دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی در بانکداری

عنوان فارسی

تاثیرات بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی در بخش بانکداری

عنوان انگلیسی

Effects of internal marketing on job satisfaction in the banking sector

کلمات کلیدی :

  بازاریابی داخلی؛ رضایت شغلی؛ بخش بانکداری؛ تاثیر واسطه گر؛ تاثیر تعدیل کننده

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 86
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش ها 4. تحلیل داده ها و بررسی نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله، بررسی ارتباط رضایت شغلی در بخش بانکداری با ساختارهای پیشین آن (پاداش های مالی و پاداش های روانی) و نقش واسطه گر بازاریابی داخلی در این ارتباط و نیز بررسی ارتباط بین رضایت شغلی در بخش بانکداری و ساختارهای متعاقب آن (مشارکت شغلی و قصد ترک شغل) و تاثیر تعدیل کننده بازاریابی داخلی در این ارتباط می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: این مقاله از یک روش تحقیق کمیتی، توصیفی و مقطعی استفاده کرده است. داده ها از طریق یک پرسشنامه آنلاین جمع آوری شده اند که شامل 355 کارمند بانک می باشد. مدلسازی معادله ساختاری – حداقل مربعات جزئی برای تایید روابط پیش بینی شده مورد استفاده قرار گرفته است. یافته ها: نتایج نشان می دهند که بازاریابی داخلی تمایل به ایجاد واسطه ای در رابطه بین پاداش های مالی و رضایت شغلی و رابطه بین پاداش های روانی و رضایت شغلی دارد. بازاریابی داخلی، تاثیر تعدیل کننده ای را نیز در ارتباط بین رضایت شغلی و مشارکت شغلی ارائه می دهد، ولی بازاریابی داخلی، تعدیل گر ارتباط بین رضایت شغلی و تمایل به ترک شغل کارکنان بانک نیست. اصالت / ارزش: این مطالعه، درک مربوط به دامنه بازاریابی داخلی را با بررسی تاثیرات واسطه گر و تعدیل کننده آن روی تعامل بین رفتار کارمندان بخش بانکداری، گسترش می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this paper is to verify the relationship of job satisfaction in the banking sector with its antecedent constructs (financial rewards and psychological rewards) and the mediating role of internal marketing in this relationship and to verify the relationship between job satisfaction in the banking sector and its consequent constructs (work engagement and the intention to leave) and the moderating effect of internal marketing on this relationship. Design/methodology/approach: The paper adopts a quantitative, descriptive, cross-sectional research methodology. Data are collected through an online questionnaire, which involves 355 bank employees. Partial least squares–structural equation modeling is used to verify the predicted relationships. Findings: The results show that internal marketing tends to mediate the relationship between financial rewards and job satisfaction and the relationship between psychological rewards and job satisfaction. Internal marketing presents a moderating effect on the relationship between job satisfaction and work engagement, but internal marketing does not moderate the relationship between job satisfaction and the intention to leave the bank. Originality/value: This study expands the understanding of the scope of internal marketing by exploring its mediating and moderating effects on the interactions among the behaviors of banking sector employees.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی در بانکداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi