دانلود ترجمه مقاله بررسی عملکرد بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط

عنوان فارسی

عملکرد بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط (SMEها): نقش واسط قابلیت ورود به بازار

عنوان انگلیسی

SMEs’ marketing performance: the mediating role of market entry capability

کلمات کلیدی :

  سرمایه ارتباطی؛ قابلیت ورود به بازار؛ صلاحیت شبکه؛ عملکرد بازاریابی SMEها

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 142
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. فرضیات 4. متغیرهای کنترل 5. مواد و روش 6. آنالیز و نتایج تحقیق 7. نتایج 8. بررسی نتایج 9. دلالت ها 10. مشارکت در دانش 11. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف – هدف این مطالعه، بررسی شواهد تجربی رابطه بین سرمایه رابطه ای، شایستگی شبکه ای و قابلیت های ورود به بازار بر عملکرد بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط (SMEهای) تولید اثاثیه صادراتی در جاوای مرکزی، اندونزی، می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد – این مطالعه از یک رویکرد پژوهشی کمیتی برای بررسی رابطه بین سرمایه رابطه ای، شایستگی شبکه ای، قابلیت های ورود به بازار و عملکرد بازاریابی استفاده می کند. برای دستیابی به اهداف پژوهش، داده ها از مدیران یا صاحبان صادرات اثاثیه در جاوای مرکزی، اندونزی، گردآوری شدند. با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری و بعد از تحلیل یک سری عامل اکتشافی و تایید کننده، نویسندگان یک مدل یکپارچه از رابطه بین سرمایه رابطه ای، شایستگی شبکه ای، قابلیت های ورود به بازار و عملکرد بازاریابی را مورد بررسی قرار دادند. یافته ها – نتیجه این مطالعه بیان می کند که سرمایه رابطه ای تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد بازاریابی دارد. سرمایه رابطه ای، تاثیر معناداری بر قابلیت های ورود به بازار ندارد. شایستگی شبکه ای تاثیر مثبتی بر قابلیت های ورود به بازار دارد. قابلیت های ورود به بازار، تاثیر مثبتی بر عملکرد بازاریابی دارد. نتایج دیگر همچنین نشان می دهند که قابلیت های ورود به بازار می توانند میانجی تاثیر شایستگی شبکه ای و عملکرد بازاریابی باشند. محدودیت های پژوهش/دلالت ها – محدودیت این پژوهش این است که پاسخگران این پژوهش، بسیار متنوع هستند، اگر از جنبه توسعه کسب و کار اثاثیه و مبلمان، در نظر گرفته شوند، درحالی که بسیاری از پاسخگران درک کافی از پرسشنامه توزیع شده ندارند. این پژوهش تنها در ناحیه صنعتی مبلمان و اثاثیه SME ها، انجام شده است، بنابراین به بخش های سازمانی دیگر قابل تعمیم نیست. تاثیر گذاری سرمایه رابطه ای باعث می شود که قابلیت ورود به بازار با نظریه ساخته شده، مناسب نباشد. علت آن است که بعد غیردقیق قابلیت ورود به بازار در این پژوهش بکار گرفته شده است. جهت پژوهش های آتی، توصیه می شود که بعد جایگزین برای قابلیت ورود به بازار مورد جستجو قرار گیرد. دلالت های عملی – براساس نتایج تحلیل و بحث و بررسی ها، می توان بیان نمود که دلالت مدیریتی، شامل مراحل و گام های زیر است: اول اینکه، یک شرکت باید بر ایجاد رابطه درازمدت تاکید کند. تاکید بر ایجاد رابطه درازمدت، وفاداری مشتری و عملکرد شرکت را افزایش می دهد. علاوه بر آن، مشتری رابطه درازمدت با سازمان دارد، اگرچه شرایط ناپایداری بخاطر اعتقاد به رابطه درازمدت و تعهد قوی به همدیگر، وجود دارد. شواهد بدست آمده از این مطالعه گویای آن هستند که سازمان ها نیاز به ایجاد رابطه درازمدت با مشتری دارند. دوم اینکه، شایستگی شبکه ای در قابلیت ورود به بازار مهم است. رابطه می تواند در هر زمانی تغییر کند؛ بنابراین، شرکت باید یک شایستگی قوی از ایجاد شبکه داشته باشد. این شایستگی به شرکت در بهبود رابطه قوی کمک می کند. رابطه شبکه ای قوی به شرکت کمک می کند تا با روش های آسانتر در قابلیت ورود به بازار، مواجه شود. اصالت/ارزش – نتایج این پژوهش اشاره می کنند که نقش ایفا شده توسط سرمایه رابطه ای برای افزایش قابلیت ورود به بازار، به خوبی نقش قابلیت شبکه ای بر قابلیت ورود به بازار نیست. در زمینه بازار بین المللی، نقش دیدگاه مبتنی بر منابع بهتر از نقش اقتصاد هزینه معاملاتی در تاثیر گذاری بر قابلیت ورود به بازار می باشد. نتایج دیگر نیز نشان می دهند که قابلیت های ورود به بازار می توانند میانجی تاثیر شایستگی شبکه ای و عملکرد بازاریابی باشند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – This study aims to examine an empirical evidence of the relationship between relational capital, network competence and market entry capabilities on marketing performance in small- and medium-sized enterprises’ (SMEs’) furniture export orientation in Central Java, Indonesia. Design/methodology/approach – This study uses a quantitative research approach to investigate the relationship between relational capital, network competence, market entry capabilities and marketing performance. To achieve the research objectives, data were collected from managers or owners of furniture export orientation in Central Java, Indonesia. Using structural equation modeling, and after a series of exploratory and confirmatory factor analyzed, the authors tested an integrated model of the relationship between relational capital, network competence, market entry capabilities and marketing performance. Findings – The result of this study indicates that relational capital has a positive significant effect on marketing performance. Relational capital has an insignificant effect on market entry capabilities. Network competence has a positive effect on market entry capabilities. Market entry capabilities have a positive effect on marketing performance. Other results also show that market entry capabilities can mediate the influence of network competence and marketing performance. Research limitations/implications – The limitation of this research indicates that respondents in this research are very varied, if it is seen from their background into furniture business development, whereas many respondents do not have enough understanding of the questionnaire distributed. This research is only developed at the SMEs’ furniture area, so it cannot be generalized at the other organizational area. The influencing of relational capital result in market entry capability has not suitable with theory built. It is because inaccurate dimension market entry capability has been applied in this research. For future research, it is suggested to look for alternative dimension of market entry capability. Practical implications – Based on the analysis results and discussion, it can be formulated that managerial implication explains the following steps: first, a company should focus on long-period relationship development. Focus on long-period relationship development will increase customer loyalty and company performance. Moreover, the customer has long-term relationship with organization, although instability condition because of the belief in long-period relationship and strong commitment to each other. The evidence from this study suggests that’s the organization needs to develop the long-term relationship with customer. Second, networking competency is important in market entry capability. Relationship can change anytime; therefore, the company has to have a strong competency of network developing. This competency helps company to enhance strong relationship. The strong network relationship helps company face easier ways in market entry capability. Originality/value – The results of this research indicate that the role played by relational capital to increase market entry capability is not as good as the role played by network capability on market entry capability. In the international market context, the role of resource-based view is better than that of transaction cost economy in influencing market entry capability. Other results also show that market entry capabilities can mediate the influence of network competence and marketing performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی عملکرد بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi