دانلود ترجمه مقاله بررسی توانمندسازهای نوآوری های بازاریابی و سازمانی در SMEها
عنوان فارسی |
بررسی توانمندسازهای نوآوری های بازاریابی و سازمانی در SMEها: یافته هایی از جنوب غربی نیجریه |
عنوان انگلیسی |
Exploring the Enablers of Organizational and Marketing Innovations in SMEs: Findings From South-Western Nigeria |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری سازمانی؛ نوآوری بازاریابی؛ نوآوری نرم؛ بقای سازمانی؛ SMEها؛ جنوب غربی نیجریه |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : SAGE |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 52 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق و طراحی 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
پژوهش های قبلی، در مورد گرایش نوآوری جهت تمرکز بر نوآوری فرآیند و محصول را مورد مطالعه قرار می دهد. عقاید نظری اخیر آشکار می کنند که نوآوریهای سازمانی و بازاریابی (OMI ها) می توانند پیش نیازهای لازم برای بهره برداری بهینه از چنین نوآوریهای فرآیندی و محصولی، باشند. شایان ذکر است که اطلاعات بسیار زیادی در مورد ممکن سازهای قابلیت های OMI در شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) وجود دارد. بسیاری از SME ها، علیرغم نزدیکیشان به مشتریانشان، دستیابی به نوآوریهای موفق و موثر را دشوار می بینند؛ اینها نوآوریهایی هستند که تاثیر مثبتی بر رشد تجاری و بازده های تجاری دارند. این مطالعه یافته های حاصل شده از پژوهش های کیفی اکتشافی انجام شده در جنوب غرب نیجریه را ارائه می دهد. با بهره گیری از شواهد غنی از اطلاعات از 13 مصاحبه عمیق با صاحبان و مدیران SME ها، این مطالعه تعدادی ممکن ساز را مشخص می کند که می توانند قابلیت های OMI های مربوط به SME ها، نوآوری های موثر و بقای سازمانی را ارتقا دهند.
Previous research studies on innovation tend to focus on process and product innovations. Recent theoretical opinions reveal that Organizational and Marketing Innovations (OMIs) could be the necessary prerequisites to optimally utilize and deploy such process and product innovations. It is important to note that there is a dearth of information on the enablers of OMIs capabilities among small and medium-sized enterprises (SMEs). Despite their closeness to their customers, many SMEs are finding it difficult to achieve successful and effective innovations; these are innovations that have a positive impact on the business growth and returns. This study presents findings from exploratory qualitative research conducted in South-Western Nigeria. Drawing upon information-rich evidence from 13 in-depth interviews with the owners and the managers of SMEs, this study identifies some enablers that can promote SMEs’ OMIs capabilities, effective innovations, and organizational survival.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.