دانلود ترجمه مقاله متاورس در بازاریابی خدمات: مروری کلی

عنوان فارسی

متاورس در بازاریابی خدمات: مروری کلی و جهت گیری های پژوهشی آینده

عنوان انگلیسی

Metaverse in services marketing: an overview and future research directions

کلمات کلیدی :

  متاورس؛ صنعت خدمات؛ تجربه؛ جستجوی اطلاعات؛ مشارکت؛ سردرگمی؛ بازاریابی خدمات؛ تصمیم گیری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 34 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 128
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش های تحقیقاتی آینده 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – با اینکه متاورس هنوز در مراحل اولیه خود به سر می برد، اما احتمالاً انقلابی در بازاریابی و مدیریت خدمات با به چالش کشیدن استراتژی های تجاری، هنجارهای مصرف کننده و شیوه های بازاریابی کنونی، بوجود خواهد آورد. با این حال، اکثر پژوهش های موجود بر خلق مشارکتی تجربیات متاورس از نظر تعامل تاکید می کنند، نه خلق مشارکتی فرآیند تجربی خرید محصولات و خدمات واقعی. این مطالعه، چارچوبی مفهومی پیشنهاد می دهد و توضیح می دهد که چگونه و چرا متاورس، تاثیر بسزایی بر خلق و ارائه تجربیات خدمات، بازاریابی آن تجربیات و خلق مشارکتی فرآیند تجربه خرید از طریق فراهم کردن مزایای کارکردی و لذتبخش برای ذینفعان مختلف خواهد داشت. همچنین این مطالعه در مورد پتانسیل متاورس در برطرف کردن ریسک های تصمیم نسبت داده شده به عدم قطعیت های مرتبط با محصولات پیشنهادی مربوط به تجربه خدمات، اضافه بار اطلاعات و سردرگمی در اکوسیستم های بازاریابی و تجربه خدمات مشتری، بحث می کند. از آنجایی که پذیرش متاورس دلالت های بسزایی برای همه ذینفعان دارد و در عین حال چالش هایی بوجود می آورد، دلالت های متاورس و چالش های مرتبط نیز به بحث گذاشته می شوند. همچنین، این مطالعه یک دستور کار پژوهشی برای بررسی تاثیرات احتمالی متاورس بر صنایع خدمات فراهم می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Although it is still at the inception stage, the Metaverse is likely to revolutionize service marketing and management by disrupting existing business strategies, consumer norms, and marketing practices. However, most of the existing research focuses on the co-creation of metaverstic experiences in terms of interaction, but not on the co-creation of the purchase experience process of the actual products and services. This study proposes a conceptual framework that explains how and why the Metaverse will have significant impacts on creation and delivery of service experiences, the marketing of those experiences, and the co-creation of the purchase experience process through the provision of functional and hedonic benefits to various stakeholders. This study also discusses the potential of Metaverse in mitigating decision risks attributed to uncertainties associated with service experience offerings, information overload, and confusion in the marketing ecosystems and customers’ service experience journey. Since the adoption of the Metaverse will have significant implications for all stakeholders while presenting challenges, implications of the Metaverse and the associated challenges are discussed. This study also provides a research agenda to investigate the possible impacts of the Metaverse on service industries.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله متاورس در بازاریابی خدمات: مروری کلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi