دانلود ترجمه مقاله خلاقیت در ارتباطات بازاریابی جهت غلبه بر موانع خرید محصولات ارگانیک

عنوان فارسی

خلاقیت در ارتباطات بازاریابی جهت غلبه بر موانع خرید محصولات ارگانیک: موردی از یک کشور در حال توسعه

عنوان انگلیسی

Creativity in marketing communication to overcome barriers to organic produce purchases: The case of a developing nation

کلمات کلیدی :

  پایداری؛ خلاقیت؛ محصولات تازه ارگانیک؛ ارتباطات بازاریابی؛ برچسب سازگار با محیط زیست؛ موانع مصرف ارگانیک

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 47
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مطالعه 4. یافته ها 5. بررسی یافته ها 6. نقش ارتباطات خلاق در رفع موانع مصرف ارگانیک 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

تغییر غذاهای متعارف به غذاهای ارگانیک برای پایداری محیطی و سلامت مشتریان مزایایی دارد. اگرچه برای محصولات تازه ارگانیک در آفریقای جنوبی بازار وجود دارد، سطح مصرف پایین بوده و درک ناقصی از موانع مصرف ارگانیک وجود دارد. در این تحقیق کیفی، مصاحبه هایی با شرکت کنندگان صورت گرفت که نسبت به محصولات ارگانیک آگاه می باشند ولی مصرف کننده منظم محصولات ارگانیک نمی باشند. برای ثبت نام شرکت کنندگان در تحقیق مربوط به درک موانع خرید مواد ارگانیک، از نمونه گیری گلوله برفی استفاده شد. داده های کیفی بدست آمده از مصاحبه ها رونویسی شده و تحلیل موضوعی اجرا گردید. بطور کلی، شرکت کنندگان نسبت به محیط زیست نگران بودند ولی این نگرانی آنها، باعث نشد تا مصرف کننده مواد ارگانیک باشند. با این حال، شرکت کنندگانی که نسبت به محصولات ارگانیک دید مثبت داشتند، تحت تاثیر دوستان و خانواده نبودند، بلکه مسائلی همچون قیمت، قابلیت دسترسی و برچسب محصولات ارگانیک مانع استفاده آنها می شدند. توصیه ها شامل اقداماتی می باشند که به بازاریابان کمک خواهند کرد تا مزایای ارگانیک را به مصرف کنندگان انتقال دهند، دلایل قیمت بالای این محصولات را توضیح دهند و در نهایت به اعتماد مصرف کننده کمک کنند. استراتژیهای مصرف خلاق، فرصتی برای غلبه بر موانع مصرف ارائه می دهند. مقدمه: امروزه تصدیق می شود که تحول سبک زندگی پایدار، نه تنها برای تامین امرار معاش بلکه برای رفاه و توسعه نسل آینده انسانی ضروری است (براون و ورگراگت 2016، کاپتینا و همکارانش 2017). مسئله تحول اقتصاد سازگار با محدودیت های اکولوژیکی، یکی از مهمترین مسائل زمان ماست (براون و ورگراگت 2016). کشاورزی یکی از علت های عمده کاهش تنوع زیستی جهان می باشد (پوئچ و همکارانش 2014). دلیل اینکه کشاورزی به خاطر کاهش تنوع زیستی مورد سرزنش قرار گرفته است، این می باشد که زمین دارای پوشش گیاهی است و هر نوع تغییر در پوشش گیاهی بر آب و هوا تاثیر خواهد گذاشت و به مشکلات زیست محیطی منجر خواهد گردید (لی و یون 2015). با این حال، شیوه کشاورزی ارگانیک بعنوان روشی برای توسعه پایدار و ارتقاء امنیت غذایی است (کیساکا- لوایو و اوبی 2014). محصولات غذایی ارگانیک بعنوان جایگزین پایدار برای غذاهای متعارف تلقی می شوند (ملوف 2016). بنابراین، خریدهای ارگانیک در توسعه پایدار و حفظ محیط زیست مشارکت دارند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The change from conventional to organic foods has been found to have benefits for environmental sustainability and for consumers’ health. Although a market for organic fresh produce has been found to exist in South Africa, consumption levels are low and there is incomplete understanding of the barriers to organic consumption. In this qualitative research interviews were conducted with participants who were aware of organic products but were not regular consumers of organic products. Snowball sampling was used to recruit participants to the study to better understand barriers to organic purchases. Qualitative data obtained from interviews was transcribed and thematic analysis conducted. Generally, participants appeared to be concerned about the environment, however, their concern for the environment does not lead to organic consumption. Furthermore, participants had positive attitudes toward organic products, are not influenced by friends and family but are deterred by issues such as price, availability and labelling of organic products. The recommendations include initiatives that will assist marketers with communicating organic benefits to consumers thereby explaining the reasons for higher prices and leading to consumer trust. Creative communication strategies present an opportunity to overcome barriers to consumption. Introduction: It is now widely acknowledged that a transition to more sustainable lifestyles is required to secure the subsistence but also the well-being and human development of future generations (Brown and Vergragt, 2016, Capatina et al., 2017). The question of how to transition to an economy that is in harmony with ecological limits is one the greatest questions of our times (Brown and Vergragt, 2016). Agriculture is considered a major cause of the global decline in biodiversity (Puech et al., 2014). The reason agriculture is blamed for the decline in biodiversity is that the earth is covered in vegetation and any change to the vegetation will affect the climate which can then lead to environmental problems (Lee and Yun, 2015). However, the practice of organic agriculture has been identified as a pathway to sustainable development and enhanced food security (Kisaka-Lwayo and Obi, 2014). Organic food products are viewed as being a more sustainable alternative to conventional food (Mhlophe, 2016). Thus, organic purchases are regarded as contributing to sustainable development as it contributes to caring for the environment.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 5 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 44,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله خلاقیت در ارتباطات بازاریابی جهت غلبه بر موانع خرید محصولات ارگانیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi