دانلود ترجمه مقاله مروری مفهومی بر بازاریابی کارآفرینانه و پایداری کسب و کار
عنوان فارسی |
مروری مفهومی بر بازاریابی کارآفرینانه و پایداری کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط |
عنوان انگلیسی |
A conceptual review on entrepreneurial marketing and business sustainability in small and medium enterprises |
کلمات کلیدی : |
  پایداری کسب و کار؛ بازاریابی کارآفرینانه؛ شرکت های کوچک و متوسط |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 153 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مدل مفهومی 4. نتیجه گیری و تحقیقات آینده
چکیده – هدف این مقاله این است که به مرور مقالات موجود در زمینه بازاریابی کارآفرینانه و پایداری کسب و کارها بپردازد و در عین حال، دیدگاه های محققان مختلف در مورد روابط بین این ساختارها را توضیح دهد. تجزیه و تحلیل جامعی بر روی مقالات پیشین که به این مفاهیم پرداخته بودند، انجام شد تا بینش بهتر و دانش عمیقی در مورد روند مطالعات قبلی در زمینه بازاریابی کارآفرینانه و پایداری کسب و کار شرکت های کوچک و متوسط (SME) به دست آید. اغلب در این مقالات، فرض شده است که بازاریابی کارآفرینانه یک استراتژی کلیدی برای هدایت و تعیین پایداری کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط می باشد. بنابراین، برخی از گزاره ها با اشاره به این که مقالات بررسی شده، مبنایی برای تحقیقات تجربی در آینده هستند، به بررسی اثرات ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر پایداری کسب و کار شرکت های کوچک و متوسط می پردازند. این مطالعه با اشاره به زمینه شرکت های کوچک و متوسط، به دانش فعلی در مورد ارتباط بین ابعاد بازاریابی کارآفرینانه، (یعنی ارزش آفرینی، پیشرو بودن، مشتری گرایی، اهرمی کردن منابع و نوآوری) و پایداری کسب و کار کمک بزرگی می کند. همچنین این مقاله به شکاف های موجود در مقالات بازاریابی کارآفرینانه و پایداری کسب و کار می پردازد و مسیرهایی را برای مطالعات تجربی آینده ارائه می کند. مقدمه: اصطلاح «پایداری کسب و کار» از مبحث نحوه اعمال موثر مفهوم پایداری در شرکت ها، نشات گرفته است. برخی از محققان، پایداری کسب و کار را به عنوان رویکرد شرکت در دستیابی به رقابت طلبی در کسب و کار در حین استفاده از استراتژی های پایدار تعریف کرده اند [10,41,110,112]. بنابراین، آنها به وجود پایداری در رویکردهایی توجه نشان دادند که منجر به نوآوری، یکپارچگی و همکاری در محیط کسب و کار می شود [68,112,116]. پوجاسک [99] پایداری کسب و کار را به عنوان یک ابزار تلفیقی تعریف کرد که برای پرداختن به ماموریت و چشم انداز یک شرکت استفاده می شود. کارآفرینان به منظور دستیابی به مأموریت یک شرکت، بر منابع، تکنیک ها و استراتژی های موجود تمرکز می کنند [66]. آنها در صورتیکه یک رویکرد پایدار را برای استفاده از منابع و استراتژی ها انتخاب کنند، موفق به دستیابی به رقابت در سطح بالا می شوند [60،98،99]. از این منظر، می توان پایداری کسب و کار را به عنوان رویکرد استراتژیکی تعریف کرد که توسط کارآفرینان به منظور افزایش مزیت های رقابتی در بازارهای هدف دنبال می شود.
This paper aims to review the current literature on entrepreneurial marketing and business sustainability while explaining various scholars’ views on the relationships between these constructs. A comprehensive analysis of the previous literature on these concepts was conducted to gain better insights and in-depth knowledge regarding the trends in the past studies related to the entrepreneurial marketing and Small and Medium Enterprises’ (SME) business sustainability. It is often postulated in the literature that entrepreneurial marketing represents a key strategy for driving and determining SMEs’ business sustainability. Therefore, some propositions were suggested with reference to the examined literature as a basis for the future empirical investigation to examine effects of entrepreneurial marketing dimensions on SME business sustainability. The study provides a key contribution to current knowledge on the linkages among the entrepreneurial marketing dimensions, namely value creation, proactiveness, customer intensity, resource leveraging, and innovativeness) and business sustainability with reference to SME's context. This paper also addresses existing gaps in the literature on entrepreneurial marketing and business sustainability and put forward directions for future empirical studies. Introduction: The term ‘business sustainability’ has originated from the discussion on how a sustainability concept can be effectively applied to enterprises. Some researchers have defined business sustainability as an enterprise’ approach to achieve business competitiveness while using sustainable strategies [10,41,110,112]. Thus, they have paid attention to the existence of sustainability in approaches that lead to innovation, integration, and collaboration in the business environment [68,112,116]. Pojasek [99] defined business sustainability as a composite means that are used to address a company's mission and vision. In attaining the mission of a firm, entrepreneurs focus on available resources, techniques, and strategies [66]. They succeed in achieving the high-level competitiveness if they choose a sustainable approach to utilize resources and strategies [60,98,99]. From this perspective, it is possible to define business sustainability as a strategic approach followed by entrepreneurs to increase their competitive advantages in target markets.
ترجمه این مقاله در 27 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 23 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.