دانلود ترجمه مقاله تاثیر کیفیت سرویس، نوآوری در راستای مزایای رقابتی و رشد اقتصادی پایدار
عنوان فارسی |
تاثیر کیفیت سرویس، نوآوری در راستای مزایای رقابتی و رشد اقتصادی پایدار: استراتژی آمیخته بازاریابی در قالب متغیر واسط |
عنوان انگلیسی |
The effect of service quality, innovation towards competitive advantages and sustainable economic growth: Marketing mix strategy as mediating variable |
کلمات کلیدی : |
  کیفیت سرویس؛ نوآوری محصول |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 129 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری و توصیه ها
هدف – هدف این مقاله، تعیین اثر کیفیت خدمات و نوآوری بر مزیت رقابتی و اقتصاد محلی پایدار، با استراتژی آمیزه بازاریابی به عنوان متغیر میانجیگر (مطالعه در شرکت های کوچک و متوسط (SME) در جاوا و سوماترا) می باشد. طراحی/روش پژوهش/رویکرد – جامعه آماری این مطالعه، SME ها در جزایر سوماترا و جاوا در اندونزی می باشند، زیرا دارای بیشترین جمعیت در اندونزی در سالهای 2010 تا 2016 بوده اند (بخش SME در اندونزی: جاوا 29/58 درصد و سوماترا 22/22 درصد یا در مجموع 51/80 درصد) مجموع کل 16 استان در اندونزی: Aceh، سوماترا اوتارا، ریائو، سوماترا بارات، جامبی، سوماترا سلاتان، بانگکولو، لامپونگ، کپ ریائو، کپ بانگکا بلیتونگ (جزیره سوماترا) و بانتن، DKI جاکاراتا، جاوا بارات، جاوا بتنگاه، جاوا تیمور، یوگیاکارتا DI (جزیره جاوا). تحلیل استفاده شده در این مطالعه، یک رویکرد کمیتی، یعنی مدل سازی معادله ساختاری براساس واریانس است که به روش WarpPLS نیز معروف است. یافته ها – یافته های این مطالعه از این قرارند: اول اینکه، کیفیت خدمات بر استراتژی های ترکیب بازاریابی تاثیر دارد، بدین معنا که کاربرد کیفیت خدمات طبق نیازهای مشتری رضایت را ایجاد می کند. به بیان دیگر، هرچه کیفیت خدمات فراهم شده بیشتر باشد، رضایت مشتری نیز بیشتر می شود. دوم اینکه، کیفیت خدمات تاثیر مستقیمی بر ایجاد یک اقتصاد محلی پایدار دارد، بدین معنا که بهبود کیفیت خدمات برای درک نیازهای مشتری می تواند رشد اقتصادی پایدار و مزیت رقابتی را از طریق استراتژی های آمیزه بازاریابی، بهبود بخشد. این بدان معناست که بهبود کیفیت خدمات طبق نیازهای مشتری، استراتژی آمیزه بازاریابی را بهبود می بخشد و در نتیجه باعث بوجود آمدن یک اقتصاد محلی پایدار می شود. سوم اینکه، استراتژی مخلوط بازاریابی، تاثیر مثبتی بر اقتصاد محلی پایدار دارد، بدین معنا که هرچه استراتژی مخلوط بازاریابی قویتر باشد، استراتژی رشد اقتصادی پایدار و مزیت رقابتی نیز بهتر خواهند بود. اصالت/ارزش – اثر استراتژی آمیزه بازاریابی به عنوان میانجیگر (با استفاده از آزمون Sobel) بر تاثیر کیفیت خدمات و نوآوری در محصول بر اقتصاد محلی پایدار و مزیت رقابتی در این مطالعه نشان داده می شود. تاکنون پژوهشی این رابطه را در مکان پژوهشی یعنی SME ها در اندونزی، بخصوص جزیره های جاوا و سوماترا، مورد مطالعه قرار نداده است. بنابراین، این مطالعه یکی از معدود مطالعاتی است که بطور جامع اثر کیفیت خدمات و نوآوری بر حصول مزیت رقابتی و اقتصاد محلی پایدار را بررسی کرده است: استراتژی آمیزه بازاریابی در این مطالعه، متغیر میانجیگر است (مطالعه در SME های جاوا و سوماترا انجام شده است).
Purpose – The purpose of this paper is to determine the effect of service quality and innovation on competitive advantage and sustainable local economy, with marketing mix strategy as the mediating variable (Study in small and medium enterprise (MSME) in Java and Sumatera). Design/methodology/approach – The study population of this paper is the MSME in Sumatera and Java Islands in Indonesia, as the highest population in Indonesia in 2010–2016 (portion of MSME in Indonesia: Java 58.29 percent and Sumatera 22.22 percent, or total 80.51 percent), and total 16 province in Indonesia: Aceh, Sumatera Utara, Riau, Sumatera Barat, Jambi, Sumatera Selatan, Bengkulu, Lampung, Kep Riau, Kep Bangka Belitung (Sumatera Island), and Banten, DKI Jakarta, Jawa Barat, Jawa Tengah, Jawa Timur, DI Yogyakarta (Java Island). The analysis used in this study is a quantitative approach, namely, structural equation modeling based on variance, also known as the WarpPLS method. Findings – The findings of this study are as follows: first, service quality has an influence on marketing mix strategies, meaning the application of service quality according to customer needs will create satisfaction. In other words, the better the quality of service provided, the higher the customer satisfaction will be. Second, the quality of service has a direct influence on creating a sustainable local economy, meaning that improving service quality to understand customer needs can enhance sustainable economic growth and competitive advantage through marketing mix strategies. This means that improving service quality in accordance with customer needs will improve the marketing mix strategy leading to a sustainable local economy. Third, the marketing mix strategy has a positive influence on the sustainable local economy, meaning that the higher the marketing mix strategy, the better the strategy for sustainable economic growth and competitive advantage will be. Originality/value – The effect of marketing mix strategy as mediation (using the Sobel test) on the influence of service quality and product innovation on sustainable local economy and competitive advantage is shown in this study. No previous research studies this relationship at the research location: MSME in Indonesia, especially in Java and Sumatra Islands. Hence, this is one of few studies comprehensively evaluating the effect of service quality and innovation, toward competitive advantages and local sustainable economic: marketing mix strategy as mediating variable (study in MSME in Java and Sumatera).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.