دانلود ترجمه مقاله نقش بازاریابی ورزشی در جذب مخاطبان به ورزش های با محبوبیت کمتر

عنوان فارسی

نقش بازاریابی ورزشی در جذب مخاطبان به سمت ورزش های با محبوبیت کمتر

عنوان انگلیسی

The role of sports marketing in attracting audiences towards less popular sports

کلمات کلیدی :

  بازاریابی ورزشی؛ پایداری؛ جذب؛ ورزش های کم طرفدار (با محبوبیت کمتر)؛ حمایت مالی؛ تبلیغات؛ رسانه اجتماعی؛ ورزشکار ستاره

درسهای مرتبط مدیریت ورزشی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 75
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
86,900 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و فرضیات 3. روش تحقیق 4. آنالیز داده و یافته ها 5. بحث و بررسی 6. پیامدهای نظری 7. پیامدهای مدیریتی 8. محدودیت های تحقیق و تحقیقات آتی 9. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف – هدف از این مطالعه بررسی این موضوع است که چگونه بازاریابی ورزشی می تواند مخاطبان را به سمت ورزش های با محبوبیت کمتر سوق دهد. طرح / روش / رویکرد: ابتدا مجموع 22 مصاحبه به منظور بررسی نظرات متخصصان ورزشی درباره این که چگونه می توان مخاطبان را به سمت ورزش های با محبوبیت کمتر سوق داد، انجام شد. سپس، 479 پاسخ از پرسشنامه آنلاین جمع آوری شد. پرسشنامه آنلاین شامل یک آزمایش پیش آزمون – پس آزمون بود که در آن هر پاسخ دهنده یک ویدیو را تماشا کرد. آنالیز عامل تاییدی، آزمون پایایی و آنالیز رگرسیون سلسله مراتبی نیز صورت گرفت. یافته ها: عناصر بازاریابی ورزشی که می تواند به جذب مخاطبان به سمت ورزش های با محبوبیت کمتر کمک کند شامل رسانه های ورشی، تبلیغات ورزشی، ورزشکاران ستاره و حمایت مالی از ورزش است. عملکرد تیم های ملی ارتباط بین تبلیغات ورزشی و جذب به سمت ورزش های کم طرفدار را وساطت می کند. اصالت / ارزش: بر اساس دانش محققان، تعریف بازاریابی ورزشی پایدار برای اولین بار معرفی شد. بازاریابی ورزشی پایدار می تواند به عنوان اجرای مداوم فعالیت های بازاریابی در حوزه ورزش به منظور اطمینان از وجود مستمر خود ورزش ها (همه انواع ورزش ها) و شکوفایی نسل های آینده تعریف می شود. عناصری که می تواند مخاطبان را به سمت ورزش های کم طرفدار سوق دهد برای اولین بار مورد بررسی قرار گرفت. مقدمه: در ژانویه 2017، تیم ملی فوتبال مصر در جام ملت های آفریقا در گابون بازی کرد. همزمان، تیم ملی هندبال این کشور نیز در مسابقات هندبال مردان در فرانسه شرکت کرد. مجموع 100 مصری توسط محققان مورد بررسی قرار گرفتند. این افراد به صورت تصادفی و به شیوه مناسب انتخاب شدند. از میان پاسخ دهندگان، 67 درصد از آن ها از مسابقات قهرمانی هندبال اطلاعی نداشتند. با این حال، اکثر مصری ها با علاقه بازی های تیم ملی فوتبال را دنبال می کردند. این مساله محققان را به سمت تفکر درباره امکان جذب مخاطبان به سمت انواع مختلف ورزش ها به غیر از فوتبال سوق داد. مجموع 22 مصاحبه با متخصصان ورزشی به منظور بررسی نظرات آن ها درباره این که چگونه می توان مخاطبان را به سمت ورزش های کم طرفدار سوق داد، انجام گرفت.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose The purpose of this study is to examine how sports marketing can attract audiences towards less popular sports. Design/methodology/approach A total of 22 interviews were conducted first to explore the opinions of sports professionals about how audiences can be attracted towards less popular sports. Then 479 responses to an online questionnaire were collected. The online questionnaire includes a pretest-posttest experiment in which each respondent has watched a video. Confirmatory factor analysis, reliability test and hierarchical regression analysis have been performed. Findings The elements of sports marketing that can help to attract audiences towards less popular sports are sports media, sports advertising, star athlete and sports sponsorship. The performance of national teams moderates the relationship between sports advertising and attraction towards less popular sports. Originality/value To the best of the authors’ knowledge, a definition of sustainable sports marketing is introduced for the first time. Sustainable sports marketing can be defined as the continuous implementation of marketing activities in the sports context to ensure the continuous existence of the sports themselves (all types of sports) and the prosperity of future generations. Elements that can attract audiences towards less popular sports have been examined for the first time. Introduction: In January 2017, the Egyptian national football team played in the Africa Cup of Nations in Gabon. At the same time, the Egyptian national handball team played in the World Men’s Handball Championship in France. A total of 100 Egyptians were surveyed by the researchers. They were chosen randomly in a convenient way. Of the respondents, 67% did not know about the handball championship; however, the majority of the Egyptians followed passionately the national football team. This pushes the researchers to think about the possibility of attracting audiences towards different types of sports other than football. A total of 22 interviews were conducted with sports professionals to explore their opinions about how audiences can be attracted towards less popular sports.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 21 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 14 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 86,900 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقش بازاریابی ورزشی در جذب مخاطبان به ورزش های با محبوبیت کمتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi