دانلود ترجمه مقاله تربیت بدنی در مدارس راهنمایی جوامع کم درآمد
عنوان فارسی |
تربیت بدنی در مدارس راهنمایی جوامع کم درآمد: سطوح فعالیت فیزیکی، تعامل معلم و زمینه درسی |
عنوان انگلیسی |
Physical education in secondary schools located in low-income communities: Physical activity levels, lesson context and teacher interaction |
کلمات کلیدی : |
  فعالیت بدنی؛ تربیت بدنی؛ مدرسه؛ فعالیت فیزیکی متوسط – شدید (MVPA)؛ زمینه کلاس |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی؛ مدیریت آموزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 29 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری 6. مفهوم کلی
چکیده - اهداف: تربیت بدنی (PE) نقش مهمی در فعالیت فیزیکی (PA) دانش آموزان ایفا می کند؛ با این حال، فعالیت فیزیکی متوسط تا شدید (MVPA) در PE کمتر از چیزی است که توصیه شده است. درباره سطوح PA دانش آموزان مدارس محروم در PE مطالعات زیادی موجود نیست. هدف این مطالعه، توصیف موارد زیر است: (1) سطوح PA دانش آموزان مدارس راهنمایی محروم در کلاس های PE، و (2) تعاملات معلم و زمینه درسی در طول PE، و (3) ارتباط بین معلم، مدرسه یا خصوصیات کلاس PE با سطوح فعالیت فیزیکی دانش آموز در PE. طراحی: مطالعه مقطعی 100 کلاس PE کلاس هفتم از بین10 مدرسه راهنمایی روش ها: سیستم نظارتی زمان تمرین فیتنس (SOFIT) برای برآورد PA دانش آموز، زمینه درسی و تعامل معلم استفاده شده بود. خصوصیات معلم و مدرسه از طریق نظرسنجی جمع آوری شده بودند. میانگین نسبی زمان کلاس برای توصیف PA، زمینه درسی و تعامل معلم استفاده شده بود. ارتباط بین هر متغیر پیامد و هر یک از ویژگی ها با استفاده از آزمون های t(t-test) دو جامعه، ANOVAها و رگرسیون خطی بررسی شدند. نتایج: سی و نه درصد کلاس PE برای MVPA و کمتر از 10٪ برای VA صرف شد. دروس مدارس مناطق شهری به طور قابل توجهی MVPA بیشتری نسبت به مناطق روستایی در بر می گرفت (p=0.04). بیشتر معلمان مرد و معلمان با تجربه به طور قابل توجهی کلاسهایی با VA بیشتر نسبت به معلمان کم تجربه تر و معلمان زن بر عهده داشتند. همچنین MVPA کلاس هایی که توسط معلمان با تجربه تر اداره می شد، بالاتر بود. نتيجه گيري: PA در طول کلاسهای PE مدارس راهنمایی محروم، پايين تر از موارد بين المللي است. معلمان مرد، معلمان با تجربه و مدارس مناطق شهری دروس فعال تری را تدریس می کنند.
Objectives: Physical education (PE) plays an important role in contributing to students’ physical activity (PA); however, moderate-to-vigorous PA (MVPA) within PE is lower than recommended. Little is known about the PA levels of students from disadvantaged schools within PE. This study aimed to describe: (i) the PA levels of students from disadvantaged secondary schools during PE lessons, (ii) the lesson context and teacher interactions occurring during PE, and (iii) the associations between teacher, school or PE lesson characteristics with student physical activity levels in PE. Design: Cross-sectional study of 100 Grade 7 PE lessons across 10 secondary schools. Methods: System for observing fitness instruction time (SOFIT) was used to assess student PA, lesson context, and teacher interaction. Teacher and school characteristics were collected via survey. Mean proportion of lesson time was used to describe PA, lesson context and teacher interaction. Associations between each outcome variable and each characteristic were examined using 2-sample t-tests, ANOVAs and linear regression. Results: Thirty-nine percent of PE lesson was spent in MVPA, and less than 10% spent in VA. Lessons in schools in urban areas included significantly more MVPA than rural areas (P = 0.04). Male teachers and more experienced teachers conducted lessons with significantly more VA than female and less experienced teachers (P = 0.04 and 0.02). MVPA was also higher in lessons conducted by more experienced teachers. Conclusions: PA during PE lessons within disadvantaged secondary schools is below international recommendations. Male teachers, more experienced teachers and schools in urban regions teach more active lessons.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 10 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.