دانلود ترجمه مقاله تاثیر شیوه های بازاریابی داخلی بر قصد ترک شغل کارکنان

عنوان فارسی

تاثیر شیوه های بازاریابی داخلی بر قصد ترک شغل کارکنان: مطالعه بیمارستان های خصوصی در اردن

عنوان انگلیسی

The influence of Internal Marketing Practices on the employees’ intention to leave: A study of the private hospitals in Jordan

کلمات کلیدی :

  بازاریابی داخلی؛ قصد ترک شغل کارکنان؛ محیط بیمارستان

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : SERSC
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 66
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
74,900 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری تاثیر شیوه های بازاریابی داخلی بر قصد ترک شغل کارکنان 3. چارچوب پژوهش 4. روش تحقیق 5. بحث و بررسی 6. پیامدهای مدیریتی 7. محدودیت ها و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از این تحقیق کشف این موضوع است که آیا قصد ترک شغل کارکنان تحت تاثیر شیوه های بازاریابی داخلی در بیمارستان های خصوصی واقع اَمان قرار دارد یا خیر. جمعیت مورد پژوهش شامل همه پزشکان شاغل در بیمارستان های خصوصی اُمان با استفاده از پرسشنامه توسعه یافته بر اساس مطالعات قبلی بود که 142 پاسخ کامل و معتبر از جمعیت مورد مطالعه جمع آوری شد. به منظور دستیابی به اهداف تحقیق و تست فرضیات، از رگرسیون چندگانه استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که شیوه های بازاریابی داخلی (توانمندسازی، برنامه های آموزش، پاداش ها و انگیزه ها، پشتیبانی اداری و ارتباطات داخلی) دارای تاثیر آماری معنی داری بر قصد ترک شغل کارکنان است. یافته های این مطالعه دارای پیامدهای مهمی برای مدیران و تصمیم گیرندگان بیمارستان های خصوصی در اُمان است. مقدمه: با توجه به رقابت شدید و انقلاب جهانی در زمینه ارتباطات، پی بردن به اسرار مربوط به دستیابی به بهترین رفتار بازاریابی و اسرار بقاء و توسعه این سازمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. محققان به دنبال یافتن دلایل پشت پایداری و توانایی انجام کار در بازارهای محلی و جهانی و مشکلاتی که باعث شکست برخی سازمان های دیگر می شوند و همچنین یافتن و ایجاد راه حل های مناسب برای دستیابی به مزیت رقابتی هستند. در نهایت، به دنبال یافتن اهداف استراتژیک مالی و عملکردی و دلیل تاسیس این سازمان ها هستند. سازمان ها متوجه شده اند که یکی از حیاتی ترین دارایی های هر سازمانی کارمندان آن است (ایسک و آلتونگلو، 2016)، همچنین دریافتند که اساس کار پیشگام، رویکرد قوی به منظور تداوم و رقابت موفق، کاربرد مفهوم "بازاریابی داخلی" است. طبق نظر گیلمور (2000)، کارکنان را می توان به عنوان یک بازار داخلی در سازمان ارزیابی کرد. هیچ کس نمی تواند اهمیت حضور کارکنان را انکار کند، در صورتی که کارکنان در همه شرایط شرکت حضور داشته باشند، ضعف، رکود و سرخوردگی به دلیل اعتقاد آن ها به چشم اندازهای روشن و توانایی درک مشکلی که نیازمند درمان است، قابل توجه است. بنابراین، کارکنان به عنوان ابزاری در نظر گرفته می شوندکه از طریق آن کیفیت خدمات یا محصول بهبود یافته و همچنین بهبود مستمری در بقاء و رقابت پذیری سازمان ایجاد می شود، این امر تنها با تقویت کارکنان و تلاش به منظور دستیابی به هویت آن ها در خانه دوم یعنی سازمان و همچنین با فراهم کردن پتانسیل لازم برای انجام برنامه های آن ها، انگیزه های مادی و معنوی و دادن فرصت به آن ها به منظور بیان دیدگاه هایشان که باعث تعالی سازمان ها می گردد و ارتقاء دسترسی آن ها به مرحله تداوم و بقاء دائمی امکانپذیر است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research aimed to find out whether the employee’s intention to leave is affected by the internal marketing practices in private hospitals located in Amman or not. The population of the research is consisted of all doctors working at the private hospitals in Amman, using a questionnaire developed based on previous studies, 142 complete and valid responses collected from the study population. To achieve the research objectives, and to test hypotheses, Multiple Regression was used. The research's findings showed that internal marketing practices (Empowerment, Training programs, Rewards and motivations, Administrative support, and internal communication) had a statistically significant effect on employee's intention to leave. The findings of the study have important implications for managers and decision makers of the private hospitals in Amman. Introduction: In light of the strong competition and the global communications revolution, many are wondering about the secrets of achieving the best internal marketing behavior, others are wondering about the secrets of the survival and development of these organizations. Researchers are looking for reasons behind steadfastness and ability to complete within the local and global markets, the problems that have caused the crucible of failure in some other organizations, and they looking for finding and creating an appropriate solutions to achieve the competitive advantage. Eventually, this will achieve functional and financial strategic goals and the reason for which these organizations were established. Organizations are realizing that one of the most crucial assets is the employee (Isik & Altunoglu,2016 ), they found that the foundation of the pioneering work, the strong approach to the continuation and competition successfully, is the application of the concept "internal marketing". According to Gilmore (2000), employees can be evaluated as an internal market within the organization. Nobody can deny the importance of staff presence, it will be more remarkable if staff are present in all company's conditions; weakness, stagnation and frustration because of their belief in clear visions and the ability to sense the problem that requires treatment. So, employees are considered as the tool, through which the quality of the services or products is improved, as well as the continuous improvement of the organizations' survival and competitiveness; this is done only by strengthening them, and seeking to achieve their identity at their second home, also by providing them the necessary potential of programs, material and moral incentives, as well as giving them the opportunity to express their own points of view that elevate those organizations, and promote their access to permanent continuity and survival stage.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 17 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 10 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 74,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر شیوه های بازاریابی داخلی بر قصد ترک شغل کارکنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi