دانلود ترجمه مقاله فناوری نوظهور به عنوان بستری برای نوآوری و شکل گیری بازار

عنوان فارسی

فناوری نوظهور به عنوان بستری برای نوآوری و شکل گیری بازار

عنوان انگلیسی

Emerging technology as a platform for market shaping and innovation

کلمات کلیدی :

  شکل گیری بازار؛ تکنولوژی؛ مراقبت از سلامت؛ نوآوری در بازار؛ 5G

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 46
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. پیشینه و هدف 2. نوآوری و شکل گیری بازار 3. شکل گیری بازار به واسطه تکنولوژی تغییرات بازار ناشی از تکنولوژی 4. روش تحقیق 5. یافته ها 6. بحث و بررسی و دلالت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقالات «شکل بندی بازار»، بازارها را به صورت پیامدهای اقدامات عمدی و طراحی شده، ترسیم می کند. درحالی که توسعه فنآوری می تواند باعث شتاب گرفتن تغییرات در بازار شود، اما شکل دهنده های بازار، اغلب خودشان فنآوری را توسعه نمی دهند. از آنجایی که به فنآوریهای مکمل اتکا می کنند، و در نتیجه روش های جدید تلفیق منابع و خلق ارزش کمکی را بوجود می آورند، این رشته توجه ویژه ای به نقش فنآوری در شکل دهی بازار و نوآوری، نداشته است. برای پیشبرد این مقالات، از نظر مفهومی بین فنآوری «به عنوان یک پیشنهاد بازاری» و «به عنوان یک بستر برای شکل دهی بازار و نوآوری» تمایز قائل می شویم. از طریق بکارگیری یک مطالعه دلفی ساختارمند در مورد تاثیر فنآوری 5G بر بازار مراقبت از سلامت، 9 تغییر بازاری مهم و محتمل ناشی از 5G را شناسایی می کنیم. با تاکید بر شمول گسترده فعالان بازار برای رسیدن به یک دیدگاه کلی تر از تغییرات بازاری بوجود آمده بوسیله فنآوری های نوظهور، در پژوهش در مورد تغییر بازار، مشارکت ادبی می کنیم. پیشینه و هدف: جریان اصلی بازاریابی، در حالت متداول بر این فرض بنا نهاده شده بود که بازارها از قبل وجود داشته اند و شرکت ها وارد یک زمینه موجود و از پیش تعیین شده می شوند که در آن فرصت ها را کشف می کنند (رجوع کنید به کوویلو و جوزف، 2012). از این نظر، بازار، فراتر از کنترل شرکت است و شرکت به ملزمات محیط تجاری خود واکنش می دهد. اخثراً، محققان بازاریابی بتازگی این دیدگاه نئوکلاسیک بازارها را مورد چالش و تردید قرار داده اند و از در نظر گرفتن بازارها به عنوان زمینه های از پیش موجود و معین، به سمت در نظر گرفتن بازارها به عنوان نهادهای اجرا شده و ارائه شده توسط فعالان مختلف بازار، سوق پیدا کرده اند. این تغییر در تعریف و مفهوم سازی بازارها، بر اهمیت شرکت هایی که فعالانه بازارها را با گزاره های بازاری، ترسیم می کنند، تاکید می کند (گیجر و همکاران، 2012؛ کیلبرگ و هلگسون، 2006؛ استورباکا و ننونن، 2011).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Market shaping literature portrays markets as outcomes of deliberate and designed actions. While technological development might accelerate changes in the market, market-shapers do not often develop technology themselves. As they rely on complementary technologies, enabling new ways to integrate resources and co-create value, the field has not paid particular attention to the role of technology in market shaping and innovation. To advance the literature, we conceptually differentiate between technology “as a market offering” and “as a platform for market shaping and innovation”. Through incorporating a structured Delphi study on the impact of 5G technology on the healthcare market, we identify nine important and probable market changes induced by 5G. We contribute to research on market change by highlighting a broad inclusion of market actors for a more holistic view of market changes introduced by emerging technology. Background and purpose: Mainstream marketing has conventionally been built on the assumption that markets pre-exist, and firms enter a predetermined, existing context, in which they discover opportunities (cf. Coviello & Joseph, 2012). In this view, the market is beyond the control of the firm, and the firm reacts to the requirements of its business environment. Recently, marketing scholars have started questioning this neoclassical view of markets and have shifted from treating markets as pre-existing and given contexts toward viewing markets as entities performed and represented by various market actors. The change in the conceptualization of markets has underlined the importance of companies actively scripting markets with market propositions (Geiger et al., 2012, Kjellberg and Helgesson, 2006, Storbacka and Nenonen, 2011).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فناوری نوظهور به عنوان بستری برای نوآوری و شکل گیری بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi