دانلود ترجمه مقاله نقش مدیریت دسته بندی در تثبیت موقعیت مد سریع
عنوان فارسی |
مد سریع نیاز به بازاریابی سریع دارد: نقش مدیریت دسته بندی در تثبیت موقعیت مد سریع |
عنوان انگلیسی |
Fast fashion requires fast marketing: The role of category management in fast fashion positioning |
کلمات کلیدی : |
  رضایت مشتری؛ مدیریت زنجیره ی تامین؛ صنعت مد؛ خرده فروشی؛ روابط خرید و فروش |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2006 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر ادبیات پژوهشی 3. مد سریع - مرحله ی بعدیِ مشارکت 4. سازماندهی موقعیت مد سریع - مدیریت دسته بندی 5. روش تحقیق 6. مدیریت دسته بندی در بخش مد 7. بازاریابی سریع 8. نتیجه گیری
مقدمه: "مُد سریع"، اصطلاحی است که برای شاخص کردن یک کالا در میان سایر کالاهای دیگر از آن استفاده می شود؛ به عبارت دیگر، منظور از مد سریع، راهبردهایی هستند که خرده فروشان از آنها استفاده می کنند تا بدین ترتیب بتوانند در میان مجموعه کالاهای فعلی، مُد فعلی و مُد آینده ی خود را به سرعت به نمایش بگذارند (Fernie et al., 2004)؛ با توجه به فرایندهای مدیریت اثربخشِ کالا، می توان گفت که این اصطلاح، مسائل مهمی را مطرح می کند. در بخش خرده فروشیِ مواد غذایی، راهبردهای مدیریت دسته بندی (CM)، به دنبال آن هستند كه میان مشتری و خرده فروش (به عنوان تامین کننده) ارتباط برقرار نمایند تا بدین ترتیب همکاری بیشتری میان آنها برقرار شده و از این رو پاسخ های بیشتری به فرصت های بازار ارائه شود. CM تحت عنوانِ "مدیریت راهبردیِ گروه هایی از محصولات، از طریق مشارکت های تجاری، تعریف می شود که هدف از این مدیریت، به حداکثر رساندن فروش و به حداکثر رساندن سود حاصل از فروش، از طریق برآورده کردن نیازهای مشتری می باشد"؛ CM ثابت کرده است که یک راه کارآمد و موثر برای شرکت های موادغذایی است، به طوریکه شرکت ها با استفاده از آن می توانند به سرعت به روندهای بازار پاسخ دهند؛ پس بدین ترتیب احتمالا منطقی است که فرض کنیم، یک رویکردِ CM می تواند به عنوان پاسخی برای مدیریت موثرِ کالاهای مُد، که به سرعت در حال تغییر هستند، به کار برده شود. براساس مروری بر ادبیات پژوهشیِ CM و همچنین براساس تحلیل چند نمونه ی موردی از راهبردهای مدیریت کالا که توسط پیشگامان خرده فروشی های مد سریع بریتانیا مورد استفاده قرار گرفته اند، می توان گفت که هدفِ این مقاله، بررسی سهمِ CM به عنوان یک ابزار توسعه ی راهبردی کسب و کار، به منظور تثبیت موقعیت مد سریع در بخش خرده فروشیِ مُد می باشد. یافته های این تحقیق، پایه ای برای توسعه ی یک چارچوب مفهومی پیشنهاد می کنند که هدف از این چارچوب، این است که از یک رویکرد CM برای پیشرفت و توسعه ی جهت گیری یک کسب و کارِ مُد سریع استفاده شود.
Introduction: “Fast fashion” – the term used to denote among other things, the strategies that Retailers adopt in order to reflect current and emerging trends quickly and effectively in current merchandise assortments (Fernie et al., 2004) raises important issues with respect to the processes of effective merchandise management. Within the retail grocery sector, category management (CM) strategies have been adopted which seek to re-align retail buyer and manufacturer, (as supplier) relationships to make these more collaborative and hence more responsive to market opportunity. Defined as “the strategic management of product groups through trade partnerships, which aims to maximise sales and profits by satisfying customer needs” (IGD, 2002, p. 1), CM has proved to be an efficient and effective way for food companies to quickly respond to market trends as these emerge – and as such it is perhaps reasonable to assume that a CM approach may have application as a response to the effective management of fast changing fashion merchandise. Drawing from a review of the CM literature and based upon a multi-case study analysis of the merchandise management strategies of leading British fast fashion retailers, the aim of this paper is to examine the contribution of CM as a strategic business development tool for the adoption of a fast fashion positioning with the fashion retail sector. The research findings provide the basis for the development of a conceptual framework which proposes that a CM approach contributes to the advancement and development of a fast fashion business orientation.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 9 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.