دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر توسعه قابلیت های پویای بازاریابی در یک اقتصاد نوظهور

عنوان فارسی

تسهیل در توسعه قابلیت های پویای بازاریابی برای بنگاه های داخلی و خارجی در یک اقتصاد نوظهور

عنوان انگلیسی

Facilitating dynamic marketing capabilities development for domestic and foreign firms in an emerging economy

کلمات کلیدی :

  قابلیت های بازاریابی پویا؛ جهت گیری کارآفرینی؛ کیفیت روابط افقی؛ عملکرد نوآوری؛ کیفیت روابط عمودی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
32,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها و نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و پژوهش های آتی: تعدادی از محدودیت های این مطالعه را می توان در پژوهش های آتی، رفع نمود. اول اینکه، علیرغم مشارکت شخصی و تلاش های قابل توجه صورت گرفته برای گردآوری داده ها، تنها از 225 شرکت نمونه آماری معتبر، داده ها را بدست آوردیم. این نمونه محدود ممکن است قدرت آماری لازم برای تولید یافته های معنادارتر را کاهش داده باشد. پژوهش های بعدی می توانند با استفاده از نمونه های بزرگتر، فرضیه های ما را آزمون کنند. دوم اینکه، این مطالعه تنها شرکت های چینی، بزرگترین اقتصاد نوظهور را بررسی کرده است. داده های ما، مقطعی می باشند و ممکن است در معرض مسئله درونزادی قرار گیرند. بنابراین، از مطالعات بعدی می خواهیم که به اثر تاخیر دار کیفیت رابطه بر توسعه DMC ها، توجه داشته باشند. مطالعات بعدی باید همچنین چنین اثری را در کشورهای مختلف برای بهبود تعمیم پذیری یافته هایمان، مورد بررسی قرار دهند. سوم اینکه، اگرچه این مطالعه، کشش بین تشکیل روابط و تقسیم مزایا با شریکان، بخصوص در رقابت با روابط افقی، را توصیه می کند، اما همکاری و رقابت را به صورت صریح برای بررسی این کشش، اندازه گیری نکرده، و این فراتر از توجه پژوهشی این مطالعه است. مطالعات بعدی می توانند این دو مکانیزم را به طور مستقیم بررسی کنند و آنها را در روابط عمودی و روابط افقی و در حیطه شرکت های داخلی و خارجی، مقایسه کنند. چنین بررسی هایی می توانند بیشتر روابط بین سازمانی و توسعه DMC ها را تعمیم دهند. در آخر، بر EO به عنوان متغیر تعدیل کننده در این رابطه تاکید کردیم. مطالعات بعدی می توانند تعدیل کننده های مهم دیگر، مانند فاصله فرهنگی و موسساتی بین کشورهای میزبان و داخلی را مورد بررسی قرار دهند (برای مثال، چائو و کومار، 2010؛ تروینیو و میکسون جونیور، 2004)، زیرا فاصله می تواند بر وابستگی منبعی شرکت های خارجی به شریکان محلی آنها تاثیر بگذارد و بنابراین بر مطلوبیت رابطه تاثیر بگذارد. برای مثال، اگر قوانین و مقررات کشور خودی (داخلی) با کشور میزبان مشابه باشد، ممکن است شرکت های خارجی خود را به آسانی با کشورهای میزبان، سازگار سازند. به این ترتیب، ممکن است هنگام توسعه DMC ها، کمتر به رقیبانشان وابسته باشند. بنابراین، اثرات فاصله کشور داخلی و خارجی، نیاز به تلاش پژوهشی بیشتری در آینده دارند. تعدیل کننده دیگری که برای بررسی ارزشمند است، ارزش ویژه برند شرکت است. شرکت های خارجی که ارزش ویژه برند قوی دارند، معمولاً با مشوق های امتیازدارتر نسبت به دیگر شرکت های خارجی مورد استقبال قرار می گیرند (ستهی و جاج، 2009). بنابراین، اثرات دارایی ویژه برند نیز باید در آینده مورد بررسی قرار گیرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and further research: Some limitations of this study could be addressed in future research. First, despite significant personal involvement and efforts dedicated to data collection, we obtained data from only 225 valid sample firms. The limited sample might have reduced the statistical power required to generate more significant findings. Further research could test our hypotheses by using larger samples. Second, this study only examined firms in China, the largest emerging economy. Our data are cross-sectional and it may be subject to endogeneity issue. We therefore urge future studies to look into the lagged effect of relationship quality on the development of DMCs. Future studies should also examine such an effect in different countries to enhance the generalizability of our findings. Third, although this study suggests tension between forming relationships and sharing benefits with partners, particularly in the coopetition with horizontal relationships, we did not measure cooperation and competition explicitly to test the tension, which goes beyond the research focus of this study. Future studies could examine the two mechanisms directly and compare them within the vertical versus horizontal relationships and within the scope of domestic and foreign firms. Such inquiries could further extend the study of inter-organizational relationships and DMCs development. Finally, we focused on EO as the moderating variable in this study. Future studies could examine other important moderators, such as cultural and institutional distance between the home and host countries (e.g., Chao & Kumar, 2010; Treviño & Mixon Jr, 2004), because distance may influence the resource dependence of foreign firms on their local partners and thus affect relationship utilization. For example, if regulations in the home country are similar to those in the host country, foreign firms may be able to adapt themselves easily to the host countries. Accordingly, they may be less dependent on their competitors when developing DMCs. Therefore, home-and-host country distance effects warrant future research effort. Another moderator worthy exploring is firm brand equities. Foreign firms with strong brand equities are generally welcomed with more privileged incentives than other foreign firms (Sethi & Judge, 2009). So the effects of brand equities should also be examined in the future.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 32,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر توسعه قابلیت های پویای بازاریابی در یک اقتصاد نوظهور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi