دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد بازاریابی نوآورانه
عنوان فارسی |
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط |
عنوان انگلیسی |
The impact of entrepreneurial marketing on innovative marketing performance in small- and medium-sized companies |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی؛ بازاریابی کارآفرینانه؛ عملکرد نوآورانه؛ فعالیت های بازاریابی؛ شرکت های کوچک و متوسط |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 26 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. عملکرد نوآورانه 4. عملکرد شرکت های کوچک و متوسط 5. مقالات تجربی 6. فرضیات 7. روش تحقیق 8. نتیجه گیری و توصیه ها 9. محدودیت های مطالعه
چکیده – این مطالعه به بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط تولید کنندۀ ابزارهای صنعتی و قطعات مکانیکی می پردازد. جمعیت آماری این مطالعه متشکل از همۀ مالکان و کارکنان ابزارهای صنعتی و قطعات مکانیکی سراسر جهان است. اندازۀ نمونه شامل 195 نفر بوده که از طریق روش سادۀ نمونه برداری تصادفی و فرمول کوکران انتخاب شد. این مطالعه یک تحقیق پیوسته بوده و داده ها با استفاده از پرسشنامۀ طراحی شده توسط مبانی نظری و مقیاس لیکرت جمع آوری شد. اعتبار ابزار با استفاده از نظرات متخصصان و کارشناسان و قابلیت اطمینان پرسشنامه با استفاده از آلفا کرونباخ (0.891) به تایید رسید. داده ها از طریق مدل سازی معادلات ساختاری مورد آنالیز قرار گرفت. نتایج نشان داد که خلق ارزش شامل ایجاد ارزش برای نتایج از طریق محصولات و خدمات بوده و فعالیت های بازاریابی و تکنولوژی دارای بیشترین تاثیر بر عملکرد نوآورانه می باشند. همچنین، نوآوری که شامل استراتژی نوآورانه است، تحت مدیریت قرار گرفته و استفاده از روش های جدید جهت انجام فعالیت ها در مرحلۀ بعدی قرار داد. در میان عوامل، اهرم منابع که شامل نیروهای مالی و انسانی است، دارای حداقل تاثیر بر عملکرد نوآورانه است. مقدمه: امروزه، بازارها با سرعت باور نکردنی در حال تغییر می باشند. علاوه بر تغییرات تکنولوژیکی و جهانی شدن، شاهد انتقال قدرت از تولید کنندگان به خرده فروشان، رشد و پذیرش سریع بازاریابی برند، فرم های جدید خرده فروشی، افزایش قیمت گذاری برای مشتری، حساسیت به مزایا، کاهش نقش بازاریابی سنتی و تبلیغات انبوه و وفاداری کم به برند محصول می باشیم. چنین تغییراتی شرکت ها را در انجام سیاست هایشان گیج می کند. به منظور حفظ سودآوری شرکت ها، در شروع کار، این شرکت ها باید هزینه های خود را کاهش داده، فرایندهای مهندسی خود را مجددا مورد بررسی قرار داده و تعداد نیروهای انسانی را کاهش دهند. با این حال، شرکت هایی که در کاهش هزینه های خود موفق عمل می کنند، بعید است که درآمد خود را بدون بینش و دانش بازاریابی افزایش دهند.
This study examines the impact of entrepreneurial marketing on innovative marketing in small- and medium-sized companies producing industrial tools and mechanical parts. The statistical population of this study consisted of all owners and workers of industrial tools and mechanical parts around the world. The sample size includes 195 people who were chosen through simple random sampling method and Cochran formula. This is a correlational research and the data were collected using a questionnaire designed by theoretical foundations and Likert scale. The validity of the tool was confirmed using the opinions of experts and specialists and the reliability of the questionnaire was confirmed using Cronbach’s alpha (0.891). Data were analyzed through structural equation modeling. The results show that value creation that includes creating value for customers through the products and services, and marketing activities and technology has the greatest impact on innovative performance. Also, innovation, which includes innovative strategy, management believes in innovation, and using new methods to carry out activities, is in the next place. Among the factors, the leverage of resources, which include the financial and human forces, has the least effect on innovative performance. Introduction: Today, markets are changing with incredible speed. That is, in addition to globalization and technological changes, we witness the transfer of power from manufacturers to retailers, rapid growth and acceptance of brand marketing, new forms of retail, rise in pricing for the consumer, sensitivity to the benefits, decreasing role of traditional marketing and mass advertising, and less loyalty to the product brand. Such changes confuse the companies in performing their policies. To maintain their profitability, at the beginning, companies reduced their costs, reviewed their engineering processes, and reduced the number of human forces. However, companies that are successful in reducing their costs, it is unlikely to increase their revenues without any marketing insight and knowledge.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.