دانلود ترجمه مقاله نوآوری های بازاریابی برای مصرف کنندگان سالخورده

عنوان فارسی

نوآوری های بازاریابی برای مصرف کنندگان سالخورده: مدل باس پویا برای مراحل مختلف زندگی

عنوان انگلیسی

Marketing innovations to old-age consumers: A dynamic Bass model for different life stages

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ مدل انتشار؛ هدف گذاری؛ سالخورده؛ ارزش طول عمر مصرف کننده؛ مدل طولی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 59
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. دوره های مشتق شده از مراحل زندگی 3. پذیرش نوآوری مبتنی بر مراحل زندگی و هدف گذاری با اطلاعات اجتماعی و رسانه ای 4. روش تحقیق و داده ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

برای شناسایی فرصت های بازاریابی وابسته به زمینه، نوآوریهایی برای سالمندان، این مطالعه به صورت تجربی شایع ترین و مرسوم ترین مسیرهای گذرنده از سن پیشرفته را تحلیل می کند و نشان می دهد که کدام شرایط در زندگی سالمندان، قویترین پتانسیل برای استراتژی های هدف گیری خاص فراهم می کند. ابتدا، با استفاده از یک مدل مارکوف پنهان و داده های مطالعه طولی گسترده شده در 15 سال، یک مدل مسیر زندگی دینامیک با تحولات در گذر زمان تولید می کنیم. سپس، یک مدل گسیل Bass اصلاح شده- با استفاده از پارامترهای استاتیک و دینامیک- را به مدلمان، پیوند می دهیم و در نتیجه آنرا با یک مجموعه داده رفتار مصرف کننده مقطعی دوم، تقویت می کنیم. نتایج به نحو مقایسه، مخارج مصرف قوی، تعامل رسانه ای زیاد را نشان می دهند اما شمول اجتماعی در عصر قدیم را کمرنگ می کنند، اگرچه همه عوامل، ناهمگنی میان خوشه های سن قدیم را نشان می دهند. با بکار گیری مدل های گسیل دینامیک، در می یابیم که یک دیدگاه استاتیک در مورد بازار سالمندان که تحولات مسیر زندگی را نادیده می گیرد، عموماً قدرت خرید آنها را بیش برآورد می کند. پیش بینی ها از دینامیک های بکار گیری مختص خوشه، یک تصویر متفاوات از اثر بخشی تک تک خوشه ها ترسیم می کند. تحلیل ما تاثیر رویدادهای زندگی بر رفتار شخص را مورد تاکید قرار می دهد و نشان می دهد که یک دیدگاه دینامیک از بازارهای سالمندان، یک ارزیابی مشخص تر و دقیقتر از بالقوه و اثربخشی آنها حاصل می کند. همچنین تایید می کند که وضعیت اجتماعی و درآمد تاثیری قوی بر رفتار و مخارج مصرف کننده وارد می کند اگرچه چند استثناء را نیز مشخص می کنیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

To identify context-dependent opportunities to market innovations to the elderly, this study empirically analyzes the most prevalent pathways through advanced age, demonstrating which circumstances in the old-age life course provide the strongest potential for specific targeting strategies. First, using a latent Markov model and longitudinal survey data spanning 15 years, we produce a dynamic life course model with transitions over time. Second, we link a modified Bass diffusion model — using both static and dynamic parameters — to our model, augmenting it with a second cross-sectional consumer behavior data set. The results show comparatively strong consumption spending, high media interaction, but diminishing social inclusion in old age, though all factors exhibit heterogeneity among old-age clusters. Employing dynamic diffusion models, we find that a static view of the elderly market that ignores life course transitions generally overestimates their spending power. Forecasts of cluster-specific adoption dynamics draw a differentiated picture of individual clusters' attractiveness. Our analysis underscores the influence of life events on individual behavior and shows that a dynamic view of elderly markets yields a more nuanced and accurate assessment of their potential and attractiveness. It also confirms that social status and income strongly affect consumer behavior and spending, though we identify several exceptions.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نوآوری های بازاریابی برای مصرف کنندگان سالخورده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi