دانلود ترجمه مقاله نوآوری های بازاریابی در طول یک بحران جهانی: واکنش شرکت ها به COVID-19

عنوان فارسی :

نوآوری های بازاریابی در طول یک بحران جهانی: مطالعه ای بر واکنش شرکت های چینی به بیماری COVID-19

عنوان انگلیسی :

Marketing innovations during a global crisis: A study of China firms’ response to COVID-19

کلمات کلیدی :

  بحران COVID-19؛ شرکت ها در چین؛ نوع شناسی؛ استراتژی های نوآوری بازاریابی؛ قابلیت های پویا؛ وابستگی به منابع

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چالش هایی برای شرکت ها در زمان بحران COVID-19 3. نوع شناسی استراتژی های نوآوری بازاریابی در زمان بحران COVID-19 4. انتخاب ها و پیاده سازی یک استراتژی نوآوری بازاریابی خاص 5. بحث و بررسی و دلالت ها 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

As a worldwide disaster, the COVID-19 crisis is profoundly affecting the development of the global economy and threatening the survival of firms worldwide. It seems unavoidable that this natural disruption has hit the global economy and produced a huge crisis for firms. This study explores how firms in China are innovating their marketing strategies by critically identifying the typology of firms’ marketing innovations using two dimensions, namely, motivation for innovations and the level of collaborative innovations. This research also explores the influence of the external environment, internal advantages (e.g., dynamic capabilities and resource dependence), and characteristics of firms on Chinese firms’ choice and implementation of marketing innovation strategies. It provides valuable insights for firms to respond successfully to similar crisis events in the future. Introduction: The COVID-19 crisis, as a worldwide disaster, has a significantly negative impact on the development of the global economy. The latest data show that in China, although the government took effective measures to stop the virus from spreading, GDP in the first quarter of 2020 fell by 6.8% in comparison with an increase of 6.1% in 2019 (National Bureau of Statistics of China, 2020). At same time, it is obvious that this worldwide disaster has also brought a huge crisis to firms not only in China but also in most countries, which has attracted attention to research on what firms should do to survive unexpected disasters in the future. This sudden crisis requires firms worldwide and in China to formulate and implement proper strategies for crisis management.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

به عنوان یک فاجعه جهانی، بحران کووید 19 به شدت بر توسعه اقتصاد جهانی اثر گذاشته و بقاء شرکت های سراسر جهان را تهدید می کند. به نظر می رسد این فاجعه طبیعی اقتصاد جهانی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بحران بزرگی برای شرکت ها ایجاد کرده است. این مطالعه به بررسی نحوه عملکرد شرکت های چینی در نوآوری استراتژی های بازاریابی با شناسایی نوع نوآوری های بازاریابی شرکت ها با استفاده از دو بُعد یعنی انگیزه برای نوآوری و سطح نوآوری های مشارکتی می پردازد. این پژوهش به بررسی تاثیر محیط خارجی، مزایای داخلی (مانند قابلیت های پویا و وابستگی منابع) و ویژگی های شرکت های چینی در انتخاب و اجراء استراتژی های نوآوری بازاریابی می پردازد، همچنین اطلاعات ارزشمندی به شرکت ها به منظور واکنش موفق به وقایع بحران مشابه در آینده ارائه می دهد. مقدمه: بحران کووید 19 به عنوان یک فاجعه جهانی دارای تاثیر منفی قابل توجهی بر توسعه اقتصاد جهانی است. تازه ترین اطلاعات در این زمینه نشان می دهد که در چین با وجودی که دولت اقدامات ویژه ای برای توقف گسترش این ویروس انجام داده، اما تولید ناخالص داخلی در این کشور در چهار ماهه اول سال 2020 تا 6.8 درصد در مقایسه با افزایش 6.1 درصدی در سال 2019 کاهش یافت (دفتر ملی آمار چین، 2020). همزمان، بدیهی است که این فاجعه جهانی شرکت های چینی و همچنین شرکت های اکثر کشورهای دیگر را با بحران شدیدی روبرو کرده و به همین دلیل توجه تحقیقاتی زیادی در رابطه با اقداماتی که این شرکت ها برای بقاء خود در آینده باید انجام دهند، شده است. این بحران ناگهانی شرکت های چینی و سایر نقاط جهان را مجبور به تدوین و اجراء استراتژی های مناسب برای مدیریت بحران کرده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نوآوری های بازاریابی در طول یک بحران جهانی: واکنش شرکت ها به COVID-19”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.