دانلود ترجمه مقاله تاثیر مغایرات عملکردی روی ظرفیت های بازاریابی

عنوان فارسی

تاثیر مغایرات عملکردی روی ظرفیت های بازاریابی در روابط کانال

عنوان انگلیسی

Influence of functional conflicts on marketing capability in channel relationships

کلمات کلیدی :

  تعارضات عملکردی؛ به اشتراک گذاری دانش؛ قابلیت نوآوری؛ قابلیت پاسخگویی؛ کیفیت روابط

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 91
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. استنتاج منطقی فرضیات و ساخت مدل نظری 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده ها و تست فرضیات 6. نتایج 7. بحث و بررسی و مفاهیم

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مشارکت های نظری: این مطالعه تجربی، نحوه تاثیر تعارض های عملکردی روی قابلیت های بازاریابی را با تاثیر رفتار به اشتراک گذاری دانش در میان اعضای کانال در روابطی درون سازمانی و بلند مدت مورد آنالیز و تحلیل قرار داده است. این مطالعه، سه مشارکت مجزا در بین مقالات مربوط به بازاریابی صنعتی و کسب و کارهای خدماتی داشته است. اولا، مطالعه تجربی، شواهدی از تاثیرات مثبت تضادهای عملکردی در روابط کانال ارائه داده است. با نشان دادن تاثیرات فراوانی این تضادها روی رابطه بین تضاد عملکردی و به اشتراک گذاری دانش، این مقاله به بسط مقالات دیکر در زمینه تاثیر مثبت تضادهای عملکردی پرداخته است. لوش (1976) استدلال کرده که تضادهعا دارای دو بعد می باشند: تکرار و شدت (سطح). به منظور عملکردی بودن طرح، تضادها باید در سطح مشخصی باشند (بولدینگ، 1965؛ رزنبلوم، 1973؛ وینستد و هانت، 2015). این مطالعه نشان داده که هرچقدر تضاد عملکردی درک شده قوی تر باشد، انگیزه و رفتار به اشتراک گذاری دانش در بین اعضای کانال قوی تر می گردد. به دست آوردن چنین اطلاعات به اشتراک گذاشته شده ای باعث بهبود قابلیت های بازاریابی می گردد. این یافته ها با مقالات ارائه شده در این زمینه در تطابق بوده و نشان داده شده که این تضادها همیشه هم مضر نیستند. با این حال، مطالعات موجود بر تاثیر سطح این تضاد روی روابط تمرکز داشته و مشخصه های دیگر تضاد را نادیده گرفته است. نتایج نشان می دهند که هرچقدر این تکرار در تضادها افزایش یابد، تاثیرات مثبت تضادهای عملکردی کاهش پیدا می کنند. یافته های ما به شفاف سازی تاثیرات مثبت این تضادها روی سازمان ها کمک می کنند. دوما، سهم این مطالعه در بین مقالات مربوط به اشتراک دانش در روابط کانال با نشان دادن این موضوع است که آن منجر به تغییرات و تحولاتی در رفتارها و عملکردهای سازمانی می گردد (سیتا نیزمالا کومارمی و چیتال، 2012).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Theoretical contributions: This empirical study analyzes how functional conflict influences marketing capability by influencing knowledge-sharing behavior among channel members within long-term inter-organizational relationships. This study makes three distinct contributions to the literature on industrial marketing and service business. First, this empirical study provides evidence of the positive effects of functional conflicts in channel relationships. By demonstrating the influence of conflict frequency on the relationship between functional conflict and knowledge sharing, this article extends the literature on the positive effects of functional conflict. Lusch (1976) argues that conflicts have two dimensions: frequency and intensity (level). To be functional, conflicts must be at a certain level (Boulding, 1965; Rosenbloom, 1973; Winsted & Hunt, 2015). This study shows that the stronger the perceived functional conflict, the stronger the motivation and knowledge- sharing behavior of the channel members. Acquiring such shared information improves marketing capability. This finding is consistent with the consensus in the literature that conflict is not always harmful. However, extant studies focus on the influence of the level of conflict on the relationships and neglect another feature of conflict: conflict frequency. The results show that as the conflict frequency increases, the positive effects of the functional conflicts diminish. Our finding helps clarify when conflicts have a positive effect on organizations. Second, this study contributes to the literature on knowledge sharing in channel relationships, by showing that it leads to changes in organizational behavior and performance (Sita Nirmala Kumaraswamy & Chitale, 2012).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 و 14 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر مغایرات عملکردی روی ظرفیت های بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi