حل ها و خدمات را به صورت محلی، ملی یا بین المللی به بازار عرضه می کند. این حوزه شامل کاربرد اصول بازاریابی در بیش از یک کشور، توسط شرکت ها است که از طریق صادرات یک محصول به مکان دیگر از طریق سرمایه گذاری مشترک با شرکت دیگر در آن کشور و یا سرمایه گذاری مستقیم خارجی به داخل کشور انجام می گیرد. این ابزار برای توسعه آمیخته بازاریابی در یک کشور، مورد نیاز است و شامل استفاده از راهکارهای بازاریابی موجود، ترکیب و ابزارها برای صادرات، راهکارهای ارتباطی مانند بومی سازی، ارائه محصول محلی، قیمت گذاری، تولید و توزیع با تبلیغات سفارشی، پیشنهادات، وب سایت، رسانه اجتماعی و رهبری است.

بین المللی سازی و بازاریابی بین المللی، زمانی که ارزش شرکت به صادرات آن شرکت است و درآمد، بهینه سازی و کارایی اقتصادی وجود دارد، نمایان خواهد شد. این حوزه با تغییر در تکنیک ها، استانداردها و شیوه های تجاری، متحول شده است. این تغییرات با فناوری های پیشرفته و تکامل روابط اقتصادی میان شرکت ها و سازمان های درگیر در تجارت بین المللی، تقویت می گردد. دیدگاه مفهومی قوم گرایی سنتی تجارت در این حوزه، با دیدگاه جهانی بازارها، متعادل سازی شده است.

مقاله بازاریابی بین المللی

مقاله استراتژی های بازاریابی بین الملل

در این صفحه، لیستی از جدیدترین مقالات با موضوعات مربوط به استراتژی های بازاریابی بین المللی، ارائه شده اند. این مقالات توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت، و به صورت کاملا تخصصی، ترجمه شده اند و جهت دریافت فایل ورد (WORD) آنها می بایست اقدام به خرید از سایت نمایید. ترجمه ها دارای فرمت doc یا docx می باشند و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی هستند.

بازاریابی بین المللی شامل کاربرد اصول بازاریابی جهت تحقق نیازها و خواسته های مختلف افراد ساکن در سراسر مرزهای ملی است. مهم ترین تصمیمی که هر شرکت باید اتخاذ کند این است که آیا مایل به بین المللی سازی شرکت خود است یا خیر؛ شرکت ممکن است به دلیل سهم بالای آن از بازار در بازار داخلی، مایل به جهانی شدن نباشد و تمایلی به یادگیری قوانین جدید بازار بین المللی نیز نداشته باشد. با این حال، دلایلی وجود دارد که یک سازمان را به سمت جهانی شدن سوق می دهد:

  • افزایش صرفه جویی اقتصادی
  • فرصت های با سود بالا در بازار بین المللی نسبت به بازار داخلی
  • سهم بزرگ بازار
  • عمر طولانی محصول
  • بازار بین المللی بکر

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi