دانلود ترجمه مقاله درک رابطه بین رویکرد سبز و ابزارهای نوآوری بازاریابی در بخش نوشیدنی
عنوان فارسی |
درک رابطه بین رویکرد سبز و ابزارهای نوآوری بازاریابی در بخش نوشیدنی |
عنوان انگلیسی |
Understanding the relationship between green approach and marketing innovations tools in the wine sector |
کلمات کلیدی : |
  پایداری؛ جهت گیری سبز؛ نوآوری بازاریابی؛ صنعت نوشیدنی؛ منطقه آپولیا |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 1 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مواد و روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – در طول سالیان گذشته، پژوهش های مربوط به پایداری به دلیل اهمیت رو به رشد جهت گیری های سبز در فرآیندهای خرید مشتریان بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. به طور خاص، در زمینه رفتار سازگار با محیط زیست تولید کنندگان صنعت نوشیدنی، از نظر تولید نوشیدنی هایی ارگانیک، ضایعات کشاورزی قابل بازیافت، استفاده بهینه از آب، می تواند تغییرات چشک گیری در زمینه تمایز محصولات ایجاد کرده و چالش های جدیدی به وجود آورد. درک انتظارات مشتریان و تمایلات جدید برای خرید با استفاده از ابزارهای بازاریابی، تولیدکنندگان را بر آن داشته تا نوآوری های سبزگرایی را اتخاذ کنند. بنابراین، این پژوهش رابطه بین ابزارهای نوآوری بازاریابی و رویکرد سبز شرکتی را مورد بررسی قرار داده است. پرسشنامه های آنلاین ساختاری به منظور مشخص کردن دیدگاه های 280 کارخانه فعال در این زمینه در منطقه آپولیا، در جنوب ایتالیا مورد استفاده قرار گرفته که تاریخچه ای طولانی در زمینه تولید نوشیدنی دارد. یافته های این پژوهش نشان می دهند که تولید کنندگانی با ابزارهای نوآوری بازاریابی رویکرد بهتری در سازگاری با محیط زیست دارند زیرا جهت گیری پایداری را می توان موضوعی مهم در چارچوب چالش های رقابت شرکتی در نظر گرفت. نهایتاً، مفاهیمی روی اهمیت اتخاذ بازاریابی مناسب و ابزارهای ارتباطی تأکید کرده اند تا تولید کنندگان را به سمت توسعه پایدار سوق دهند.
Over the last years, research about sustainability has been interesting due to growing importance of green orientation in the consumer purchasing process. In particular, in the wine industry producers’ environment-friendly behaviour, in terms of organic winemaking, agricultural waste recovery, 20 efficient water use, can represent a high-powered chance to differentiate products and to face new market challenges. Understanding consumer expectations and new purchasing trends by means of marketing tools leads the wine producers to adopt green oriented innovations. Therefore, this research sought to investigate the relationship between marketing innovation tools and green firm approach. Structured on-line questionnaires were used to ascertain the views of 280 wineries in Apulia region, in South Italy, that has a very long history as a wine producer. Findings of this study indicate that wineries with marketing innovative tools seem to have a more eco-friendly approach, since the sustainability orientation can be considered a crucial issue in the framework of the new firm competitiveness challenges. Finally, implications shed some light on the importance of adopting suitable marketing and communication tools to address wineries towards sustainability based trends.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.