دانلود ترجمه مقاله نقش اخلاق بازاریابی اسلامی در رضایت مشتری

عنوان فارسی :

نقش اخلاق بازاریابی اسلامی در راستای رضایت مشتری

عنوان انگلیسی :

The role of Islamic marketing ethics towards customer satisfaction

کلمات کلیدی :

  بازاریابی اسلامی؛ آمیزه بازاریابی اخلاقی؛ اخلاق بازاریابی اسلامی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. دلالت های تحقیق 5. محدودیت ها و توصیه های آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: Islamic marketing ethics focus on the principles of equity, justice and value maximization for the welfare of society. These ethics play a vital role in elevating the standards of customer behavior. The strategy of focusing customer is now considered as important element because of rapidly changing marketing trends in Islamic banks. Therefore, the purpose of this study is to find out the important features of Islamic marketing ethics and identify their effect on customer’s satisfaction in Islamic banking. Design/methodology/approach: This study is descriptive and quantitative. Data were collected from 1000 customers of Islamic banks by applying convenient sampling technique. Smart PLS was used to check the scale validation by confirmatory factor analysis. To test the hypotheses, structural equation modeling technique was used. Findings: Results enlightened that Islamic marketing ethics play a significant role in enhancing the customer’s satisfaction. Islamic banks should focus on marketing mix along with Islamic and ethical perspectives to improve the customer’s satisfaction level. Practical implications: This study highlighted that Islamic marketing ethics have great impact on customer satisfaction. Therefore, Islamic banks need to concentrate on the ethical perspective of Islamic marketing in order to develop long term customer relationships. Islamic banks need to revise their marketing practices, and they should align their marketing tactics with ethical Islamic boundaries. They need to design, communicate and enforce the code of Islamic ethics within organizations. Originality/value: This paper fulfills an identified need to study how Islamic marketing ethics effect customer satisfaction. Introduction: Marketing is known as social process which enables individuals and group of individuals to offer, generate and exchange products and services freely with an ultimate goal of achieving desired demands. These products or services must have competitive value for exchange (Kotler, 2000). Marketing is broadly defined as the strategic and competitive plan pursued by top management; this plan is supported by the set of functional activities performed by the line manager and customer-driven orientation practiced by the entire organization members with having the aim of profitable relationships (Lovelock, 2011). The role of religion in consumption and marketing has been seriously taken into consideration (Hirschman, 1989). Islam is among one of the religions which are essentially and intimately linked to morality. According to Islam, commerce is very important for the livelihood of a person and he/she can continue it as long as the business is done in parallel to Islamic teachings. Holy Prophet Muhammad (PBUH) was a successful businessman before his prophetic life (Antonio, 2007; Trim, 2008). If Muslims want to be successful in their lives and business, then they should follow the Quran and Hadith in their marketing activities. The topic of Islamic marketing remains a hot debate among students, customers, practitioners, and academicians that it has demand or interest in either Muslim majority countries or Muslim minority countries (Wilson, 2012). Islam set some dietary laws intended to enhance human wellbeing which comes from Allah (SWT) (Ch. 5 Verse. 48).

ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: اخلاق بانکداری اسلامی بر روی اصول به حداکثر رساندن برابری، عدالت و ارزش جهت رفاه جامعه متمرکز است. این اخلاقیات نقش مهمی در ارزیابی استانداردهای رفتار مشتری ایفاء می کند. استراتژی تمرکز بر روی مشتری در حال حاضر به عنوان جزء مهمی به دلیل تغییر سریع روندهای بازاریابی در بانک های اسلامی در نظر گرفته شده است. بنابراین، هدف از این مطالعه یافتن ویژگی های مهم اخلاق بانکداری اسلامی و شناسایی تاثیر آن ها بر رضایت مشتری در بانکداری اسلامی است. طراحی / رویکرد / روش: این مطالعه یک مطالعۀ توصیفی و کمّی است. داده ها از 1000 مشتری بانک های اسلامی با کاربرد تکنیک نمونه برداری مرسوم جمع آوری گردید. PLS هوشمند برای بررسی اعتبار مقیاس با آنالیز فاکتور تاییدی مورد استفاده قرار گرفت. به منظور تست فرضیات، از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. یافته ها: نتایج نشان داد که اخلاق بازاریابی اسلامی نقش مهمی در افزایش رضایت مشتری ایفاء می کند. بانک های اسلامی باید بر روی آمیختۀ بازاریابی همراه با چشم اندازهای اسلامی و اخلاقی به منظور بهبود سطح رضایت مشتریان متمرکز شوند. پیامدهای عملی: این مطالعه تاکید می کند که اخلاق بازاریابی اسلامی دارای تاثیر مهمی بر رضایت مشتری است. بنابراین، بانک های اسلامی نیازمند تمرکز بر روی بُعد اخلاقی بازاریابی اسلامی به منظور توسعۀ روابط بلند مدت با مشتریان است. بانک های اسلامی نیازمند بازنگری در شیوه های بازاریابی خود بوده و باید تاکتیک های بازاریابی خود را با مرزهای اسلامی اخلاقی هماهنگ سازند. این بانک ها نیازمند طراحی، برقراری ارتباط و اجراء کد اخلاقیات اسلامی در سازمان ها می باشند. اصالت / ارزش: این مقاله نیاز به شناسایی نحوۀ تاثیر اخلاق بازاریابی اسلامی بر رضایت مشتری را مورد تاکید قرار می دهد. مقدمه: بازاریابی به عنوان یک فرایند اجتماعی شناخته شده که افراد و گروه ها را قادر به ارائه، تولید و تبادل آزادانۀ محصولات و خدمات خود با هدف نهایی دستیابی به تقاضای مورد نظر خواهند ساخت. این محصولات یا خدمات باید دارای ارزش رقابتی برای مبادله باشند (کولتر، 2000). بازاریابی به طور گسترده به عنوان یک برنامۀ استراتژیک و رقابتی تعریف شده که توسط مدیریت ارشد دنبال می شود، این برنامه توسط مجموعه ای از فعالیت های عملکردی انجام شده توسط مدیر و شیوه های مشتری محور توسط کل اعضاء سازمان با هداف دستیابی به روابط سودآور مورد حمایت قرار می گیرد (لولک، 2011). نقش دین در مصرف و بازاریابی قویا در نظر گرفته شده است (هیرچام، 1989). اسلام یکی از ادیانی است که با اخلاقیات پیوند ناگسستنی دارد. مطابق با دین اسلام، تجارت برای کسب معیشت یک فرد بسیار مهم بوده و این فرد می تواند به موازات با آموزه های اسلامی به تجارت بپردازد. پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) (PBUH) قبل از زندگی نبوی خود یک تاجر موفق بود (آنتونیو، 2007، تریم، 2008). در صورتی که مسلمانان قصد موفقیت در زندگی و کسب و کار خود را دارند باید در فعالیت های بازاریابی خود از قرآن و حدیث پیروی کنند. موضوع بازاریابی اسلامی بحث داغ در میان دانشجویان، مشتریان، متخصصان و دانشگاهیان بوده که در کشورهای با اکثریت یا اقلیت جمعیت مسلمان مورد توجه زیادی قرار گرفته است (ویلسون، 2012). اسلام برخی قوانین به منظور افزایش رفاه انسان ها تنظیم کرده که برگرفته از خداوند بزرگ می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش اخلاق بازاریابی اسلامی در رضایت مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.