نوآوری بازاریابی

مقاله ISI نوآوری بازاریابی

در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات مربوط به موضوع نوآوری بازاریابی را مشاهده نمایید. فایل PDF انگلیسی هر مقاله را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. همچنین جهت دریافت ترجمه فارسی مقالات نیز می توانید اقدام به خرید کنید. نوآوری بازاریابی شامل اجرای یک روش بازاریابی جدید است که دربرگیرنده تغییرات قابل توجه در طراحی یا بسته بندی محصول، موقعیت محصول و تبلیغ یا قیمت گذاری محصول است. هدف نوآوری های بازاریابی، رسیدگی بهتر به نیازهای مشتری، باز کردن بازارهای جدید یا موقعیت های جدید محصول شرکت در بازار با هدف افزایش فروش شرکت است.

ویژگی متمایز این حوزه، در مقایسه با تغییرات دیگر در ابزارهای بازاریابی شرکت، اجرای روش بازاریابی است که قبلا توسط شرکت استفاده نشده است که باید به عنوان بخشی از مفهوم بازاریابی جدید یا استراتژی جدید در نظر گرفته شود که نشان دهنده انحراف قابل توجه از روش های موجود در شرکت است. روش های جدید می توانند توسط شرکت نوآور، توسعه یافته و یا از شرکت ها یا سازمان های دیگر، اتخاذ شود. روش های جدید می توانند برای محصولات جدید و محصولات موجود، پیاده سازی شوند.

این مبحث شامل پیاده سازی یک روش بازاریابی جدید (ایده یا استراتژی بازاریابی) است که به طور قابل توجهی متفاوت از روش هایی بوده که قبلا توسط شرکت استفاده می شد. لازمه این ابزار، تغییرات قابل توجه در طراحی یا بسته بندی محصول، نحوه قرار گیری محصول، تبلیغ یا قیمت گذاری است. تغییرات فصلی و منظم در این روش ها را نمی توان نوآوری بازاریابی محسوب کرد.

نوآوری بازاریابی

موضوعات جدید نوآوری بازاریابی

سایت فرداپیپر جهت شتاب بخشیدن به فرآیندهای پژوهشی شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی، تلاش کرده تا جدیدترین مقالات با موضوع نوآوری بازاریابی را در این صفحه ارائه نماید. لازم به ذکر است که ترجمه تخصصی این مقالات انگلیسی توسط تیمی از فارغ التحصیلان این رشته انجام شده و در اختیار شما، قرار داده شده است. ترجمه مقالات در قالب فایل ورد (WORD) بوده و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند. نوآوری بازاریابی را می توان به صورت پیاده سازی روش های بازاریابی جدید شامل تغییرات مهم در آمیخته بازاریابی، طراحی یا بسته بندی، توزیع محصول، ارتباطات یا قیمت گذاری، تعریف نمود. هدف این فرآیند، ارزش دادن به مشتریان و بهبود مزیت رقابتی است. در این زمینه، همه فعالیت های مدیریت نوآوری که به ارتقای موفق محصولات و خدمات جدید در بازار کمک می کند، پوشش داده می شود. در صورتی که در نظر بگیریم که وظیفه و ماموریت واقعی نوآوری، موفقیت در بازار است، واضح است که بازاریابی نوآوری نقش بسیار مهمی در فرایند نوآوری ایفاء می کند.

بنابراین، این حوزه شامل طیف بسیار گسترده ای از وظایف، به ویژه همه فعالیت های مرتبط با جهت گیری بازار و مشتری بوده که بازاریابی موفق یک محصول یا خدمات جدید را ممکن می سازد. در ابتدای فرایند نوآوری، این ابزار به شناسایی فرصت های جدید و آینده بازار و تحقیقات در رابطه با نیازهای مشتری در مسائل زیر کمک می کند:

  • تحقیقات در رابطه با نیازهای مشتری در بخش های خاص بازار یا دسته های محصول. این تحقیقات درباره نیازهای فعلی در جریان یک پروژه نوآورانه و همچنین درباره پیش بینی نیازهای آینده و در نتیجه استخراج پتانسیل های نوآورانه جدید است.
  • تحقیق در رابطه با پتانسیل بازار مانند جذابیت بازار، اندازه بازار، پتانسیل محصولات جدید در بازار و غیره.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi