دانلود ترجمه مقاله صلاحیت و انگیزه های کارآفرینی برای ارتقاء نوآوری بازاریابی
عنوان فارسی |
صلاحیت و انگیزه های کارآفرینی برای ارتقاء نوآوری بازاریابی در اروپا |
عنوان انگلیسی |
Entrepreneurial competencies and motivations to enhance marketing innovation in Europe |
کلمات کلیدی : |
  قابلیت ها؛ نیت کارآفرینی؛ ترس از شکست؛ نوآری بازاریابی؛ انگیزش؛ فرصت ها |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : Wiley |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 64 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش 4. نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده متغیرهای نمایه کشور در دیدبان جهانی کارآفرینی (GEM) با استفاده از تحلیل قیاسی کیفی (QCA) تجزیه و تحلیل شدند. این تجزیه و تحلیل نشان داد که ترکیب صلاحیت ها و انگیزه های کارآفرینی باعث تقویت نوآوری بازاریابی می شود. نوآوری بازاریابی در تعریف و تقویت مزایای رقابتی، تعیین اهداف و عملکرد کسب و کار مشارکت دارد. یافته های این تحقیق به سیاستگذاران در طراحی استراتژیهای پرورش نوآوری در بازاریابی منطقه ای و رشد اقتصادی کمک می کند.
Abstract Global Entrepreneurship Monitor (GEM) country profile variables were analyzed using qualitative comparative analysis (QCA). This analysis identified which combinations of entrepreneurs’ competencies and motivations boost marketing innovation. Marketing innovation contributes defining and reinforcing competitive advantages, goal setting, and business performance. The findings of this study can help policymakers design strategies to foster regional marketing innovation and economic growth.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.