دانلود ترجمه مقاله تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی با تمرکز بر یادگیری مشارکتی

عنوان فارسی

تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی با تمرکز بر یادگیری مشارکتی: مطالعه موردی روی شرکت های بیمه

عنوان انگلیسی

The impact of business intelligence on the marketing with emphasis on cooperative learning: Case-study on the insurance companies

کلمات کلیدی :

  هوش تجاری؛ بازاریابی؛ یادگیری مشارکتی؛ رفتار مشتری؛ عملکرد مالی؛ شرکت های بیمه

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
74,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بیان مسئله و روشها 3. نتایج و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هوش تجاری شامل استراتژی‌ها و فناوری‌هایی است که کسب‌وکارها برای تجزیه و تحلیل داده‌های اطلاعات کسب‌وکار به کار می‌گیرند. این مطالعه به بررسی تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی می پردازد. روش تحقیق توصیفی - پیمایشی و میدانی بود. 186 نمونه از کارکنان شرکت های بیمه جامعه آماری است. برای تعیین روایی پرسشنامه برای بررسی داده ها از روایی صوری و نظرات خبرگان استفاده شد. برای ارزیابی دقت سوالات از آلفای کرونباخ و پایایی مرکب استفاده شد. روش‌های به کار رفته در آمار توصیفی به‌عنوان جداول توزیع فراوانی مطلق، برای عامل تأییدی متوسط هستند. نتایج نشان داد که هوش تجاری از طریق یادگیری مشارکتی (ارزش آمار بیشتر از 1.96)، عملکرد مالی (VoS بیشتر از 2.57) و رفتار مشتری (VoS بیشتر از 2.57) تأثیر معین و حیاتی بر بازاریابی دارد. همچنین، تیم‌های هوش تجاری تأثیر مشخص و حیاتی بر عملکرد مالی (VoS بیشتر از 2.57) و رفتار مشتری (VoS بیشتر از 2.57) دارند. با وجود این، هوش تجاری تأثیر قابل توجهی بر بازاریابی ندارد (VoS کمتر از 1.64 بود).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Business Intelligence involves the strategies and technologies employed by businesses for the data analysis of business information. This study investigates the impact of Business Intelligence on the Marketing with emphasis on cooperative Learning. Descriptive-survey research method and field study were employed. 186 samples of employees from insurance companies are statistical population. The face validity and the experts’ opinions were employed to determine the validity of the questionnaire for data investigating. Cronbach’s alpha and Composite reliability were employed to appraised the accuracy of questions. The methods employed in descriptive statistics as Absolute Frequency Distribution tables, are mean for confirmatory factor. The results revealed that Business Intelligence has a certain and critical impact on marketing through cooperative Learning (Value of Statistics was greater than 1.96), Financial Performance (VoS was greater than 2.57), and Customer Behavior (VoS was greater than 2.57). Also, Business Intelligence teams have a certain and critical impact on Financial Performance (VoS was greater than 2.57), and Customer Behavior (VoS was greater than 2.57). Despite, Business Intelligence does not have a notable impact on Marketing (VoS was less than 1.64).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 17 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 6 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

پروپوزال مربوط به این مقاله نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:

دانلود پروپوزال تاثیر مولفه های هوش تجاری بر بازاریابی در شرکت های بیمه استان آذربایجان شرقی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 74,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی با تمرکز بر یادگیری مشارکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi