دانلود ترجمه مقاله بررسی سیستماتیک رفتار شهروندی مشتری

عنوان فارسی

بررسی سیستماتیک رفتار شهروندی مشتری: تشریح دامنه و برنامه پژوهشی آتی

عنوان انگلیسی

Systematic review on customer citizenship behavior: Clarifying the domain and future research agenda

کلمات کلیدی :

  رفتارشهروندی مشتری؛ بررسی سیستماتیک؛ پیشایندها؛ پیامدها؛ دستور کار تحقیقاتی؛ خلق ارزش مشترک

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 220
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. تجزیه و تحلیل داده ها 4. بحث و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – رفتار شهروندی مشتری (CCB) طی دو دهه اخیر توجه فزاینده ای را به خود معطوف نموده است. این مرور سیستماتیک، دانشی که در زمینه CCB در اختیار داریم را بررسی می کند. در این مقاله راه‌حل ‌هایی برای ابهام مفهومی موجود در زمینه پژوهش CCB ارائه شده و این مفاهیم با مفاهیم مشابه اما متمایز مورد مقایسه قرار می گیرد. این پژوهش، دانش موجود در مورد پیشایندها و پیامد های CCB را ارزیابی می‌کند. پیشایندهای CCB به شش دسته سازمان‌دهی شده‌اند که عبارتند از: منابع شرکت، کیفیت ارتباط کسب و کار با مشتری، خلق ارزش مشترک، تناسب هویت، کیفیت مشتری با مشتری و منابع مشتری، در حالیکه نتایج CCB به سه دسته نتایج رابطه ای مشتری- شرکت، نتایج مربوط به مشتری و نتایج مربوط به کارکنان سازماندهی می شوند. این تحقیق همچنین یک دستورالعمل تحقیقاتی گسترده در زمینه CCB را ارائه می‌دهد که در راستای تئوری، روش و زمینه دسته بندی شده ‌اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In the last two decades customer citizenship behavior (CCB) has attracted considerable attention. This systematic review maps what we already know about CCB. The study proposes remedies to the conceptual confusion in extant CCB research and positions it vis-a-vis similar but distinct concepts. The study systematizes existing knowledge about antecedents and consequences of CCB. CCB antecedents are organized into six categories: company resources, business to customer relationship quality, value cocreation, identity fit, customer to customer quality, and customer resources, while the CCB outcomes are organized into three categories: customer-company relational outcomes, customer-related outcomes and employeerelated outcomes. The study also offers an extensive CCB's further research directions that are grouped along Theory, Methodology and Context.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی سیستماتیک رفتار شهروندی مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi