سایت فرداپیپر با هدف قرار دادن این موضوع که گامی در راستای رشد پژوهشی و دانشگاهی کشور داشته باشد، اقدام به فعالیت پژوهشی کرده و با توجه به اینکه منابع معتبر بین المللی، جزو مستندترین منابع هستند، این مقالات را به صورت رایگان در اختیار جامعه پژوهشی کشور قرار داده است. در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات انگلیسی مدیریت بازرگانی را به صورت رایگان دریافت نمایید. همچنین در راستای سرعت بخشیدن به تحقیقات دانشجویان و پژوهشگران، ترجمه تخصصی بیشتر این مقالات نیز انجام شده که به راحتی می توانید این موارد را نیز از سایت، خرید و دانلود نمایید.
مدیریت بازرگانی عبارت است از هماهنگی و سازماندهی فعالیت های کسب و کار در امور داخلی سازمان. این مدیران، بر عملیات نظارت می کنند و به کارکنان کمک می کنند تا به سطوح بالای بهره وری خود برسند. همچنین می تواند بر کارکنان جدید نظارت نمایند یا به آن ها آموزش دهند و به کسب و کار کمک کنند تا به اهداف عملیاتی و مالی خود برسد. این امر معمولاً شامل تولید مواد، پول و ماشینآلات و دربردارنده نوآوری و بازاریابی می باشد. این افراد، مسئول برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل منابع کسب و کار هستند تا بتوانند به اهداف مرتبط با خط مشی ها و سیاست گذاری های بلند مدت سازمانی برسند.
در این صفحه می توانید به معتبرترین مقالات چاپ شده در ژورنال های بین المللی همچون الزویر و امرالد و … دسترسی داشته باشید. مقاله انگلیسی مقالات دارای فرمت PDF بوده و به صورت رایگان قابل دانلود می باشند. با توجه به گسترده بودن موضوعات مدیریت بازرگانی، سعی شده تا بیشتر این عناوین، پوشش داده شود. مدیران این حوزه دارای این مسئولیت و قدرت هستند که شرکت را بررسی کنند و تصمیم گیری خای لازم را بر مبنای شرایط موجود، انجام دهند. اندازه مدیریت می تواند هر چیزی باشد، از یک فرد واحد در یک سازمان گرفته تا هزاران مدیر در شرکت هایی که در کشورهای مختلف حضور دارند. در سازمانهای بزرگتر، خطمشی توسط هیئت مدیره تعریف میشود و سپس توسط CEO یا مدیر اجرایی اجرا میگردد.
برخی افراد فکر می کنند بهترین راه برای ارزیابی آینده و ارزش فعلی یک شرکت، به تجربه و کیفیت مدیران بستگی دارد. هدف مدیریت، گرد هم آوردن افراد برای دستیابی به اهداف و مقاصد مورد نظر یکسان به شیوه ای مؤثر و کارآمد و با استفاده از منابعی است که در دسترس قرار دارند.
وظایف مدیریت شامل موارد زیر است:
همچنین آنها شامل دستکاری و به کارگیری منابع مالی، منابع طبیعی، منابع انسانی و منابع فناوری می باشند. این شاخه مدیریتی، به منظور تسهیل تلاش یکپارچه در جهت دستیابی به اهداف شرکت، ضروری می باشد.